Hop til indhold

Jeg bliver nødt til at spørge...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Might be :hmm:

 

Og nu har jeg set det :mrgreen:

 

Jeg tror jeg vil prøve at avle venstreorienterede schæfere en dag, dem må verden da også ha' brug for :engel:

der er stor sandsynlighed for der skulle stå højavl, som er udstillings avl.(kloge-åge-række-tunge-smiley)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg ahr lige et spørgsmål........blev TS spørgsmål nogen sinde besvaret?

 

:confused: Godt spørgsmål :mrgreen:

 

Jeg tror kun det er sat op på den måde ved hvalpeannoncerne fordi det er en generel opsætning i hele det fora.

 

Jeg tror ikke det er som at man kan byde ind og så en eller anden dag er det slut - og den der har budt højest/sidst kan hente kræet et eller andet sted i landet.............

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused: Godt spørgsmål :mrgreen:

 

Svaret er nej...

 

Jeg tror kun det er sat op på den måde ved hvalpeannoncerne fordi det er en generel opsætning i hele det fora.

 

Jeg tror ikke det er som at man kan byde ind og så en eller anden dag er det slut - og den der har budt højest/sidst kan hente kræet et eller andet sted i landet.............

 

Muligvis, men der er jo nogle, der vælger den mulighed - altså at sætte annoncen op som en auktion. Det må vel betyde at de ønsker at sælge til højestbydende, eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Svaret er nej...

 

Det sker desværre tit herinde at vi øhhh glemmer det oprindelige emne :roll::mrgreen:

 

Muligvis, men der er jo nogle, der vælger den mulighed - altså at sætte annoncen op som en auktion. Det må vel betyde at de ønsker at sælge til højestbydende, eller hvad?

 

måske de ikke rigtig har tænkt på hvad de har sat annoncen op som? For mig lyder det helt hen i vejret at man skal sælge en hvalp til højestbydende :shock:

 

Ville det egentlig ikke være meget smartere at skrotte hele "auktionskonceptet" fra annoncerne? Så må sælgere jo skrive at de sælger deres kamera eller hundesnor eller hvad det er de skal sælge til højestbydende

Link til indlæg
Del på andre sites

Svaret er nej...

 

 

 

Muligvis, men der er jo nogle, der vælger den mulighed - altså at sætte annoncen op som en auktion. Det må vel betyde at de ønsker at sælge til højestbydende, eller hvad?

 

Jeg tror bare opsætningen er sådan over det hele "dernede". Nok udsprunget af ting og sager med salg for øje, eller også er det en fast opsætning der ligger i det "program" (eller hvad det hedder :oops:) som admin bruger her på H-F.

 

Jeg har endnu ikke bemærket andet end der enten står ingen pris eller også står der en fast pris. Der er vist kun lige dogo'en der er 1 kr. på :confused:

 

Men jeg syntes du skal spørge Admin - jeg er kommet med mit bud.

 

Jeg tror ikke på det er tiltængt som et auktionsmarked.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker desværre tit herinde at vi øhhh glemmer det oprindelige emne :roll::mrgreen:

 

I denne tråd synes jeg faktisk ikke at vi har glemt det oprindelige emne :confused:

Jeg har bare haft en lille sideløbende debat :engel: mens jeg ventede på svar på HVOR den auktion fandt sted henne (og det har jeg sådan set ikke fået endnu, jeg synes ikke at der er noget der er auktions-agtigt, hvor man kan byde på hunden :confused:)

Link til indlæg
Del på andre sites

I denne tråd synes jeg faktisk ikke at vi har glemt det oprindelige emne :confused:

Jeg har bare haft en lille sideløbende debat :engel: mens jeg ventede på svar på HVOR den auktion fandt sted henne (og det har jeg sådan set ikke fået endnu, jeg synes ikke at der er noget der er auktions-agtigt, hvor man kan byde på hunden :confused:)

nææ, men måske hvis du byder, du kan få hunde til 0 kr inkl porto. Det er da et godt tilbud?

 

Men som de andre, tror jeg ikke salg og køb bliver brugt? de få gange nogle vil er det vel nemmest med et indlæg et sted? annoncer kommer helt i bunden og man ser aldrig der bliver oprettet nogen( jeg opdager dem i hvert fald ikke)

 

Og jo du kan vælge auktion herinde, prøvede for sjaw at oprette en annonce, der kan vælges mellem følgende 3 typer

 

Fast pris (Fast pris uden mulighed for bud)

Bud (Annonce hvor bud er tilladt)

Gratis (Gratis ting)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner ikke med at jeg må linke til en bestemt annonce, men forstår ikke helt at den skulle være så svær at finde - så mange hvalpe-annoncer er der altså heller ikke :confused:

 

Den jeg så, er en annonce for blandingshvalpe, uden billede. Minimumsbud er 1000 kr.

Men det handler ikke om nogen bestemte annoncer, men om hvorfor sitets ejer/admin synes at folk skal have mulighed for at sælge dyr på auktion?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner ikke med at jeg må linke til en bestemt annonce, men forstår ikke helt at den skulle være så svær at finde - så mange hvalpe-annoncer er der altså heller ikke :confused:

 

Den jeg så, er en annonce for blandingshvalpe, uden billede. Minimumsbud er 1000 kr.

Men det handler ikke om nogen bestemte annoncer, men om hvorfor sitets ejer/admin synes at folk skal have mulighed for at sælge dyr på auktion?

 

Tak, DET hjalp jo gevaldigt :5up: Hmm, det kan jeg godt se, det er noget mærkeligt noget :confused: Men mon ikke det hænger sammen med at muligheden skal være der for andre ting der sælges og at man så ikke kan skille de to ting ad sådan at man godt kan lave auktioner for andrer varer, men ikke for hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner ikke med at jeg må linke til en bestemt annonce, men forstår ikke helt at den skulle være så svær at finde - så mange hvalpe-annoncer er der altså heller ikke :confused:

 

Den jeg så, er en annonce for blandingshvalpe, uden billede. Minimumsbud er 1000 kr.

Men det handler ikke om nogen bestemte annoncer, men om hvorfor sitets ejer/admin synes at folk skal have mulighed for at sælge dyr på auktion?

 

Jeg tror såmænd gerne du må linke (men jeg ved det da ikke).

 

Jeg tror ikke du får svar på dit spørgsmål uden at henvende dig til Admin - vi andre har kommet med vores bud - hvis du spørger kan du jo lige oplyse os andre bagefter :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, DET hjalp jo gevaldigt :5up: Hmm, det kan jeg godt se, det er noget mærkeligt noget :confused: Men mon ikke det hænger sammen med at muligheden skal være der for andre ting der sælges og at man så ikke kan skille de to ting ad sådan at man godt kan lave auktioner for andrer varer, men ikke for hunde?

 

Nemlig - det hjalp en del :5up::5up:

 

Muligheden for at den der har oprette annoncen har trykket forkert (der er jo åbenbart flere muligheder) tror jeg er ganske stor - det er da før set ved afstemninger osv. ;-)

 

Umulia hvis du søger svar på hvorfor folk sælger deres hvalpe på aktion tror jeg du skal henvende dig til annoncens "ejer" - men jeg tror der er sket en fejl ved oprettelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...