Jean Larsen Skrevet November 2, 2014 Rapporter Share Skrevet November 2, 2014 Min dejlige tæve på halvandet år har fået nogle røde pletter/knopper rundt omkring. Hun har nogle få nederst på maven, en lidt større knop ved siden af tisseren der kunne virke som om det var en byld, men der er ingen pus.. Og så har hun en masse røde pletter/knopper på venstre forben hvor det kan bukkes sammen... -Det skal måske lige siges at hun pt. er en uge inde i hendes 3. løbetid.. Hun klør ikke mere end 'normalt', men slikker lidt på stederne.. Kan I hjælpe med at finde ud af hvad det kunne være før jeg evt ringer til dyrelægen i morgen tidlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 3, 2014 Rapporter Share Besvaret November 3, 2014 Det er umuligt at sige ud fra billederne hvad det er, men få det endelig undersøgt hos dyrlægen. Det KAN være ringorm som er ufatteligt smitsomt og kan også smitte mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 3, 2014 Rapporter Share Besvaret November 3, 2014 Jeg ville uden tvivl smutte omkring dyrlægen, når det drejer sig om så mange pletter. Havde det været en enkelt, ville jeg nok have set tiden an. Du må meget gerne opdatere når du har været afsted:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jean Larsen Besvaret November 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2014 Det skal lige siges at der er en enkelt ved tissetrolden, og kun 3 nederst på maven... alle de andre billeder, er af det samme forben, men taget fra forskellige vinkler.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret November 3, 2014 Rapporter Share Besvaret November 3, 2014 Jeg ville tage fat i dyrlægen. Det kan være alt fra A til Z - men jeg tænker en allergisk reaktion. Luftbåren allergi eller intolerance? Kontakt eksem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts