Hop til indhold

Et år siden nu..


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Hvornår læges ens sår efter en hund?

Her er Oskar

Oskar.jpg

 

Vi fik Oskar i familien da jeg var 13 år og vi blev bedste buddies. Han var snotforkælet og stædig men noget så sød alligevel. Han var et højt elsket familiemedlem og noget så dygtig til at hente vores hjemmesko :lun: Flyttede hjemmefra, men han boede indimellem hos mig hvor vi nød hinandens selskab.

I januar sidste år fik han fred efter at han havde været syg i længere tid. Hans hjerte kunne ikke mere, han havde vand i lungerne og i kroppen.

Sov sødt lille gamle dreng - vi ses igen en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvornår det sker - Sitto blev aflivet for snart 5 år siden. D. 23/2-2010. Jeg kan stadig ikke kigge billeder af hende uden at tårerne presser sig på og snakker heller ikke alt for meget om hende - jeg bliver simpelthen stadig ked af det, fordi jeg savner så meget! :cry: Ja og nu fik jeg så tårerne i øjnene igen bare af at skrive det her indlæg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes ikke nogen facit-liste for sorg, ingen kan sige hvor længe det varer.

 

Dog har jeg erfaret, at det ligesom er mere acceptabelt at miste en gammel hund, som har levet et godt langt liv, end at miste en yngre hund helt uventet.

 

Jeg kan stadig tude over Cash som døde 4 år gammel efter en umulig ulykke for 7 år siden, eller Chase som døde som 6-7 årig efter kort sygdom sidste år. Jeg SAVNER stadig Dini, Rocky og Sadie som levede længe og var parate til at tage herfra, men jeg har ikke den samme følelse af uretfærdighed over at de er væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes ikke nogen facit-liste for sorg, ingen kan sige hvor længe det varer.

 

Dog har jeg erfaret, at det ligesom er mere acceptabelt at miste en gammel hund, som har levet et godt langt liv, end at miste en yngre hund helt uventet.

 

Jeg kan stadig tude over Cash som døde 4 år gammel efter en umulig ulykke for 7 år siden, eller Chase som døde som 6-7 årig efter kort sygdom sidste år. Jeg SAVNER stadig Dini, Rocky og Sadie som levede længe og var parate til at tage herfra, men jeg har ikke den samme følelse af uretfærdighed over at de er væk.

Jeg tror du rammer helt rigtig her - jeg tror også at jeg ville have nemmere ved at rumme det hvis Sitto var kommet herfra efter et dejligt langt liv, og hun var klar. Hun ville stadig være virkelig savnet, men det ville føles mere retfærdigt, er jeg sikker på.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...