Hop til indhold

Resultater fra Herning 8.-9. november


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

Gæst lillefod
Ja, men man får SL alligevel... :-D Så det er da ikke så ringe som en 3. præmie (i den gamle terminologi) Det er vel en 3. placering, ikke en 3. præmie? :-D

 

Jo, desværre :engel:

 

For at rydde alle tvivl af vejen, kan man se kritikken her

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå, det hjalp :oops::oops:

 

Hvad er en "leggy" bitch (jeg er klar på at det er en tæve, men "leggy"?? :mrgreen:) Har hun lange ben eller :confused:

 

Jep - det er en langbenet kælling :-D

 

Det er der da ellers en del mænd der ikke har noget imod :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Tillykke med gul(d)t :mrgreen:

 

Ja, vi var der jo ikke for at udstille, men bare for at kigge, men fik da hilst på en masse hunde og nogle meddebatører også :mrgreen: (btw så burde det være forbudt at have så misvisende et navn som lillefod :evil::engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med gul(d)t :mrgreen:

 

Ja, vi var der jo ikke for at udstille, men bare for at kigge, men fik da hilst på en masse hunde og nogle meddebatører også :mrgreen: (btw så burde det være forbudt at have så misvisende et navn som lillefod :evil::engel:)

 

Tak tak..

Lillefod er da sletter ikke misvisende :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Tak tak..

Lillefod er da sletter ikke misvisende :engel::mrgreen:

 

neeeej slet ikke, det kunne ikke passe bedre - hver gang man skulle udpege dig kunne man bare se henover aaaaaalle de andre hoveder - den der ragede over de andre var LILLEfoden :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejjjj - det er da i gamle dage, nu er det da kun dem med lilla der går videre :confused:

 

Njaj, ikke helt... Men hæng mig nu ikke helt op på farverne :mrgreen:

 

Men hvis der ikke bliver givet 4 excellen (lilla bånd), så skal der udvælgelses de manglene blandt vovser med rødt bånd, da der skal være 4 deltagene i den der 1., 2., 3. og 4. vinder klasse ting.

 

Det lærte jeg, da jeg var på DBSK-udstilling, fordi jeg var sammen med nogle, der håbede på, at deres bernerbasse kunne komme op i vinderklassen på det grundlag - dommeren var MEEEEGET kræsen med sine excellenter, der var kun 4 eller 5 hunde, som fik excellent i sidste ende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Njaj, ikke helt... Men hæng mig nu ikke helt op på farverne :mrgreen:

 

Men hvis der ikke bliver givet 4 excellen (lilla bånd), så skal der udvælgelses de manglene blandt vovser med rødt bånd, da der skal være 4 deltagene i den der 1., 2., 3. og 4. vinder klasse ting.

 

Det lærte jeg, da jeg var på DBSK-udstilling, fordi jeg var sammen med nogle, der håbede på, at deres bernerbasse kunne komme op i vinderklassen på det grundlag - dommeren var MEEEEGET kræsen med sine excellenter, der var kun 4 eller 5 hunde, som fik excellent i sidste ende.

 

Jo den er god nok, som du skriver. gives der 3 lilla er det selvfølgelig 1.,2. og 3. vinder. Men 4. vinder er så en af de hunde der har fået rødt bånd.

 

Svea blev 4 vinder i sin klasse, så det var super.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...