Hop til indhold

Hvordan får vi nye medlemmer til at føle sig velkomne?.


Jane
 Share

Recommended Posts

og som sagt jeg har følt mig godt modtaget og forsøger da at komme med så meget nyt som jeg kan bare rolig vanten er taget af:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nelliken har helt ret - Slå dig sammen Aslan og forsøg at "jorde" mig - så skal der nok komme nogle andre og hyle i kor sammen med jer :mrgreen:

 

Nollike er en sikker deltager :mrgreen:

 

Gnæk gnæk, tænkte nok at det indlæg kunne få dig op af stolen :mrgreen:

Og ja, du har helt ret, jeg skal nok være der som en trofast støtte, Tunte :blink: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jamen øh, mobbe mobbe mobbe Tanten... :roll:

 

Nå men jeg har oprettet 2 albums nu, så nu kan I også se mine vuffere ordentligt - så er jeg sikker på at få venner, for de er så dejlige. :mrgreen:

 

Uhh ja, de er dejlige, kan især godt lide dette billede, hvor de hygger sig med samme marvben. :-P

 

24c414461a8326ad6026370d0bd71d88_3878.jpg?dl=1226404800

 

Det slår dog ikke de billeder, du på et tidspunkt lagde ind, hvor Sascha stak hovedet ud gennem kattelemmen. Det var nogle af de sødeste og sjoveste hundebilleder, jeg har set. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også lært en masse søde mennesker at kende, og jeg var aldrig begyndt hos positiv træning hvis jeg ikke havde været på forum.

da vi var på ferie i sommers (Odsherred) fik vi også lejlighed til at gense to debatører og ders dejlige hunde.

Der er mange flere jeg gerne vil møde, lige nu er ved at få en aftale i stand.

 

HURRA for H-F :banan:

 

 

Jeg ved godt hvem det er

Jeg ved godt hvem det er

 

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo ret ny, men synes jeg har fået en god modtagelse herinde, selvom jeg var/er en uvidende ny hundeejer. :roll:

 

Dog synes jeg det er svært at komme "ind i flokken", men sådan har jeg det på mange fora. Når folk ikke "kender" en herinde og vice versa, så er det jo ikke let. Det ville være fedt at kunne være med i nogle af jeres fjolle-vi-kender-hinanden tråde, men det er vist ikke så lige til... :neutral:

 

Jeg synes, at du bare skal hoppe på hovedet lige derind i fjolletrådene, det er en god måde at komme til at kende folk herinde - og så er det hyggeligt :engel: og ind imellem morsomt også :blink: :mrgreen:

 

Da jeg for knap 1½ år siden startede inde på jubii som (næsten) nybagt hvalpeejer, følte jeg mig i den grad grøn og overset - jeg gjorde det, at jeg udså mig et par debatøren, som jeg synes lød venlige og "fornuftige" og begyndte at følge/stalke dem :oops::engel: (Undskyld :genert:) svare på deres indlæg og langsomt blev jeg mere fortrolig med forumet og brugerne, det bedste jeg dog har gjort er at tage med til en debat-komsammen :shock: Dét krævede en dyb indånding, men heldigvis havde jeg min hund at "gemme" mig bag :oops::engel: men det var godt, og blev et kæmpe vendepunkt for mig, jeg takker alle der deltog sidste år i juni i Trige hundeskov :kys:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at det er dejligt med nye mennesker, eller i de fleste tilfælde.

 

Godt som ondt er Tanten kommet herind :-P (Tanten er total mobbe objekt)

 

Ellers er det rart med nye imput og nye erfaringer.

 

Det er også dejligt at jeg kan - efter 5 mdr med hund - hjælpe nye hunde ejere :mrgreen: jeg kan nemlig godt li at hjælpe.

 

Og så er det jo super når der kommer nye og MEGET erfarene herinde (hvor blev dyresprog egentlig af?)

 

 

 

Jeg kan godt se hvordan det måske kan være hårdt at komme herinde når vi er nogle (nollike :-P ) der kan fylde meget (ikke mig :engel: ).

 

Sådan havde jeg det også, og se mig nu :-P

 

 

Så tror jeg også at jo mere man deltager jo mere gamel føler man sig, hvis man så er en af dem der følger med og kun skriver når de faktisk har noget fornuftigt at sige (tanten og nollike ved ikk ehvad det betyder :-P) Ja så kan det godt være svært at vise at man er her :( desværre!

 

Men jeg håber da at de nye giver det en chance, det er altid rart at lærer noget nyt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at det er dejligt med nye mennesker, eller i de fleste tilfælde.

 

Godt som ondt er Tanten kommet herind :-P (Tanten er total mobbe objekt)

 

Ellers er det rart med nye imput og nye erfaringer.

 

Det er også dejligt at jeg kan - efter 5 mdr med hund - hjælpe nye hunde ejere :mrgreen: jeg kan nemlig godt li at hjælpe.

 

Og så er det jo super når der kommer nye og MEGET erfarene herinde (hvor blev dyresprog egentlig af?)

 

 

 

Jeg kan godt se hvordan det måske kan være hårdt at komme herinde når vi er nogle (nollike :-P ) der kan fylde meget (ikke mig :engel: ).

 

Sådan havde jeg det også, og se mig nu :-P

 

 

Så tror jeg også at jo mere man deltager jo mere gamel føler man sig, hvis man så er en af dem der følger med og kun skriver når de faktisk har noget fornuftigt at sige (tanten og nollike ved ikk ehvad det betyder :-P) Ja så kan det godt være svært at vise at man er her :( desværre!

 

Men jeg håber da at de nye giver det en chance, det er altid rart at lærer noget nyt :blink:

 

Tanten hvisker stille: sikke meget mundlort Aslan kan få skrevet ned på ingen tid :roll:

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes at det er dejligt med nye mennesker, eller i de fleste tilfælde.

 

Godt som ondt er Tanten kommet herind :-P (Tanten er total mobbe objekt)

 

Ellers er det rart med nye imput og nye erfaringer.

 

Det er også dejligt at jeg kan - efter 5 mdr med hund - hjælpe nye hunde ejere :mrgreen: jeg kan nemlig godt li at hjælpe.

 

Og så er det jo super når der kommer nye og MEGET erfarene herinde (hvor blev dyresprog egentlig af?)

 

 

 

Jeg kan godt se hvordan det måske kan være hårdt at komme herinde når vi er nogle (nollike :-P ) der kan fylde meget (ikke mig :engel: ).

 

Sådan havde jeg det også, og se mig nu :-P

 

 

Så tror jeg også at jo mere man deltager jo mere gamel føler man sig, hvis man så er en af dem der følger med og kun skriver når de faktisk har noget fornuftigt at sige (tanten og nollike ved ikk ehvad det betyder :-P) Ja så kan det godt være svært at vise at man er her :( desværre!

 

Men jeg håber da at de nye giver det en chance, det er altid rart at lærer noget nyt :blink:

 

Aslan, det rabler for dig søde ven :ae:

 

 

Tanten: Tror du at det er sundt for hunde-Aslan at at være i det selskab? Måske skal vi mødes på midten og redde ham??? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanten hvisker stille: sikke meget mundlort Aslan kan få skrevet ned på ingen tid :roll:

 

 

 

:mrgreen:

 

Så klog er tanten slet ikke :mrgreen:

 

Aslan, det rabler for dig søde ven :ae:

 

 

Tanten: Tror du at det er sundt for hunde-Aslan at at være i det selskab? Måske skal vi mødes på midten og redde ham??? :shock:

 

 

Rabler? det kan da ikke rable for en som mig, som allerede er rablende tosset :blink:

 

I holder bare naderne væk fra min hund :evil:

 

Hvis den skal noget, så skal den op til Lexus og lærer hvordan man er en lækker hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så klog er tanten slet ikke :mrgreen:

 

 

 

 

Rabler? det kan da ikke rable for en som mig, som allerede er rablende tosset :blink:

 

I holder bare naderne væk fra min hund :evil:

 

Hvis den skal noget, så skal den op til Lexus og lærer hvordan man er en lækker hund :lun:

 

Og det mener du ikke at Tantens hund og Noomi kan lære ham???? :evil:

 

Nå, men nu gider jeg slet ikke at snakke med dig mere, jeg tager ud og træner min hund i at forholde sig roligt mens der er andre hunde til stede c020.gif FARVEL! e025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det mener du ikke at Tantens hund og Noomi kan lære ham???? :evil:

 

Nå, men nu gider jeg slet ikke at snakke med dig mere, jeg tager ud og træner min hund i at forholde sig roligt mens der er andre hunde til stede c020.gif FARVEL! e025.gif

 

 

Det var da fornuftigt, og jeg er total overbevist om at puttede vi noomi pigen og aslan sammen, ville de lærer hinanden narrestreger :rolleyes:

 

Og så tror jeg tantens hund kunne opdrage på aslan

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige som tilføjelse vil jeg sige, at det her faktisk er det venligste, behageligste forum jeg har været medlem af. :-D

 

Enten er de så små, at alt er indspist og man bliver ignoreret/udstødt, eller også er de så store at man forsvinder i mængden - eller også er de som de typiske hestefora, hvor der snildt kommer mudderkastning så snart man gør én lille ting forkert... :roll:

 

Så synes helt klart, at det er dejligt at være her. Må nok til at blande mig med dumme indlæg, hehe. :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så tror jeg også at jo mere man deltager jo mere gamel føler man sig,

 

Man kan komme til at føle sig meget gammel og meget træt af at læsse visse deltagerers indlæg, sådan lige pludselig :engel:

 

hvis man så er en af dem der følger med og kun skriver når de faktisk har noget fornuftigt at sige (tanten og nollike ved ikk ehvad det betyder :-P) Ja så kan det godt være svært at vise at man er her :( desværre!

 

Bare rolig, vi ved godt du er her selvom du ikke har noget fornuftigt at sige a065.gif

 

Men jeg håber da at de nye giver det en chance, det er altid rart at lærer noget nyt :blink:

 

Hvor ved du det fra? :confused:

 

Det var så dagens mobning fra mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...