Hop til indhold

Til dem der lever videre i vores hjerter.


Jane
 Share

Recommended Posts

hvor nuttet :hjerte:

 

Mon groa har lært nogle ting fra hende?

 

Tak.

 

Ja, Groa har lært en masse godt af Speedy, hun var en gave for Groa. Jeg har næsten lige fået en mail hvor vores træner roser Groa. jeg sendte Speedy en varm tanke, hun har nemlig del i det.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja han var godt nok ikke min hund, men mine bedsteforældres hund. Eddie var højtelsket af alle og jeg tænker på ham hver dag - det er et år siden han blev aflivet.

 

Han blev kun 10 år og det kom som et chok for os alle. Fra at gå fra at være hvalpet, i topform osv kunne han en dag pludselig ikke få vejret. Han ville ikke spise. Han kom til dyrlæge med det samme og han blev hurtigt indlagt på et stort dyrehospital - det blev værre og værre med ham :cry:

 

De troede først at han kunne have fået bræk i lungerne, han blev scannet i en stor scanner flere gange. Det viste sig at være en aggresiv form for lungekræft :megaked:

 

Han vil altid være stjernen i mit liv, selvom han ikke er her mere:

 

ef9.jpg

 

ef13.jpg

 

ef14.jpg

 

 

Eddie havde bare ikke helt det samme sind som en dværgschnauzer, mere som en lille selskabshund uden instinkt :-D Men havde jeg kunnet få en schnauzer, der bare var halv så dejlig som ham, så var det min drømmerace :(

 

Bag ham på det første billede ses hans ELSKEDE julemand. Han blev vasket og lappet sammen jævnligt og brugt hele året :5up: Han havde vel 50 bamser, men slaskejulemanden var det bedste i verden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Flere billeder af jeres hunde modtages meget gerne.

 

Jeg kan huske at jeg f.eks. så et med bondo for ikke længe siden som jeg altid godt har kunnet lide - hvor han og en pige kigger hinanden i øjnene. Jeg synes det er så fint.

 

Dejlige vovser, dejlige minder.

 

Jeg kan ikke tro, at det er syv uger siden at Kimba og Diesel gik bort. Diesel er smuk på det strand billede! Og Speedy - som i fik så mange år med Gryn :( hvor er det et dejligt billede hvor han kigger over en stoleryg/sofaryg (eller lign.)

 

Ja, de allesammen - der er noget specielt over dem.

 

 

Ja, han er bare så smuk på det billede.

Jeg har en stor billede ramme hængende i min stue, med 4 billeder i.

Det ene billede er det strand billede af Diesel.

 

Jeg bliver ked af det hver gang jeg ser på det billede men samtidig kan det få mig til at smile, for jeg ved han havde et af sine bedste øjeblikke lige præcis på det tidspunkt.

 

 

:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du lyst til at dele billeder med os andre af en elsket og savnet hund.

 

I onsdags var det præcis et år siden at vi mistede Andersen.

Jeg tror aldrig at smerten og savnet forsvinder. Han vil altid have en stor plads i mit hjerte.

 

I virkeligheden er det jo positivt at sorgen og smerten aldrig forsvinder, for det er jo tegn på at hunden har været elsket - nogle gange ville man bare ønske at man havde elsket lidt mindre :genert: Og det hjælper ikke engang at få en ny hund, det er jo en anden hund, så den indtager ikke den "gamles" plads, den får bare en ny :lun:

 

Skønne billeder af Andersen, ham kan jeg godt forstå at du savner a050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag er det 7 uger siden Diesel sage sit sidste farvel.

(og nu sidder jeg og stor tuder igen)

Jeg savner ham så ufattelig meget, og fortryder ofte min beslutning, også selvom jeg ved det var det eneste rigtige at give ham fred.

 

 

Har desværre ikke så mange billeder af ham på den her nye computer, men heldigvis har jeg dem på cd'er.

 

Men kan ikke lade være at lade dette billede gå igen, da den viser Diesel som han virkelig var og i et af hans bedste øjeblikke.

 

7 uger er heller ikke ret lang tid, når man har mistet sin ven a050.gif Det handler jo nok ikke så meget om at du fortryder beslutningen, men nærmere om at det stadig er sk*** hårdt og svært at undvære ham ik'? :ae:

Han ser skøn ud på det billede :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han var godt nok ikke min hund, men mine bedsteforældres hund. Eddie var højtelsket af alle og jeg tænker på ham hver dag - det er et år siden han blev aflivet.

 

Han blev kun 10 år og det kom som et chok for os alle. Fra at gå fra at være hvalpet, i topform osv kunne han en dag pludselig ikke få vejret. Han ville ikke spise. Han kom til dyrlæge med det samme og han blev hurtigt indlagt på et stort dyrehospital - det blev værre og værre med ham :cry:

 

De troede først at han kunne have fået bræk i lungerne, han blev scannet i en stor scanner flere gange. Det viste sig at være en aggresiv form for lungekræft :megaked:

 

Han vil altid være stjernen i mit liv, selvom han ikke er her mere:

 

ef9.jpg

 

ef13.jpg

 

ef14.jpg

 

 

Eddie havde bare ikke helt det samme sind som en dværgschnauzer, mere som en lille selskabshund uden instinkt :-D Men havde jeg kunnet få en schnauzer, der bare var halv så dejlig som ham, så var det min drømmerace :(

 

Bag ham på det første billede ses hans ELSKEDE julemand. Han blev vasket og lappet sammen jævnligt og brugt hele året :5up: Han havde vel 50 bamser, men slaskejulemanden var det bedste i verden :lun:

 

Århh, hvor var han dog også kær :lun: og sikke et skæg!! :mrgreen:

Selv om det ikke er ens egen hund, så kan den jo godt fylde meget i ens liv og efterlade et kæmpe tomrum!!!

 

 

 

 

Mariah, en sidebemærkning: Hold da k*** hvor er du god til at tage billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker - kan også godt selv lide de billeder af Bondo og pigen :lun: der er en hel lang serie :-D

 

Ét af billederne ligger i Bondos album, detteher

 

a9-albums-bondo-picture467-bondo-d-31-juli-07.jpg

 

Fantastisk billede :5up: :lun: Det var synd at han var så bange a025.gif Lucky passer på ham nu og heldigvis har du nu fået den dimentrale modsætning :5up: (Som vi i øvrigt ser ALT for få billeder af!!! :evil::engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

God tråd - kan være med med min første hund - Ashton en ruhåret fox. Billedet er et gammelt indskannet et - så jeg håber i kan se, hvor dejlig han var. Jeg havde ham i 14 år. Det er nu 3½ år siden jeg måtte tage den tunge beslutning, men han bor stadigvæk i mit hjerte.

 

Billedet er taget hjemme hos min mor - hun var hundepasser for Ashton samtidig med at hun passede min storebrors børn. Billedet viser at både nevø og hund vinker farvel til mig.

 

Forøvrigt blev Alto født hos min storebror samme dag, som Ashton blev aflivet - så der var nok lidt skæbne med, at jeg fik dejlige Alto.

 

Han ser vildt kær ud på det billede, lidt sådan en tøjhund fra BR :hjerte: :5up:

 

Jeg tror også at skæbnen har rakt dig en hjælpende hånd ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for de søde ord.

 

Han var en "tøj-hund" - jeg havde overhovedet ikke forstand på hunde da jeg fik ham :-D så han blev helt unik - måske netop fordi jeg ikke vidste bedre. :engel:

 

Jeg syntes alle de billeder der er lagt i denne tråd er helt fantastiske - de viser hvor utrolig meget vi har holdt af vores dyr - og at vi aldrig glemmer dem. Gid de må passe på hinanden derude et sted .....

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for de søde ord.

 

Han var en "tøj-hund" - jeg havde overhovedet ikke forstand på hunde da jeg fik ham :-D så han blev helt unik - måske netop fordi jeg ikke vidste bedre. :engel:

 

Jeg syntes alle de billeder der er lagt i denne tråd er helt fantastiske - de viser hvor utrolig meget vi har holdt af vores dyr - og at vi aldrig glemmer dem. Gid de må passe på hinanden derude et sted .....

 

Ved du hvad, nøjagtig samme fornemmelse har jeg med Futte :mrgreen: Jeg anede heller ikke spor om hunde da jeg fik ham (han var 14 mdr.) og mange ting har jeg da gjort forkert, men åbenbart også en del rigtigt, for han blev med tiden helt fantastisk, selv om han var noget af en mundfuld da jeg fik ham :shock::mrgreen: Men udgangspunktet var også godt, han havde et fantastisk sind :lun: han skulle bare have kærlighed og faste rammer, så kom resten hen af vejen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg syntes alle de billeder der er lagt i denne tråd er helt fantastiske - de viser hvor utrolig meget vi har holdt af vores dyr - og at vi aldrig glemmer dem. Gid de må passe på hinanden derude et sted .....

 

Jeg har også nydt at se alle billederne og er enig med dig. Man kan føle kærligheden ikk`?. Dog tror jeg ikke at vores meget savnede venner behøver at blive passet på, der hvor de er nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for de søde ord.

 

Han var en "tøj-hund" - jeg havde overhovedet ikke forstand på hunde da jeg fik ham :-D så han blev helt unik - måske netop fordi jeg ikke vidste bedre. :engel:

 

Jeg syntes alle de billeder der er lagt i denne tråd er helt fantastiske - de viser hvor utrolig meget vi har holdt af vores dyr - og at vi aldrig glemmer dem. Gid de må passe på hinanden derude et sted .....

 

Hov, den glemte jeg lige.... Du kender da godt Regnbuebroen ik'? Det er jo der de er og har det dejligt mens de venter på os... :blink:

 

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

 

(Hvis ikke du kender den, så smut lige ud og hent en pakke Kleenex inden du åbner... ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
7 uger er heller ikke ret lang tid, når man har mistet sin ven a050.gif Det handler jo nok ikke så meget om at du fortryder beslutningen, men nærmere om at det stadig er sk*** hårdt og svært at undvære ham ik'? :ae:

Han ser skøn ud på det billede :5up:

 

 

Både og, vil jeg sige.

I bund og grund er det nok fordi jeg har så svært ved at undvære ham.

Men kæmper stadig en kamp med mig selv om, om jeg kunne ha gjort mere for ham.

Selvom jeg ved bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Et billede af min første rottweiler Fenja, som vi desværre måtte aflive

knap 3 år gammel. Hun var fysisk dårlig og af sind alt for nervøs.

Men hun er savnet for hun var den mest kærlige familiehund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner også stadigvæk cæsar, han var min aller første egen hund, og han var bare så dejligt og rolig, kunne ikke gøre en myg fortræd i selvom han var blevet mishandlet som hvalp. PÅ nogle af billederne kan man også se han har et stort ar om øjet. Han døde af leukemi da han var 7 gammel, alt for ung:megaked: Her kommer nogle billeder af ham, allerede på dette tidspunkt hvor billederne er taget, er han syg ( det er bare ikke til at se) og dør kort tid efter.

 

Bantus

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tak.

 

Ja, Groa har lært en masse godt af Speedy, hun var en gave for Groa. Jeg har næsten lige fået en mail hvor vores træner roser Groa. jeg sendte Speedy en varm tanke, hun har nemlig del i det.

 

Sikke en dejlig måde stadig at kunne se speedy, selv efter at hun er gået bort :-)

 

Jeg kan stadig huske en internat hund, som hed Jack, der lærte Vinter 'kom, jeg har en bold, efter mig' legen. Det var så kærligt, hvordan han viste hende, at man ihvertfald sagtens kan dele om ting og 'komme til at tabe' dem på gulvet og til hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg savner også stadigvæk cæsar, han var min aller første egen hund, og han var bare så dejligt og rolig, kunne ikke gøre en myg fortræd i selvom han var blevet mishandlet som hvalp. PÅ nogle af billederne kan man også se han har et stort ar om øjet. Han døde af leukemi da han var 7 gammel, alt for ung:megaked: Her kommer nogle billeder af ham, allerede på dette tidspunkt hvor billederne er taget, er han syg ( det er bare ikke til at se) og dør kort tid efter.

 

Bantus

 

Hvor ser han dejlig varm ud! Rigtig nuser dreng :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag er det tog måneder siden, at vi sendte Kimba til regnbuebroen :megaked:

(og nu skal Caisar snart op til hende... nej hvor gør det dog ondt, det er så uretfærdigt :megaked:)

 

*Kimba*

1. December 2007 - 19. September 2008

 

Puha, jeg er slet ikke klar til det der :megaked::megaked: Og når jeg sidder og tuder selv om jeg kun har mødt Kimba og Caisar nogle gange, hvordan må du så ikke have det??? :megaked: :ae:

Susi, du har haft nogle skønne hunde og jeg er sikker på at du får en lige så fantastisk hund næste gang, bare med et væsentligt bedre heldbred!!! Hvis der bare er en lille smule retfærdighed til her i livet! :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I dag er det tog måneder siden, at vi sendte Kimba til regnbuebroen :megaked:

(og nu skal Caisar snart op til hende... nej hvor gør det dog ondt, det er så uretfærdigt :megaked:)

 

*Kimba*

1. December 2007 - 19. September 2008

 

Og det eneste vi andre kan gøre er, at sende en masse af disse her: :ae::ae::ae: og smile af de fantastiske billeder af Kimba.

 

Det er en fuldstændig umenneskelig situation at stå i og du har min dybeste sympati.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Synes også lige, at I skal se billeder af min Hally - som jeg havde inden Caisar. Hun blev 6 år, og måtte sendes til regnbuebroen da hun fik meget ondartet kræft :cry:

Hun var en rigtig dejlig og fornuftig hund, og fulgte mig som en skygge :lun: Jeg løb mange agilitystævner med hende, og hun elskede bare agility. Hendes temperament var også bare prima, hun havde god fornuft og sindsro mellem ørerne :-D

 

Hally

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...