Hop til indhold

Har fået en Malinois hvalpe!


Kaso
 Share

Recommended Posts

Hej,

Det er første gang jeg får en Hund i huset, en søde Malinois hvalpe på 9 uge gammel. Han er meget aktiv og jeg skal med ham flere gange ud. Jeg vkseop i tyskland, defor kende jeg ikke gundkomando til hunden på dansk. Og hvor skal jeg møde mange volk som de har hvalpe. i Tyskland har vi hundeviser, men jeg kende ikke noget her!

 

 

Hilsen fra Hedensted

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til. Skøn race og fine billeder du har taget.

 

Når man køber netop sådan en race har man jo ofte planer med hvad den skal bruges til. Har du det? udover at være lidt vagthund for hjemmet og familien.

 

Der er jo en race med vide muligheder for anvendelse og træning, så det skal man da næsten benytte sig af.

 

Jeg ved ikke hvilke træningsmuligheder der er i nærheden af hedensted men der må da være seriøs træning både i Horsens og Vejle ellers. da vi boede i Vejle, trænede vi i Horsens. Det virkede som mere seriøst dengang. Det var Riesenschnauzere og mange år siden. Nu har jeg FT Spaniels til jagt. Noget hel andet at træne.

 

Har du erfaring med hundetræning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille vaps, hvor er den lækker!

 

Selv om du ikke tænker konkurrence mv, så start alligevel til noget træning med den! Sådan en fætter vil elske at få lov at bruge hovedet til andet end kun vagt hund. Og det sker at føreren også bliver bidt af det (bin there)!

 

Jeg træner jo selv i DcH (på lydighedsdelen) og er super glad for det :)

men der er masser af muligheder inden for dch :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...