Hop til indhold

Rabatten-tråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke huske om vi har haft sådan en tråd eller ej ...

 

Men jeg tænkte det kunne være lidt rart med en tråd til alle de gode spareråd som vi sikkert har en masse af, hvis vi slår alle de kloge hoveder her inde sammen :)

 

Så kort og godt:

 

Hvad og hvor sparer du på hundeting i hverdagen?

 

Jeg lægger selvfølgelig gerne selv ud med et par af mine egne fif

 

Høm-poser - vi bruger nappy-bags fra Kvickly - tror der er 250 poser for ca 20 kroner ... og så har de endda en spændende parfumeret duft :mrgreen:

 

Lang line: I stedet for at invistere i en lang line, har jeg købt en flagline i jem og fix - og en karbinhage - og så har jeg en 15 eller 20 meter lang line når jeg har brug for det.

 

Trøje: Nu er det jo nogle små pes-hunde jeg har - og Tulles yndslings trøje - eller min yndlingstrøje til hende må det være - det er en trøje jeg har klippet ud af en af min mands gamle trøjer ... sådan et afklippet ærme - med to huller til forbenene kan blive en fantastisk velsiddende hundetrøje.

 

Hvis mine hunde kan tåle det - og det kan de desværre ikke altid - så bruger jeg prøvepakker af tørkost til godbider - det er som om, at al mad de ikke får normalt er mere spændende end det de plejer at få ...

 

... Så sæt igang - kom med jeres rabat-råd :)

Det var virkelige nogle gode ting du kom med der! :rolleyes:.

Dem kan jeg skam godt få nytte af!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst pusle_og_asans_mor

Jeg er så heldig at jeg bor ude på landet og herude er hundeting billiger end i byen, vi køber hundemad og alt det ander dyremad hos den lokale fodrestof. De har også halsbånd, guffer og meget mere.

 

Da vi skulle have en snor til Asan (2 m) købte jeg et trækketov til heste og satte en letter karabinhage på, som ikke var så tung.

 

Isedet for at købe dyre reflexhalsbånd og snore med lys i, har jeg købt en lygte til en cykel af den slags med med snor i, som jeg så sætter fast i Asan og Pusles rem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg samler bestillinger :mrgreen:

Når jeg skal bestille noget til Azza på nettet (Hvilket efterhånden er ret tit:5up:), så spørger jeg mig frem om andre vil have noget med fra samme sted.. Der er tit gratis porto når man køber for f.eks. 2500 kr. Og det beløb kommer man hurtigt over når man er mange.. :blink:

 

På den måde er vi som regl en hel flok der spare på porto og leveringer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Linelys

Jeg har lige købt 15 kg Hills Science Plan til hvalpe (store racer) på Zooplus.com og sparet ca 150 kr i forhold til danske priser - endda inkl fragt fra Tyskland.

Har lige modtaget det med aftenpakke-posten, det tog fem dage og så fik jeg endda et hundetæppe med som Elton allerede allerede glad har tisset på;) Må siges at kunne anbefales...

 

 

Nu er jeg ikke hundejer endnu, men derfor vil jeg nu gerne dele en lille erfaring jeg har gjort mig gennem mange timers søgen efter det perfekte kommende hvalpe udstyr...

 

Priserne på zooplus.co.uk er rigtig billig og porto er nærmest det samme som herhjemme. F.eks. koster nina ottosson spil kun omkring 200,- :5up:

 

Og til de fingernemme er der en guide til hvordan man selv kan sy en hundeseng. Stof-forretninger har tit en rodekasse med super tilbud på stofrester på et par meter. Så er det bare om at være kreativ !

sewing.about.com/library/weekly/aa010606c.htm

 

Edit : Man kan evt. putte et strygemærke på hundesengen for at peppe den op. F.eks. findes der mange med hunde på. Eller en pote, kongekrone, kødben..ja, kun fantasien sætter grænser. Jeg skal i hvert fald selv lave lille-vaps seng når tiden engang nærmer sig (suuk, der er lang tid til sommer). fantasy-design.dk har strygemærker af riiiigtig mange hunderacer !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Får alt billigt, ligegodt om det er hundeting eller brugsting,

er vendelbo til fingerspidserne, så prutter om priserne hver gang jeg handler,

fx. aportpind pris 75,00 kr spørger hvad koster denne her og får at vide at det står pris på,

nå denne her og peger på prisen den er jo bare vejledende hvad skal du så have for den,

og ryger altid noget ned prismæssigt,

 

mit sidste køb

kortskaftede støvler 585,00 kr.

hundeline 5 m. 135,00 kr.

domis 2 stk. a 75,00 kr. = 150 kr.

aportpind 125g. 125 kr.

overtræks bukser 385 kr.

jakke 475kr.

 

I Alt 1470

 

Nå og hvor meget får jeg så i rabat jeg har jo købt en del her inde nu ??

ekspedienten jeg skal da have 1470 det har du købt for ikke

ja ja det er godt med dig, skal vi handle eller ikke så find lige en pris der er rimelig, ??

skal da mindst have 10 % rabat ikke for kontant betaling,

ok så får du de 10% er du så tilfreds brokkerøv,

du kan få 1000 så har du stadig tjent på det vil jeg mene

prutter vedere et lille stykke tid og fik alle delene til 1100 kr.

sparede lige nogle kr der

man kan altid prutte om priser prøv det

det er lidt lige som at være i en kræmmerbod der er priserne også bare vejledende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Får alt billigt, ligegodt om det er hundeting eller brugsting,

er vendelbo til fingerspidserne, så prutter om priserne hver gang jeg handler,

fx. aportpind pris 75,00 kr spørger hvad koster denne her og får at vide at det står pris på,

nå denne her og peger på prisen den er jo bare vejledende hvad skal du så have for den,

og ryger altid noget ned prismæssigt,

 

mit sidste køb

kortskaftede støvler 585,00 kr.

hundeline 5 m. 135,00 kr.

domis 2 stk. a 75,00 kr. = 150 kr.

aportpind 125g. 125 kr.

overtræks bukser 385 kr.

jakke 475kr.

 

I Alt 1470

 

Nå og hvor meget får jeg så i rabat jeg har jo købt en del her inde nu ??

ekspedienten jeg skal da have 1470 det har du købt for ikke

ja ja det er godt med dig, skal vi handle eller ikke så find lige en pris der er rimelig, ??

skal da mindst have 10 % rabat ikke for kontant betaling,

ok så får du de 10% er du så tilfreds brokkerøv,

du kan få 1000 så har du stadig tjent på det vil jeg mene

prutter vedere et lille stykke tid og fik alle delene til 1100 kr.

sparede lige nogle kr der

man kan altid prutte om priser prøv det

det er lidt lige som at være i en kræmmerbod der er priserne også bare vejledende :5up:

 

Selvom jeg er født og opvokset i Vendsyssel, og derfor naturligvis er vendelbo før dansker :blink: har jeg aldrig fået lært prutningen ædle kunst :genert: jeg er simpelhen for blufærdig (= læs struds) r020.gif min familie prutter lystigt :cool: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Selvom jeg er født og opvokset i Vendsyssel, og derfor naturligvis er vendelbo før dansker :blink: har jeg aldrig fået lært prutningen ædle kunst :genert: jeg er simpelhen for blufærdig (= læs struds) r020.gif min familie prutter lystigt :cool: :blink:

Du skal bare sige til, vil godt lære dig det :mrgreen: det er slet ikke så svært enda

og garentere dig gode rabatter

har lige sparet ca 1500 på tøjkøb i dag, dem i aalborg vidste næsten ikke hvad ben de skulle stå på

de var ikke rigtigt vand til at man prutter i stormagasiner, men fik min vilje :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også tit det løber op men alt det man skal bruge, jeg har 4 små hunde som bruger jakker om vinteren, Jeg syr dem selv ligesom jeg syr puder med krøjerkugler og det sparer jeg mange penge på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...