Hop til indhold

hvad synes I om hunde tøj til 60-70kr?


Gæst Nikki
 Share

Recommended Posts

jeg er under uddannelsen og er ved at lave en undersøgelse om at sælge hunde tøj på nettet. hvad synes I om prisen på 60-70 kr? vil I så købe det? tak for alle kommentar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke hund der har tøj, men jeg syntes at prisen lyder rimelig i forhold til hvad jeg ville give HVIS vi havde en hund der skulle bruge tøj.

 

 

En opfordring - ville være hvis du nu lavede strømper som hunden UMULIGT kunne få af :mrgreen: bare her til vinter, dem ville jeg gerne give lidt ekstra for :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Det er meget billig!

Selvfølgelig vil jeg gerne have Labell's tøj billigt, men i bund og grund er det ikke prisen der er afgørene i den sidste ende, men kvalitet og komforden for min hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til allesammen. stof er fremstillet af bomuld. jeg har også hunde sko i mit projekt.

 

Jeg synes det lyder relativt billigt, men det kommer jo også an på om det er t-shirts eller vand og vind-afvisende dækkener.

Sidstnævnte har jo en meget højere pris.

 

Men det kommer helt an på kvaliteten, om prisen var passende eller ej. Evt kan du jo lægge nogle billeder herind, så er det nemmere at komme med en vurdering :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Et dækken til 70 kr ville jeg nok heller ikke tro var god nok i kvaliteten.

 

Jeg mener ikke hunde bør have andet "tøj" på end et dækken/trøje når dette er nødvenigt for at holde varmen.

 

Har man trangen til at "klæde på" bør man købe sig en dukke eller bamse og ikke lade det gå ud over et dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...