Hop til indhold

Hvalpetræf


Nollike
 Share

Recommended Posts

Noomi og jeg har været til hvalpetræf hos opdrætteren i dag :mrgreen: Det var rigtig hyggeligt og gik forbløffende godt, selv om der var slået to kuld sammen (10 mdr. og vel ca. 14 mdr.) så hanhundene var en stor flok hormon-bomber :stupid: Jeg kan med stolhed fortælle at AutoNoomi kæmpede for sin dyd :engel::mrgreen: Der bliver ikke givet ved døren her :blink: På et tidspunkt fik jeg dog nok (der var væsentlig flere hanner end tæver, så de få tæver måtte virkelig holde for) og tog Noomi indenfor så hun kunne få en pause. Det har dog nok været værre for mig end for hende, for kort tid efter kunne jeg ikke finde hende, men fandt hende drønende rundt udenfor igen... Hun var smuttet ud da en eller anden havde åbnet døren :stupid: :mrgreen:

 

Jeg tror aldrig at jeg har set hende SÅ beskidt som hun var i dag :shock::badr: Hun var fuldstændig mudret til, så hun har fået et bad her til aften og er nu smuk og lækker :lun: Og meget, meget træt :mrgreen:

 

 

 

 

Aslan: Jeg har ingen billeder :oops: Endnu! :mrgreen: Jeg havde desværre glemt mit kamera :damn:men Oswalds mor har taget billeder som hun har lovet at sende til mig, så de kommer senere ok? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en rigtig hyggelig dag :blink:

Og det er altså sjovt med sådanne hvalpetræf (går ud fra at det var hendes kuldsøskende, og så et andet kuld fra opdrætteren), og se hvordan de hver især udvikler sig :-D

 

Ja du må hellere skynde dig med de billeder, hi hi :blink:

 

Du har helt ret i det med kuldsøskende osv. :5up: Jeg kunne bare ikke skelne det ene kuld fra det andet :oops: For mig var det én stor flok goldens hvoraf min egen var et eller andet sted imellem :oops::mrgreen:

 

Jeg HAR faktisk allerede bedt hende om ikke at være alt for længe om det... Jeg var godt klar over at jeg ville få i hvert fald Aslan på nakken. Og nu også dig... *GGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret i det med kuldsøskende osv. :5up: Jeg kunne bare ikke skelne det ene kuld fra det andet :oops: For mig var det én stor flok goldens hvoraf min egen var et eller andet sted imellem :oops::mrgreen:

 

Jeg HAR faktisk allerede bedt hende om ikke at være alt for længe om det... Jeg var godt klar over at jeg ville få i hvert fald Aslan på nakken. Og nu også dig... *GGG*

 

Nej nej jeg kan i modsætning til andre godt vente tålmodigt :engel:

 

Det var mere for at redde dig for Aslan´s råben og plagen :blink: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så siger jeg tak for støtten :mrgreen: Jeg kan dog ikke love dig at den tålmodighed er gengældt om ca. 10 dage... :blink:

 

 

 

 

 

 

Uhhh, det nærmer sig... :mums:

 

Jep :mrgreen:

 

Men så kommer de lange 14 dage der går, førend jeg må komme på besøg for første gang ;-)

Men det kunne være lidt sjovt, hvis der kommer en sms fra opdrætter, mens vi sidder til foredrag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep :mrgreen:

 

Men så kommer de lange 14 dage der går, førend jeg må komme på besøg for første gang ;-)

Men det kunne være lidt sjovt, hvis der kommer en sms fra opdrætter, mens vi sidder til foredrag :blink:

 

Årh ja, det ville da være helt fantastisk!!! :lun: Hvis ikke det bliver den dag, så får du tæv, hvis ikke jeg er mellem top 5 af dem der får at vide når de er født først!!! :blink: p030.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder til at have været en dejlig dag.

 

Noomi gider da ikke være inde sammen med dig, når flotte fyre står udenfor og tilbyder hende deres gunst. jeg forstår godt at hun réndte ud igen. :lol:

 

Jeg tvivler på at du får ro for Aslan - 10 dage er lang tid at vente på billeder.

jeg er bange for at hun får en trauma. :skraek::damn::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder til at have været en dejlig dag.

 

Noomi gider da ikke være inde sammen med dig, når flotte fyre står udenfor og tilbyder hende deres gunst. jeg forstår godt at hun réndte ud igen. :lol:

 

Jeg tvivler på at du får ro for Aslan - 10 dage er lang tid at vente på billeder.

jeg er bange for at hun får en trauma. :skraek::damn::ivrig:

 

Det var en dejlig dag :mrgreen: Og jeg var dybt imponeret over at sådan en flok hormon-bomber kan være sammen (der var 18 hunde i alt! :shock:) uden at nogen kommer op og slås eller noget :5up: Det vildeste var en af hannerne som blev domineret kraftigt af en af de ældste gæstehunde, men han var klog nok til bare at lægge sig ned (han var så også den eneste der var mere sort end Noomi :lol:)

 

Det er forhåbentlig ikke mine billeder der er 10 dage om at ankomme, men billeder af BlackGSD's nye schæfer-baby :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en dejlig dag :mrgreen: Og jeg var dybt imponeret over at sådan en flok hormon-bomber kan være sammen (der var 18 hunde i alt! :shock:) uden at nogen kommer op og slås eller noget :5up: Det vildeste var en af hannerne som blev domineret kraftigt af en af de ældste gæstehunde, men han var klog nok til bare at lægge sig ned (han var så også den eneste der var mere sort end Noomi :lol:)

 

Det er forhåbentlig ikke mine billeder der er 10 dage om at ankomme, men billeder af BlackGSD's nye schæfer-baby :lun:

 

Jeg troede ellers at Noomi var den mest beskidte golden i DK. :lol:

 

At det er Blackgsd´s baby gør det da ikke bedre for Aslan. Hun går da total i selvsving. :lol::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var hun også lige indtil ca. en halv time før vi skulle hjem, så blev hun overgået af Anton :mrgreen:

 

Aslan går amok!!! :shock::lol:

 

Sh*t... :shock:

Det har jeg slet ikke taget højde for... det kan altså godt gå hen og blive en meget alvorlig affære :blink: :lol:

 

Må hellere alliere mig med opdrætter, så han sørger for at jeg får billeder, eller at de kommer på hans hp hurtigst muligt efter fødslen... :lol: :blink:

 

(men jeg tror faktisk, at jeg i den situation er værre end Aslan... ja jeg ved godt at det lyder helt vildt, men lige i den situation der tror jeg at jeg får et "Aslan-syndrom" :lol::engel: )

Men Nollike, tiden begynder altså at blive knap nu, hvis jeg var dig, så ville jeg rykke for de billeder fra jeres træf nu... :blink: :mrgreen: Ellers så bliver den her tråd spammet med plage-indlæg fra Aslan :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sh*t... :shock:

Det har jeg slet ikke taget højde for... det kan altså godt gå hen og blive en meget alvorlig affære :blink: :lol:

 

Må hellere alliere mig med opdrætter, så han sørger for at jeg får billeder, eller at de kommer på hans hp hurtigst muligt efter fødslen... :lol: :blink:

 

(men jeg tror faktisk, at jeg i den situation er værre end Aslan... ja jeg ved godt at det lyder helt vildt, men lige i den situation der tror jeg at jeg får et "Aslan-syndrom" :lol::engel: )

 

 

 

Men Nollike, tiden begynder altså at blive knap nu, hvis jeg var dig, så ville jeg rykke for de billeder fra jeres træf nu... :blink: :mrgreen: Ellers så bliver den her tråd spammet med plage-indlæg fra Aslan :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

:engel:

 

Jeg er altså alvorlig bange for at jeg kommer til at danne "plage-partner" med Aslan når hun bliver født :oops::engel: Så du må hellere forberede opdrætteren :blink: Tilgengæld varer mit plageri så kun 8 uger, derefter kommer jeg bare og nuldrer i stedet :mrgreen:

 

Jeg nænner simpelthen ikke at rykke for billeder i dag. Oswalds mor var bagstiv efter sin fødselsdagsfest i går, så hun er nok gået i brædderne forlængst. Så det må vente til i morgen eller i overmorgen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså alvorlig bange for at jeg kommer til at danne "plage-partner" med Aslan når hun bliver født :oops::engel: Så du må hellere forberede opdrætteren :blink: Tilgengæld varer mit plageri så kun 8 uger, derefter kommer jeg bare og nuldrer i stedet :mrgreen:

 

Jeg nænner simpelthen ikke at rykke for billeder i dag. Oswalds mor var bagstiv efter sin fødselsdagsfest i går, så hun er nok gået i brædderne forlængst. Så det må vente til i morgen eller i overmorgen :blink:

 

Må Guderne hjælpe dig til at komme igennem de dage herinde... :shock:

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sh*t... :shock:

 

 

 

 

Men Nollike, tiden begynder altså at blive knap nu, hvis jeg var dig, så ville jeg rykke for de billeder fra jeres træf nu... :blink: :mrgreen: Ellers så bliver den her tråd spammet med plage-indlæg fra Aslan :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

:engel:

 

Og det er slet ikke fordi vi andre vil se billeder:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret i det med kuldsøskende osv. :5up: Jeg kunne bare ikke skelne det ene kuld fra det andet :oops: For mig var det én stor flok goldens hvoraf min egen var et eller andet sted imellem :oops::mrgreen:

 

Jeg HAR faktisk allerede bedt hende om ikke at være alt for længe om det... Jeg var godt klar over at jeg ville få i hvert fald Aslan på nakken. Og nu også dig... *GGG*

 

Glæder mig til at se billeder.

Hvem er Aslan :confused: synes aldrig jeg har hørt om vedkommende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sh*t... :shock:

Det har jeg slet ikke taget højde for... det kan altså godt gå hen og blive en meget alvorlig affære :blink: :lol:

 

Må hellere alliere mig med opdrætter, så han sørger for at jeg får billeder, eller at de kommer på hans hp hurtigst muligt efter fødslen... :lol: :blink:

 

(men jeg tror faktisk, at jeg i den situation er værre end Aslan... ja jeg ved godt at det lyder helt vildt, men lige i den situation der tror jeg at jeg får et "Aslan-syndrom" :lol::engel: )

 

 

 

Men Nollike, tiden begynder altså at blive knap nu, hvis jeg var dig, så ville jeg rykke for de billeder fra jeres træf nu... :blink: :mrgreen: Ellers så bliver den her tråd spammet med plage-indlæg fra Aslan :mrgreen:

 

 

 

:engel:

 

TO Aslaner på EN gang!:shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...