Hop til indhold

Til minde om Louis


aliceherrlin
 Share

Recommended Posts

Idag fik vi aflivet vores sødeste mops Louis efter et kompliceret sygdoms forløb. Louis begyndte at få krampeanfald et par dage efter hans 1 års fødselsdag. Efter en lang(og forgæves) behandling mod meningitis og kramper, og nu et nyt sygdomsforløb der krævede en kompliceret operation, har vi valgt at lade Louis sove ind. Han var den bedste og gladeste hund jeg nogensinde har mødt, og havde de mest charmende små ting ved ham. Han var så madglad at han gik i ekstase da vi stod op om morgenen, havde altid et yndlingssted i parken hvor han følte sig ekstra lækker og diva agtig, og var lige begyndte at synes det var spændende at jagte måger. På trods af lang medicinsk behandling og kramper var han altid glad og legesyg! Han var altid the center of attention men uden at kræve det. Mest på grund af hans nuttethed. :lun: Han fik dog en kritisk dårlig mave/tarm situation til sidst med smerter, så vi valgte at sige farvel så han endelig fik fred. Kramperne han havde var vi ved at forsøge at få under kontrol, men det var flere gange om dagen og medicinen virkede bare ikke helt rigtigt. Ihvertfald kan jeg (og familien) takke Louis for det dejlige 1-1,5 år vi havde sammen og jeg ved at han leger og hygger sig deroppe nu :hundifart:. Han var desuden den største nussegris, og jeg savner allerede alt ved ham.. :( Jeg ved dog bare han har det bedre nu, så hvil i fred Louis <3 <3

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...