Hop til indhold

Jeg er bange for hudkræft /modermærkekræft (billeder)


Louisen
 Share

Recommended Posts

Fandt dette i dag. Har ikke set noget tidligere.

 

Han har altid haft skønhedspletter på maven og i dét område ved dilleren, men nu er det pludselig temmelig stort synes jeg, og der er et større hudområde rundt om, der er brunt /misfarvet.

 

Dog er der ikke rødligt eller ømt nogle steder. Det hele er bare forskellige nuancer af brun.

 

Ringer til Dr. Dyr på mandag. Men jeg er ikke glad. Google var heller ikke flink ved mine nerver. :megaked:

2015-01-09_19.58.27.jpg

2015-01-09_20.01.07.jpg

2015-01-09_20.01.15.jpg

2015-01-09_20.01.26.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har næsten lige været i bad, men jeg prøver igen i morgen. Selve mærket ligner meget et modermærke og ikke en af hans brystvorter. Den er også markant større.

 

Giver ham et bad og sender nyere billeder pr. mail til dyrlægen for en hurtig vurdering af, om det er noget de gider se på. Hvis de skal dét, skal Taiki bedøves og det er en værre historie. :???:

 

Troede ellers at ugens drama var hans run-in med stødhegnet, hvor han straks efter kastede sig på ryggen i ren "Jeg er død" stil, så jeg nærved havde givet ham mund-til-snude og hjertemassage. Da jeg gnubbede ham hårdt på ryggen for at få liv i min tilsyneladende bevidstløse hund, blev han skide sur og fnyste mig så kraftigt ind i ansigtet, at der sad snotdråber på brilleglassene. Tak tak... :roll:

 

Vi er en frygtelig kombination... En meget pylret og nervøst anlagt hunde-mor og en dramaqueen til hund.

 

Hvis det her viser sig ikke at være noget, trækker jeg stregen i sandet. Så bliver den næste hund altså en labrador!

Link til indlæg
Del på andre sites

ellers må du have dig en akita næste gang, der er ikke så meget drama! :lol: Håber det er ingenting :bighug:

 

De akitaer jeg har mødt, var bare store shibaer. Holy shit. En af dem gjorde som Taiki og satte sig ned, og nægtede at gå med mindre der blev hostet en (velfortjent) godbid op. Og hvad skal man gøre i den situation, når hunden vejer 50 og ikke 15 kilo. :rolleyes:

 

Jeg håber også, det ikke er noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Håber det er harmløs, det er noget svært at se på billeder men min Walther har det samme på næsten alle sine brystvorter det er "bare" skidt men temmelig svært at vaske af - men en tur i havet (saltvand) her i sommers så havde han flotte "babser" igen.

 

Nu er de så beskidte igen ;-) og jeg har spurgt dyrlægen for jeg er jo også en af de hysteriske hundemødre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har næsten lige været i bad, men jeg prøver igen i morgen. Selve mærket ligner meget et modermærke og ikke en af hans brystvorter. Den er også markant større.

 

Giver ham et bad og sender nyere billeder pr. mail til dyrlægen for en hurtig vurdering af, om det er noget de gider se på. Hvis de skal dét, skal Taiki bedøves og det er en værre historie. :???:

 

Troede ellers at ugens drama var hans run-in med stødhegnet, hvor han straks efter kastede sig på ryggen i ren "Jeg er død" stil, så jeg nærved havde givet ham mund-til-snude og hjertemassage. Da jeg gnubbede ham hårdt på ryggen for at få liv i min tilsyneladende bevidstløse hund, blev han skide sur og fnyste mig så kraftigt ind i ansigtet, at der sad snotdråber på brilleglassene. Tak tak... :roll:

 

Vi er en frygtelig kombination... En meget pylret og nervøst anlagt hunde-mor og en dramaqueen til hund.

 

Hvis det her viser sig ikke at være noget, trækker jeg stregen i sandet. Så bliver den næste hund altså en labrador!

Jeg ved godt, det slet ikke er sjovt i situationen, men når du genfortæller det lyder det altså virkelig sjovt :klap:

 

Og så håber jeg selvfølgelig at det er noget ganske harmløst :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber de andre har ret i at det ingenting er... Er det vokset hurtigt? Molly havde en rød dims på brystkassen på et tidspunkt og den var kommet hurtigt. Dyrlægen ville operere med det samme, da sådan nogle "røde dimser" kunne være kræft. Det var det heldigvis ikke. Det var et sår under huden med en lille infektion i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen mente ikke det var noget, men den er fjernet og bliver tjekket for en sikkerheds skyld.

 

Så får man da lidt af de 2500 kroner i sundhedsforsikring igen, som jeg lige har betalt - brugte den kun én gang sidste år, hvor jeg fik 100 kroner tilbage efter noget sårpleje. :roll::-D

 

 

2500? Hvilken dækning har du siden det er så dyrt?

Link til indlæg
Del på andre sites

2500? Hvilken dækning har du siden det er så dyrt?

 

HundTotal der også gælder i Europa, med figuranttræningsdækning og livsforsikring.

 

Mit tykke dyr har aldrig forladt Sjælland, hans træning begrænser sig til "bøllehundeholdet" og hund-til-hund, og jeg regner med at han bliver 100 år. :roll: Men de penge der udgør forskellen på HundTotal og den alm. sundheds- og ansvarsforsikring, er ikke dét som gør den store forskel og med denne forsikring, er han dækket totalt ind.

Inkl. Falck-kørsel og tilskud til medicin!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...