Hop til indhold

Kløende brystvorter


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

For det første er jeg slet ikke sikker på at tråden skal være under sygdomme, men prøver.

 

Dorits 2 øverste brystvorter er ikke udvendige, men er 2 små knolde under huden. Hendes andre brystvorter er til den store side (undskyld Dorit:mrgreen:). Hun klør ret leget i området omkring de øverste brystvorter. Det er blevet bedre nu end for et par uger siden, hvilket fx kan tilskrives at der ikke længere saltes eller at hun er ved at være færdig med at fælde.

 

Men er der mon en sammenhæng? Er der nogen af jer der har oplevet det med brystvorter der ikke er kommet ud?

 

Dyrlægen har ikke kigget på det, mest fordi jeg ikke har tænkt det som et problem, men kunne det tænkes at være et problem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Myslas øverste er indadvendte. Man kan se en sprække ned til dem

 

Når det klør hos hende så skyldes det skidt og bakterier der hygge r sig lunt og godt omkring bryst vorten.

 

Jeg renser med en vat pind og klorhexidin og så går det over.

 

Tak! Nu fik jeg lov at nærstudere, og de vender også indad som Myslas. Og der var en masse skidt i:shock: Nu har jeg renset og pillet, og så renser jeg igen et par gange om dagen de næste dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, overskriften tiltrækker sig jo unægtelig min udelte interesse, når det er sagt har jeg aldrig studeret mine hundes brystvorder og ved derfor ikke om de er normale. Dyrlægen har vel checket det hvis det er relevant?

 

De 2 tæver jeg har avlet på har brystvorderne virket fint på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, overskriften tiltrækker sig jo unægtelig min udelte interesse, når det er sagt har jeg aldrig studeret mine hundes brystvorder og ved derfor ikke om de er normale. Dyrlægen har vel checket det hvis det er relevant?

 

De 2 tæver jeg har avlet på har brystvorderne virket fint på.

 

 

Ha ha

 

Har du aldrig en hund på skødet med bunden i vejret, der bliver kælet på maven indtil armen er helt lam:-D

 

Det er sådan jeg har opdaget at der "manglede" nogen og derud over opdagede knuder med mere:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså, hver gang jeg klikker ind på HF kommer denne op, "kløende brystvorter" af AnneMangetal - og jeg fniser altså hver gang... Undskyyyyld!!! Men :sjov:

 

Og har btw ikke haft "skjulte brystvorter" på nogen af mine 3 tæver. Men så lærte jeg da noget nyt! Medens jeg fnisede... :lol:

 

Overvejede også overskriften længe:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha

 

Har du aldrig en hund på skødet med bunden i vejret, der bliver kælet på maven indtil armen er helt lam:-D

 

Ork jo. Og den første tid med en tæve i huset har jeg af gammel vane rakt ud efter flåt-tangen mange gange.

 

Men OK, det var da måske en mulighed for at få hevet evt skjulte dievorter frem i dagens lys. (Duk og væk)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk glad for at jeg læste denne tråd! Jeg har flere gange bemærket at Oluf ligesom havde fået en sort ring om en af sine brystvorter. Nu er han jo hanhund, så der skulle ikke være så meget vorte, men det viste sig faktisk, da jeg først gik i gang med at undersøge den nærmere, at den kunne "poppes ud", og der var masser af "lakrids" derinde. Det må ikke have været så rart, tror jeg, men nu er den rengjort :5up:

 

Så lærte jeg noget igen, tak for det! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk glad for at jeg læste denne tråd! Jeg har flere gange bemærket at Oluf ligesom havde fået en sort ring om en af sine brystvorter. Nu er han jo hanhund, så der skulle ikke være så meget vorte, men det viste sig faktisk, da jeg først gik i gang med at undersøge den nærmere, at den kunne "poppes ud", og der var masser af "lakrids" derinde. Det må ikke have været så rart, tror jeg, men nu er den rengjort :5up:

 

Så lærte jeg noget igen, tak for det! :mrgreen:

 

Tittie-tråden at your service:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...