Hop til indhold

Rabatten-tråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Har lagt billet ind på et vist landsted, hvis landkonen skulle finde på at sætte det til salg :blink:

 

Men vi har da snakket om det... for der er jo også en vis figurant, som jeg gerne ville have fast til mine hunde, men det er lidt besværligt når der er en bro man skal over :rolleyes:

 

I har bare det hele derovre :cry:

 

:blink:

 

Næh, ikke det hele :cry:

 

 

 

 

 

 

.................... kun det der er værd at have :blink: :mrgreen:et par HF debattører undtaget :megaked:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og så var der en herinde engang, som skrev, at man kunne tage ekstra poser ved høm høm automaterne som findes rundt omkring i byen. Jeg tager nogle gange en ekstra (normalt har jeg selv med, så jeg går ikke altid forbi dem). Men, jeg kan også se, at nogle gange er der nogen som tager ALLESAMMEN :shock:

 

 

He he, det var mig, der skrev det, og straks fik jeg skylden for, at der aldrig er nogle poser tilbage i de københavnske parker (men jeg tager altså kun dem på Frederiksberg, for det er de bedste ;-)). Jeg tager dog aldrig mere end højst tre-fire af gangen, og så har jeg dem med i lommen, indtil de er brugt op, hvorefter jeg tager et par stykker igen. Men jeg har da set nogle, der hamstrede næsten hele stativet. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Også os, vi fandt en lokal schæfer opdrætter som sælger foder 70 kr. billigere for 15 kg end andre online butikker. Leveret til døren og det hele :5up:

Ved der er flere steder i dk det gøres, fandt et sted i jylland en dag jeg susede rundt på google.

 

 

ja det er altid rart og kunne spare før i tiden brugte jeg omkring eller snarere over 2000 kr om mdr på foder dette er uden kosttilskud og guffere samt andet til hundene så er det for dyrt:megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Nu er jeg ikke hundejer endnu, men derfor vil jeg nu gerne dele en lille erfaring jeg har gjort mig gennem mange timers søgen efter det perfekte kommende hvalpe udstyr...

 

Priserne på zooplus.co.uk er rigtig billig og porto er nærmest det samme som herhjemme. F.eks. koster nina ottosson spil kun omkring 200,- :5up:

 

Og til de fingernemme er der en guide til hvordan man selv kan sy en hundeseng. Stof-forretninger har tit en rodekasse med super tilbud på stofrester på et par meter. Så er det bare om at være kreativ !

sewing.about.com/library/weekly/aa010606c.htm

 

Edit : Man kan evt. putte et strygemærke på hundesengen for at peppe den op. F.eks. findes der mange med hunde på. Eller en pote, kongekrone, kødben..ja, kun fantasien sætter grænser. Jeg skal i hvert fald selv lave lille-vaps seng når tiden engang nærmer sig (suuk, der er lang tid til sommer). fantasy-design.dk har strygemærker af riiiigtig mange hunderacer !

Redigeret af deluxious
Link til indlæg
Del på andre sites

Og til de fingernemme er der en guide til hvordan man selv kan sy en hundeseng. Stof-forretninger har tit en rodekasse med super tilbud på stofrester på et par meter. Så er det bare om at være kreativ !

sewing.about.com/library/weekly/aa010606c.htm

 

Edit : Man kan evt. putte et strygemærke på hundesengen for at peppe den op. F.eks. findes der mange med hunde på. Eller en pote, kongekrone, kødben..ja, kun fantasien sætter grænser. Jeg skal i hvert fald selv lave lille-vaps seng når tiden engang nærmer sig (suuk, der er lang tid til sommer). fantasy-design.dkhar strygemærker af riiiigtig mange hunderacer !

 

Så husk lige at tage et billede af din kreation og lægge det herind til den tid, ikke? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Så husk lige at tage et billede af din kreation og lægge det herind til den tid, ikke? :-)

 

Det skal jeg med glæde. Åh, bare man kunne spole tiden lidt frem så det var sommer NU. Ih altså - det bliver en langt vinter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lagt billet ind på et vist landsted, hvis landkonen skulle finde på at sætte det til salg :blink:

 

Men vi har da snakket om det... for der er jo også en vis figurant, som jeg gerne ville have fast til mine hunde, men det er lidt besværligt når der er en bro man skal over :rolleyes:

 

I har bare det hele derovre :cry:

 

:blink:

 

Hmmmmmm :hmm:

 

Den der figurant på Fyn eller i Sverige, er det en vi skal hører mere om??

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine forældre opdrætter en 4-8 grise om året som så sælges til venner og bekendte og alt det som dem der køber ikke vil have som øre tryne og hale bliver lavet klar til hundene... de indvolde som der heller ikke er købere til laves så til godbidder som bruges til træning... det kan næsten holde 3 hunde med godbidder et halvt år, hvis man bare laver dem små nok uden at de ikke bliver får små...

Så ud at finde venner uden hund men med grise :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Underholdning til hunden:

 

Tag en brugt toilet- køkkenrulle og luk den i den ene ende, læg nogle hundekiks i og luk derefter den sidste ende.

Nu har du et nemt og billigt stykke underholdning til din hund - de anvendes nok mest størst succes til hvalpe og unghunde ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Underholdning til hunden:

 

Tag en brugt toilet- køkkenrulle og luk den i den ene ende, læg nogle hundekiks i og luk derefter den sidste ende.

Nu har du et nemt og billigt stykke underholdning til din hund - de anvendes nok mest størst succes til hvalpe og unghunde ;)

 

:5up:

Og når hunden er blevet rigtig god kan man sætte tæpe på for at gøre det mere svært.

Groa elsker at få sådan en "pakke", hun får den i køkkenet og bærer den selv ind i sin kurv.

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

Og når hunden er blevet rigtig god kan man sætte tæpe på for at gøre det mere svært.

Groa elsker at få sådan en "pakke", hun får den i køkkenet og bærer den selv ind i sin kurv.

 

Groa spiser ikke tapen? Jeg har nemlig overvejet det med Milo, men var ikke sikker på, om det var en god ide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Underholdning til hunden:

 

Tag en brugt toilet- køkkenrulle og luk den i den ene ende, læg nogle hundekiks i og luk derefter den sidste ende.

Nu har du et nemt og billigt stykke underholdning til din hund - de anvendes nok mest størst succes til hvalpe og unghunde ;)

 

den med paprør er rigtig god,:5up: og vi har brugt dette før. men nu Når Bella får sådan et paprør, har jeg pap stykker over hele huset, vi bruger en tom plast saft flaske, og skal det være svært, skruger jeg proppen let på, hun skal nok få den af ,:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Underholdning til hunden:

 

Tag en brugt toilet- køkkenrulle og luk den i den ene ende, læg nogle hundekiks i og luk derefter den sidste ende.

Nu har du et nemt og billigt stykke underholdning til din hund - de anvendes nok mest størst succes til hvalpe og unghunde ;)

 

 

Aslan ædder rullen og så overvejer han om han gider bruge krafter på at tygge godbiden :mrgreen:

 

Men han er altså også et møgøre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til dem som bruger Frolic som godbider..

 

Man kan i Aldi købe nogen som ligner Frolic på en prik. Det gode ved dem i Aldi er at de er pakket i små poser så de holder sig mere friske end almindelige Frolic som ligger i en stor pose og udtørre hurtigere. Plus de er meget billigere

 

 

De heeder rofus og de stinker, men er vildt gode til Aslan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Høm-poser - vi bruger nappy-bags fra Kvickly - tror der er 250 poser for ca 20 kroner ... og så har de endda en spændende parfumeret duft :mrgreen:

 

 

Tak for fiffet! De kostene nu en 5'er mere i min Brugs, men stadig billigt :-D

 

Lang line: I stedet for at invistere i en lang line, har jeg købt en flagline i jem og fix - og en karbinhage - og så har jeg en 15 eller 20 meter lang line når jeg har brug for det.

 

Det samme her, min er bare en tørresnor.

 

Iøvrigt laver jeg også selv mine almindelige liner. Køber tov 15 mm til stor hund og 8 mm til små hund i marinebutik og sætter karabinhage på.

En sejlmand lærte mig hvordan jeg skulle vikle snor om og låse det så det holder.

 

Legetøj: Det som jeg kan lave selv f.eks "dummies" og madlegetøj.

 

Dummy: Engangsvaskeklude rulles og stoppes ned i en udtjent sok. Skaftet på sokken drejes lige en gang og føres tilbage henover dummyen. Færdig.

En dejlig blød og let dummy, som man kan gøre tungere ved at lægge noget tungt ind i midten. Her i huset hedder de "duller".

I stedet for engangsvaskeklude kan man bruge flere gamle sokker til indmad.

 

En vinflaske er god at lægge en god tyggepind i til hunde som kan arbejde med den.

Gulvtæppe er et must.

Link til indlæg
Del på andre sites

er det ikke farligt med glas og hundetænder??

 

Jo i teorien er det.

 

Jeg har aldrig i de over 20 år jeg har givet glasflasker haft ødelagte flasker.

Det kræver opsyn konstant og at hunden har lært roligt at arbejde med opgaven.

En 1½ liters sodavandsflaske kan også bruges men er sværere for hunden at arbejde pinden ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...