Hop til indhold

Hvor stor mængde tørfoder?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Det er cirka angivelser. 100 gram er mere hele dagen, altså inkl. godbider og ect.

Du skal ikke forsøge at få Cleo til at spise mere end hun gør, du kan dog hvis du er usikker på om hun er undervægtig spørge dr.dyr.

 

Tror ikke jeg kender nogle hunde/katte der spiser hvad der står på pakken, Cujo f.eks. kan spise til at brækker sig hvis han fik lov. Men han får kun det jeg giver ham og det er faktisk mindre end hvad der står på pakken, men han er ikke undervægtig, men blive måske blive overvægtig hvis han fik de sidste 50-70 gram han skulle have. Så jeg vejer af for hvad ha nspiser op uanset mængden :-)

 

Så vær ikke nervøs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaaaa, producenterne lægger gerne extra på i deres anbefalinger.

 

Mit bedste bud er kig på hende, se om hun trives, og hvordan hun er i foderstand :-D - hun må ikke være for tyk (ribben skal kunne anes/mærkes når man lægger en hånd på siden) og hun skal gerne være fast i det, dvs. huden må ikke kunne "rulles" op og ned - svært at forklare :???::oops:

 

Husk også at regulere mængden af tørfoder med det extra hun får i løbet af dagen i form af godbidder, tyggeben etc.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...