Hop til indhold

Jeg bliver nødt til at spørge...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Nu kender jeg jo nogle af HFs medlemmer og redaktører andre steder fra, og ved at nogle har været meget imod at sætte hunde til salg på f.eks. QXL. Men her kan man sandelig også købe hvalpe på auktion...

Hvad er grunden til det? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg kan altså stadig ikke finde det :oops:

 

Tilgengæld røg jeg lige ind i hvalpemarkedet og fandt denne annonce (udklip): SCHÆFERHVALPE

Race: schæferhunde (højreavl)

 

Hmmm :hmm:Gad vide hvordan man avler til venstre???? d050.gif

 

aner det virkelig ikke :lol:

 

 

Men er det mig der er den eneste der ikke synes det er betryggende at "betryggende garanti gives"?:confused: giver det ikke sig selv? (købeloven)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ka' du finde auktionen :confused:

 

Link til mig, please a075.gif

 

Hmmm - jeg ved da ikke lige om jeg har fundet noget bestemt :confused: Kigger jeg ikke det samme sted som jer :confused:

 

Det ved jeg godt du ikke kan svare på - så hold bare dine flabetheder for dig selv :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm - jeg ved da ikke lige om jeg har fundet noget bestemt :confused: Kigger jeg ikke det samme sted som jer :confused:

 

Det ved jeg godt du ikke kan svare på - så hold bare dine flabetheder for dig selv :evil:

 

Vi to kigger sgu nok samme sted eftersom der ikke er nogen af os der er stødt på en auktion endnu :blink:

 

 

 

 

(Jeg gemmer flabethederne til jeg selv er uden for skudlinie :mrgreen::engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes nu der er en del hvalpe uden stambog der er en rimelig hamper pris på :shock:

 

Gu've' om annoncen bliver slettet igen (nogle af dem er da rimelig gamle)?

 

Da jeg satte en kanin til salg herinde (en som min søster havde fundet), skulle jeg angive, hvornår der var "udløbsdato" på annoncen så vidt jeg husker... Men kan ikke huske, hvor lang tid den kunne sættes på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi to kigger sgu nok samme sted eftersom der ikke er nogen af os der er stødt på en auktion endnu :blink:

 

 

 

 

(Jeg gemmer flabethederne til jeg selv er uden for skudlinie :mrgreen::engel:)

 

Fornuftigt træk du der lavede :mrgreen:

 

Den der Dogo Agentino (mener jeg det er) er der ikke sådan noget bud tamtam på den :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg satte en kanin til salg herinde (en som min søster havde fundet), skulle jeg angive, hvornår der var "udløbsdato" på annoncen så vidt jeg husker... Men kan ikke huske, hvor lang tid den kunne sættes på.

 

Jeg syntes også der står noget med udløbsdato (gu' ve' om hunden bliver pisse sur og klumpet når datoen er overskredet :hmm:) Men jeg syntes den der Dogo annonce har været her i en evighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...