Hop til indhold

Når udstillingsfolk går amok!!...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er godt nok sket flere ting til Cruft's..! Udover den hund der blev forgiftet er der stor ballade på nettet over den der blev BIS, og en lydighedshandler. BIS'en blev løftet i hale og hals, uden at der skete noget ved det. Lydighedshandleren tæskede sin hund ude på parkeringspladsen, det er vist meldt til forskellige instanser nu. Bli'r folk fuldstændigt sindssyge når der går konkurrence i den???!!! :shock: Føj for fanden, hvor er de mennesker bare virkelig små! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok sket flere ting til Cruft's..! Udover den hund der blev forgiftet er der stor ballade på nettet over den der blev BIS, og en lydighedshandler. BIS'en blev løftet i hale og hals, uden at der skete noget ved det. Lydighedshandleren tæskede sin hund ude på parkeringspladsen, det er vist meldt til forskellige instanser nu. Bli'r folk fuldstændigt sindssyge når der går konkurrence i den???!!! :shock: Føj for fanden, hvor er de mennesker bare virkelig små! :evil:

 

Ja der er godt nok sket en del til dette crufts... Og kennel klubben havde ellers sendt ud til alle deltagere at man skulle handle sin hund ordentligt... Handleren var fløjet specielt ind fra USA for at handle hunden... At ejerne kn acceptere den handling forstår jeg overhovedet ikke...

 

Og ham canadieren der bankede sin hund... Ja så er man nok ikke i tvivl om hvilken indlæring han ellers har brugt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der er godt nok sket en del til dette crufts... Og kennel klubben havde ellers sendt ud til alle deltagere at man skulle handle sin hund ordentligt... Handleren var fløjet specielt ind fra USA for at handle hunden... At ejerne kn acceptere den handling forstår jeg overhovedet ikke...

 

Og ham canadieren der bankede sin hund... Ja så er man nok ikke i tvivl om hvilken indlæring han ellers har brugt...

Jeg så en video hvor han gik lydighed fra et tidligere år, med en tidligere hund - hunden var meget tydeligt trykket, så der er nok ikke tvivl om indlæringsmetoderne der, nej... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt vildt at folk kan være så modbydelige... sad i går aftes og så best in show før jeg havde læst alle nyhederne, og blev også rystet over den håndtering hun havde af hunden. Ærgeligt at sådan et kvindemenneske får lov til at vinde, men hvor var det dejligt at se hende med flatteren der blev nr. 2 der var så meget kærlighed og glæde mellem hende og hendes hund, det var en absolut fornøjelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok sket flere ting til Cruft's..! Udover den hund der blev forgiftet er der stor ballade på nettet over den der blev BIS, og en lydighedshandler. BIS'en blev løftet i hale og hals, uden at der skete noget ved det. Lydighedshandleren tæskede sin hund ude på parkeringspladsen, det er vist meldt til forskellige instanser nu. Bli'r folk fuldstændigt sindssyge når der går konkurrence i den???!!! :shock: Føj for fanden, hvor er de mennesker bare virkelig små! :evil:

Det lyder fuldstændigt sindsygt..:shock: Jeg kan virkelig undre mig over at der ikke er blevet grebet ind, håber seriøst at lydighedshandleren ikke får lov at komme igen, det er det mindste de kan gøre..

 

Men at begynde at slå andre folks hunde ihjel med gift, grænser jo til det psykopatiske...:skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så en video hvor han gik lydighed fra et tidligere år, med en tidligere hund - hunden var meget tydeligt trykket, så der er nok ikke tvivl om indlæringsmetoderne der, nej... :cry:

 

 

Det er den her du tænker på, ikke?

 

 

Så livløst og mekanisk og meget, meget ubehageligt at se på :(

 

 

Og den der handler der hiver hunden i hale og hals :evil:

 

Men det stikker godt nok alt, hvis man kan finde på at forgifte en hund.... Det virker fuldstændig vanvittigt hvis det er det, der er sket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den her du tænker på, ikke?

 

 

Så livløst og mekanisk og meget, meget ubehageligt at se på :(

 

 

Og den der handler der hiver hunden i hale og hals :evil:

 

Men det stikker godt nok alt, hvis man kan finde på at forgifte en hund.... Det virker fuldstændig vanvittigt hvis det er det, der er sket.

Jo det var nok den video. Frygteligt at se på... Jeg ved egentlig ikke om jeg synes det er værre, at en fuldstændigt sindssyg idiot, formodentlig i affekt, forgifter en fremmed hund. Denne mand mishandler jo åbenbart sine egne hunde, der er øjenvidner til den ene episode, men hunden på videoen her vidner jo om at det nok ikke var et enkeltstående tilfælde. At slå sine egne hunde svarer næsten lidt til forældre der mishandler sine børn. At nogen forgifter en konkurrents hund er selvfølgelig slemt, men jeg synes alligevel det er værre med en mand der sandsynligvis systematisk slår sine hunde... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor står der noget om at ham fra Canada bankede sin hund?

Jeg har kun set tre billeder hvor han holder sin hund stramt i halsbåndet.

Laver den udfald imod noget, hvor han blot holder den tilbage eller?

Findes der mere Info om den episode nogen steder?

 

ang lydighedsprogrammet så var det vist helt normalt i USA/ Canada for 5-6 år siden, ifølge min søster som bor derover.

Jeg tror såmænd ikke de bankede hundene, men de glemte glæde og leg og belønning.

 

Hende med Skotten syntes jeg skulle have en bøde for uterlig opførsel over for sin hund. Man løfter ikke sin hund sådan der.

Uanset om racen er "bygget" til det eller pelsen ikke måtte krølles. Det er altså ikke en tøjbamse men et levende dyr. Det tror jeg nogen gange udstillingsfolk glemmer.

 

Men den forgiftede hund overgår da ALT!!! Hvad sker der dog for sådan en idiot? :cry: Stakkels hund og ejere.

 

Nå men der var altså også meget fin hundesport. Agility!!! HTM og noget retriever træning syntes jeg var rigtig godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor står der noget om at ham fra Canada bankede sin hund?

Jeg har kun set tre billeder hvor han holder sin hund stramt i halsbåndet.

Laver den udfald imod noget, hvor han blot holder den tilbage eller?

Findes der mere Info om den episode nogen steder?

 

ang lydighedsprogrammet så var det vist helt normalt i USA/ Canada for 5-6 år siden, ifølge min søster som bor derover.

Jeg tror såmænd ikke de bankede hundene, men de glemte glæde og leg og belønning.

 

Hende med Skotten syntes jeg skulle have en bøde for uterlig opførsel over for sin hund. Man løfter ikke sin hund sådan der.

Uanset om racen er "bygget" til det eller pelsen ikke måtte krølles. Det er altså ikke en tøjbamse men et levende dyr. Det tror jeg nogen gange udstillingsfolk glemmer.

 

Men den forgiftede hund overgår da ALT!!! Hvad sker der dog for sådan en idiot? :cry: Stakkels hund og ejere.

 

Nå men der var altså også meget fin hundesport. Agility!!! HTM og noget retriever træning syntes jeg var rigtig godt.

Ja, der er mere info om den canadiske mand (som åbenbart er englænder og bor i florida..?). Har det ikke lige nu, men der er øjenvidner. Vedkommende så det, og råbte ad manden, derfor ingen video eller billeder af dér hvor det lige stod på, men først billeder bagefter, hvor manden smider hunden ind i bilen. Og det er da noget mere end "holde stramt i halsbåndet", IMO... Der ligger vist en hel del om det på twitter, og det er vist heller ikke første gang.

 

B_qwiKNWAAANIfh.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den her du tænker på, ikke?

 

 

Så livløst og mekanisk og meget, meget ubehageligt at se på :(

 

 

Og den der handler der hiver hunden i hale og hals :evil:

 

Men det stikker godt nok alt, hvis man kan finde på at forgifte en hund.... Det virker fuldstændig vanvittigt hvis det er det, der er sket.

 

Det ser fandme trist ud!! ØV!

Håber aldrig aldrig det bliver idealet for en "Lydig" hund.

Hvad er i øvrigt meningen med det der lydighedsprogram? Er det sådan et særligt engelsk et - og hvorfor har vi ikke hunde med fra DK? (Vi ville da banke dem!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den her du tænker på, ikke?

 

 

Så livløst og mekanisk og meget, meget ubehageligt at se på :(

 

 

Og den der handler der hiver hunden i hale og hals :evil:

 

Men det stikker godt nok alt, hvis man kan finde på at forgifte en hund.... Det virker fuldstændig vanvittigt hvis det er det, der er sket.

 

Det gør ondt helt ind i maven at se det "lydigheds"program :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det var nok den video. Frygteligt at se på... Jeg ved egentlig ikke om jeg synes det er værre, at en fuldstændigt sindssyg idiot, formodentlig i affekt, forgifter en fremmed hund. Denne mand mishandler jo åbenbart sine egne hunde, der er øjenvidner til den ene episode, men hunden på videoen her vidner jo om at det nok ikke var et enkeltstående tilfælde. At slå sine egne hunde svarer næsten lidt til forældre der mishandler sine børn. At nogen forgifter en konkurrents hund er selvfølgelig slemt, men jeg synes alligevel det er værre med en mand der sandsynligvis systematisk slår sine hunde... :cry:

V

Jeg synes nu ikke man ud fra videoen kan konkludere han banker sine hunde. Det ligner en hund der røv keder sig på grund af en fører der stadig træner som man gjorde for 15 år siden..korrektioner og verbal ros. Keeeeeeeeedeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser fandme trist ud!! ØV!

Håber aldrig aldrig det bliver idealet for en "Lydig" hund.

Hvad er i øvrigt meningen med det der lydighedsprogram? Er det sådan et særligt engelsk et - og hvorfor har vi ikke hunde med fra DK? (Vi ville da banke dem!)

Ja, england har sit helt eget program.

 

Det gør ondt helt ind i maven at se det "lydigheds"program :???:

Ja, jeg får også ondt i maven af at se den hund... :cry:

V

Jeg synes nu ikke man ud fra videoen kan konkludere han banker sine hunde. Det ligner en hund der røv keder sig på grund af en fører der stadig træner som man gjorde for 15 år siden..korrektioner og verbal ros. Keeeeeeeeedeligt.

Jeg ser ikke en BC der keder sig, men én der er nærmest apatisk og opgivende. En Bc der "bare keder sig" bør slet ikke se sådan ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er psykopater alle vegne, men at hændelsen kan bekræfte folks fordomme om udstillere det forstår jeg vist ikke helt (men nu ved jeg jo heller ikke hvad fordommene går på).

 

Jeg synes alle racer burde handles som f.eks. flatcoats og labber,.. så ville de alle samme have det sjovere på udstillinger. Nu har jeg set afslutningen fra Cruffts og det er jo sørgeligt at ikke en eneste handler har et samspil med deres hund der kan få halerne til at bevæge sig,... bare en lille smule. Jeg så det i hvert fald kun ved flatten,.. men det var selvfølgelig også det eneste jeg ikke skimmede igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er psykopater alle vegne, men at hændelsen kan bekræfte folks fordomme om udstillere det forstår jeg vist ikke helt (men nu ved jeg jo heller ikke hvad fordommene går på).

 

Jeg synes alle racer burde handles som f.eks. flatcoats og labber,.. så ville de alle samme have det sjovere på udstillinger. Nu har jeg set afslutningen fra Cruffts og det er jo sørgeligt at ikke en eneste handler har et samspil med deres hund der kan få halerne til at bevæge sig,... bare en lille smule. Jeg så det i hvert fald kun ved flatten,.. men det var selvfølgelig også det eneste jeg ikke skimmede igennem.

på den anden side, de hunde må være dødtrætte på deres sidste tur i ringen, på den sidste dag i ugen? Nu siger den belgiske dyrlæge iøvrigt, at han ikke tror hunden blev forgiftet på Crufts.

Link til indlæg
Del på andre sites

på den anden side, de hunde må være dødtrætte på deres sidste tur i ringen, på den sidste dag i ugen?

Jeg vil gå ud fra at så erfarne udstillere ved hvordan man skærmer hundene. Flatten ser da i hvert fald heller ikke brugt ud.

 

Nu siger den belgiske dyrlæge iøvrigt, at han ikke tror hunden blev forgiftet på Crufts.

Hmm, underligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...