Hop til indhold

Urinerer indenfor


Fitte
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Min hund er begyndt at tisse indenfor om natten eller om morgenen, det kan jeg ikke se da jeg sover på det tidspunkt. Det er en tæve og hun er lige blevet 7 år og jeg har haft hende i 2 1/2 år nu. Hun har aldrig tisset indenfor nogensinde, men hun har gjort det indenfor 1 måned og den er stensikker, at når jeg står op så er der tis på gulvet, enten i soveværelset eller i stuen. Jeg skælder hende ikke ud, for hun kan nok ikke huske det og hun gør det ikke med vilje. Jeg tager hende en tur ude i haven som jeg plejer så hun kan tisse og lave stort lige inden jeg går i seng. Der er ingen ændringer i vores tilværelse, så jeg tænker ikke at det kan være fordi der er sket noget nyt, for alt er som det plejer.

Kan det være alderen? Eller er hun syg? Jeg er sikker på at hun ikke er i løbetid og hun ser ikke hævet ud og det virker ikke som om hun har smerter.

Hilsen Tommy

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tommy

 

Mest sandsynligt en fysisk lidelse. Hun kan for eksempel have fået blærebetændelse, eller hun kan være blevet inkontinent og kommer derfor vil at tisse når hun sover tungt

 

Hvis hun drikker ekstra meget kan det også være sukkersyge eller andet

 

Så kort sagt, ville jeg i første omgang ringe til dyrlægen og forklare den det og så skal du sikkert komme med en urin prøve samt hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville også få hende til dyrlægen. Urenlighed kan skyldes mange ting. Men jeg kender én, hvis tæve pludselig også begyndte at urinere indenfor. Den viste sig at være syg. Dyrlægen sagde også at en ellers renlig hund, der pludselig bliver urenlig ofte er syg. Det kan også skyldes understimulering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...