Hop til indhold

Endnu en med hjælp til racevalg


esmadsen
 Share

Recommended Posts

Vi bor i stuen helt uden trapper, men vi har en ret lille have - men dog en have ;-)

Det er jo super så, uanset hvilken hund i får - så er det da altid rarest ikke at skulle rende op og ned af trapper i pendulfart med en tissetrængende hvalp :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes faktisk heller ikke så godt om pelsen, men måske det så betyder, jeg så selv tør klippe den. Jeg kunne ikke få mig selv til det med Fie, for jeg var så bange for at ødelægge hendes fine pels :lun:

 

 

 

Jeg kommer til at få brug for trimme/klippe råd!

 

 

Den rigtige opdrætter vil kunne hjælpe med at komme igang med at klippe selv , ellers finders der en del kurser i at klippe, umiddelbart mener jeg at have set at puddelklubben (under dkk) arrangere klippe dage, ellers er der flere hundefrisøre der holder kursus, jeg har selv været afsted på kursus et par gange , for at lære at klippe shih tzu, og satser på at jeg lige skal have et enkelt mere i år.

Har haft et par enkelt kurser hos ( karin mener jeg hun hed) i tommerup på fyn, hun holder for stort set alle racer efter behov , både på hold og som enkelt undervisning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...