Hop til indhold

Oluf har lige haft et mærkeligt anfald :(


Umulia
 Share

Recommended Posts

hvis du aldrig har set starten, kunne det så være at han vågner efter et mindre krampeanfald, og er blind når han vågner?

 

Det kan godt være. Men hvorfor kan han så ikke styre sine ben i et par minutter efter?

jeg læste bl. a. dette brevkassesvar i morges: http://www.telegraph.co.uk/news/health/pets-health/10680695/Pet-subjects-is-my-dog-sleepwalking.html

Og beskrivelsen af hundes søvngængeri lyder meget som det, vi har set hos Oluf.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Så skete det igen kl. 4. i morges. Jeg vågnede ved at han tumlede hen over mine ben, på vej til at falde ud over sengekanten. Jeg fik ham grebet og styret den anden vej.

 

Jeg er 100 % sikker nu! Min hund er søvngænger.

En kæmpe lettelse at det ikke er andet :pray:

 

Jeg holdt ham og aede ham et par minutter, så vågnede han og fattede intet :lol: Han går i søvne, den lille stakkel :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Nu har jeg brugt denne tråd som en slags dagbog over Olufs anfald, så nu noterer jeg lige at det skete igen i går aftes, lige da vi var gået i seng.

Nu er jeg slet ikke så bekymret længere, men vil alligevel gerne have overblik over hvor ofte det sker. Det er jo ikke ret tit - heldigvis.

  • Like 5
Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige til at læse tråden her - selvom den er gammel. Men har du overvejet om Oluf har problemer med stofskiftet?

Min Oscar har haft alle mulige mærkelige ting - ekstrem dårlig mave - vægtøgning uden forklaring - pelstab - sløv adfærd - sove meget - samt til sidst epileptiske anfald som bare kom ud af den blå luft. Det er bare nogle af symptomerne. Han fik sidst i marts konstateret ekstrem lavt stofskifte og kom i medicinsk behandling - som han nok skal være på resten af livet. Han er siden blomstret op igen - nu her 60 dage senere er pelsen på vej ud - han er glad - maven er nogenlunde i orden - han har tabt mere end 3 kg - er ikke længere sløv og vil gerne gå tur igen. De epileptiske anfald er væk. 

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Beaglepack skrev:

Kom lige til at læse tråden her - selvom den er gammel. Men har du overvejet om Oluf har problemer med stofskiftet?

Min Oscar har haft alle mulige mærkelige ting - ekstrem dårlig mave - vægtøgning uden forklaring - pelstab - sløv adfærd - sove meget - samt til sidst epileptiske anfald som bare kom ud af den blå luft. Det er bare nogle af symptomerne. Han fik sidst i marts konstateret ekstrem lavt stofskifte og kom i medicinsk behandling - som han nok skal være på resten af livet. Han er siden blomstret op igen - nu her 60 dage senere er pelsen på vej ud - han er glad - maven er nogenlunde i orden - han har tabt mere end 3 kg - er ikke længere sløv og vil gerne gå tur igen. De epileptiske anfald er væk. 

Tak for forslaget, men har du også læst det sidste af tråden? Vi er nu ret sikre på at Oluf bare er søvngænger :)

Men det glæder mig at Oscar har fået det bedre!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 years later...

Pet Drugs Online in the UK to protect your pets from illness. Our aim that uses the pet drugs product for keeping your pets stays in good health in the UK and Europe. We are a team of certified pharmacists and vets to ensure you provide the best-in-quality animal medicines across the UK. 

PetsDrugsDirect aims to reduce the cost of online pet care medicines to improve the health and well-being of both pets and animals to help them live a better and healthier life.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...