Hop til indhold

Cairn terrier eller Westie søges som omplaceringshund.


Gæst Indianerpigen
 Share

Recommended Posts

Gæst Indianerpigen

Jeg har en Westie på 7 år som er ualmindelig godt opdraget, rolig, kærlig og i supergod trivsel. MEN.... de første 4 år havde jeg også en cairn terrier som hun voksede op sammen med. To ligegamle små kærlinger der elskede hinanden. Siden min cairn ikke kunne mere, har westien været utrolig floksøgende og har svært ved at forlade et rart sted med en anden hund. Hun nyder at være på weekend hos mine venner der har to hunde og besøget hos min veninde der har en stor labrador er altid en kæmpesucces, blot er hun ikke til at rive med hjem. Hun sætter sig fint ved siden af den hund vi besøger og der bliver hun siddende indtil jeg nærmest bærer hende ud i bilen.

Så derfor har jeg besluttet at kigge mig om efter en voksen hund der kan matche min westies temperament og måske give hende lidt af det hun tilsyneladende aldrig har glemt.

Har du - eller kender du en der har en egnet lille hund oppe i årene de ikke kan have længere, er jeg interesseret i en dialog omkring omplacering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Indianerpigen

Nej det har jeg ikke - er helt ny, men vil prøve at finde den. Jeg tror det kunne være rigtig godt for min westie at få godt selskab og en "lille" hundeflok igen. Hun fungerer rigtig godt sammen med resten af familien, men jeg kan bare mærke hun savner sin gamle ven. selv nu efter tre år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...