Hop til indhold

Zuma, sort schæferhan søger nyt hjem.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Jeg poster denne her for en dybt ulykkelig ejer og ejer har gjort hvad der står i hans magt for, at finde Zuma et godt hjem. Ejer skal flytte og må ikke have hund det nye sted.

 

P.g.a. skilsmisse søger smukke Zuma på 7 år, nyt hjem hurtigst muligt, ellers står han til, at blive aflivet onsdag i næste uge.

Han er kastreret, velopdragen, elsker børn og er vagtsom. Kan ikke med andre hunde, men kan godt sammen med familiens kat. Han elsker gåture, men er der en have, vil han nok opholde sig der det meste af tiden, da han elsker, at være ude. Han er meget legesyg og kælen. Zuma vil egne sig fint til en familie med børn eller et pensionistpar, der har tid til, at hygge om ham.

Zuma koster ingenting, andet end et godt og kærligt hjem.

Zuma befinder sig på Lolland og kan evt. leveres.

 

Hvis man er interesseret kan man kontakt mig her på hunde-forum eller i en pb.

 

10733965_10203273491662650_3292404848838840900_n.jpg?oh=092544382c6664cea74d0d9eebd27413&oe=54F1CC7D&__gda__=1425522472_49a9c094fecdd012a65fb9690d07f845

Link til indlæg
Del på andre sites

Zuma har fået til i morgen. Der er ikke stamtavle på ham. Flere billeder kan sendes hvis det ønskes, har fået nogle flere sendt til min telefon af ejer, da billedet af Zuma i første opslag slet ikke yder ham retfærdighed.

Zuma har gået sammen med en anden hunhund, uden problemer. Det var en familien fik som hvalp (den har fået nyt hjem).

Har snakket med ejer og hvis nogen er interesseret i Zuma, kan han godt holdes til weekenden, men ejer skal flytte fredag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...