Hop til indhold

En slem forskrækkelse.


Jane
 Share

Recommended Posts

Oskar blev påkørt i dag på vores morgentur. Heldigvis gik det ikke så slemt. Han fik en grim flænge på det ene forben som er blevet syet. Men han er noget groggy og træt efter bedøvelsen og er nok også øm i kroppen efter mødet med bilen.

Nu ligger han og sover inde i sengen, hvor han kan være i fred for Victor som ikke kan forstå at han ikke må lege med Oskar.

Samtidig med chokket er jeg bare så glad for at det ikke gik værre. Vi kunne have mistet ham. :megaked:

 

Uheldet skete da vi mødte en løbsk tæve. Oskar trak så hårdt i snoren at den blev rykket ud af hånden på mig og så skete det.

 

Manden der kørte ham over var dybt ulykkelig og har haft ringet for at høre hvor galt det var gået. Og da jeg spurgte til bilen om den havde taget skade, da vores forsikring jo så skal betale, ja da havde han slet ikke set efter og for ham var det ligemeget med bilen bare Oskar havde det godt.

Hende vi fulgtes med på turen har købt en gave til både Oskar og Victor som hun kommer forbi med i eftermiddag.

 

Nu vil vi hygge os resten af dagen og mon ikke Oskar bliver lidt ekstra forkælet.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Fy for pokker, sikke da en grim oplevelse :shock::megaked:

Stakkels Oscar og dig :ae: Hvor er det godt at det ikke gik værre!!! :shock:

Og stakkels fører af bilen, det lyder til at han har hjertet på rette sted, så han har da også fået en ordentlig forskrækkelse :ae:

 

Rigtig god bedring med ham, Noomi siger at han har KRAV på gaver, nus, kys, rigeligt med mad og oceaner af opmærksomhed!!! :blink:

 

 

 

 

 

 

 

...Og jeg er enig med Noomi :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer allesammen.

 

Oskar sover det meste af tiden. Han har været ude nogle gange for at tisse m.m. Men vil gerne hurtig ind igen.

 

Victor syntes at Oskar er kedlig i dag, så ham har vi brugt det meste af vores krudt på i dag.

Men der er en mærkelig stemning i huset når sin hund ikke har det godt. Det lægger ligesom en dæmper på alting.

 

Det har været den dyreste morgentur vi har været på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakler:ae: Og hvad er det lige med dig og trafikuheld.. Først er det dig der er ved at blive kørt ned og så er det oscar:shock: Kan i så opføre jer ordentlig deroppe i holstebro:vinken:

 

Men hvor er det godt der ikke skete mere, jeg tror vi alle har prøvet ikke lige at have ordentlig fat lige på det tidspunkt hvor hunden trak til:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha hvor en oplevelse.......

 

Hvor er det godt at det ikke gik værre (hvis man kan sige det)

 

Jeg er også med på det Nollike skriver :blink:

 

 

 

 

Nårh stakkels lille viktor, hænger på sin moar og far :-P

 

 

 

Håber alle har det godt her til aften :ae: og at bilisten er kommet sig over uheldet

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, det er vel alle hundeejeres mareridt. Godt at der ikke skete mere med Oskar og hvor dejligt at føreren af bilen var så rar. Du kunne have risikeret et møgfald over at du har en hund du ikke kan holde osv.

 

Så Victor det?.

 

Helt enig

 

God bedring til stakkels Oskar :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakler:ae: Og hvad er det lige med dig og trafikuheld.. Først er det dig der er ved at blive kørt ned og så er det oscar:shock: Kan i så opføre jer ordentlig deroppe i holstebro:vinken:

 

Men hvor er det godt der ikke skete mere, jeg tror vi alle har prøvet ikke lige at have ordentlig fat lige på det tidspunkt hvor hunden trak til:ae:

 

Vi opfører os skam meget pænt. :-D

 

Men vi har godt nok været uheldige.

 

Men en eller anden må holde hånden over os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Stakkels vovse - og dig, ved hvor slemt det er at se sin elskede vovse blive påkørt :megaked:

 

Det er rigtig dejligt for Jer begge at der ikke skete større skade. Jeg vil alligevel anbefalde dig at kontakte en kiropraktor når de fysiske skader er helet.

Jeg troede heller ikke at min hund havde fået andre skrammer end et sår i benet, men i månederne efter blev hun tykker og tykker - og en kiropraktor undersøgelse viste at hun var blevet slået skæv.

Allerede efter første behandling begyndte hun at tabe sig - og smed forøvrigt al pelsen :shock:

 

God bedring

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels vovse - og dig, ved hvor slemt det er at se sin elskede vovse blive påkørt :megaked:

 

Det er rigtig dejligt for Jer begge at der ikke skete større skade. Jeg vil alligevel anbefalde dig at kontakte en kiropraktor når de fysiske skader er helet.

Jeg troede heller ikke at min hund havde fået andre skrammer end et sår i benet, men i månederne efter blev hun tykker og tykker - og en kiropraktor undersøgelse viste at hun var blevet slået skæv.

Allerede efter første behandling begyndte hun at tabe sig - og smed forøvrigt al pelsen :shock:

 

God bedring

 

Tak for dit råd, det lyder som en god ide, man kan jo aldrig vide om der er skader som man ikke lige umiddelbart kan se.

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille opdatering.

 

Oskar har det meget bedre i dag, han er mere vågen og vil gerne med ud og gå små ture. Han kræver ikke de store aktiviteter, men nyder at blive hygget om, ja han bliver nok lidt forkælet. ( Har ham mistænkt for at udnytte situationen lidt). Men hvis man ikke skal forkæles lidt når man er kommet galt afsted, hvornår skal man så.

Ja som i kan læse, går det stille og rolig fremad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...