ridiger Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Kom frem, kom frem, hvor end I gemmer Jer :blink: Lad os vise vores dejlige D/S Gårdhunde. Her er 3 stk af Bubber Så kom nu frit frem........... :mrgreen::mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Jeg har desværre ikke en gårdhund jeg kan vise billeder af, men han er jo en dejlig fyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Kom frem, kom frem, hvor end I gemmer Jer :blink: Lad os vise vores dejlige D/S Gårdhunde. Her er 3 stk af Bubber Så kom nu frit frem........... :mrgreen::mrgreen: Jeg har heller ikke en gårdhund, men jeg syntes til gengæld bubber er en dejlig lille smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 jeg har en gårdhundeblanding men det gælder nok ikke... Men jeg synes nu også at Bubber er en dejlig smuksak at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Jeg har heller ikke en gårdhund eller det har jeg faktisk, men en anden slags og desuden troede jeg, at de dansk-svenske kun fandtes i en sort/hvid variant. Man lærer da hele tiden nyt...hæ hæ og dejlige vovser ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg takker for de søde kommentar om Bubber :blink: Men kan det virkelig passe, at jeg er den eneste herinde som har en D/S Gårdhund!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 jeg tillader mig lige at poste nogle billeder af sittopigen alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 jeg tillader mig lige at poste nogle billeder af sittopigen alligevel billeder af Sittopigen vil altid være velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Har godt nok ikke fået min D/S gårdhund hjem endnu, men der varer ikke så længe:mrgreen:.. Så her er der et billede af Issa:blink: [ATTACH]4101[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Har godt nok ikke fået min D/S gårdhund hjem endnu, men der varer ikke så længe:mrgreen:..Så her er der et billede af Issa:blink: [ATTACH]4101[/ATTACH] Dejlig vovse Hvornår skal du overtage hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Dejlig vovse Hvornår skal du overtage hende? Hmm.. Ved ikke helt precist . Men vi regner med her i starten af December Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Hmm.. Ved ikke helt precist . Men vi regner med her i starten af December Okay spændende Du må endelig opdatere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Jeg har da et par billeder af et par tøser jeg kender:mrgreen: Dem kender du også, Ditte:lol: Den ene af dem kan oss flyve:lol: Disse billeder er fra juleaftensdag sidste år.. Måske er vejret godt nok til at vi kan få taget nogle flere på lørdag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 øjj jeg er vild med det sidste billede - årets flyvende hund (og smukke Luna:blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Hehe tak:-) Ja der er gang i de to. Luna tuller mere afsted:mrgreen: Og ssssh det stiger hende til hovedet:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2008 Jeg har da et par billeder af et par tøser jeg kender:mrgreen: Dem kender du også, Ditte:lol: Den ene af dem kan oss flyve:lol: Disse billeder er fra juleaftensdag sidste år.. Måske er vejret godt nok til at vi kan få taget nogle flere på lørdag:-D Det kan du tro, at jeg gør. Og jeg er meget fornærmet over at du kan få sådanne nogle gode billeder af de 2 damer. Når jeg kun for røv billeder af dem :mrgreen: Jeg glæder mig til på lørdag. Måske skulle jeg have Bubber i bad i aften, når han skal være fotomodel i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pusle_og_asans_mor Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Vi har lige fået Pusle og i dag er hun 9 uger+ 3 dage, vi har aldrig haft en så lille hund før og vi glæder os til at se hende vokse op. Det er en dejlig og lærenem race, skønt med en hund som kræver en helt anden træning end den vi er van til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Det kan du tro, at jeg gør.Og jeg er meget fornærmet over at du kan få sådanne nogle gode billeder af de 2 damer. Når jeg kun for røv billeder af dem :mrgreen: Jeg glæder mig til på lørdag. Måske skulle jeg have Bubber i bad i aften, når han skal være fotomodel i morgen hehe. De er nu heller ikke nemme at tage billeder af, der er dælme fart på Øv at det blev aflyst i går, men vi må gøre det en anden gang. Jeg ville heller ikke kunne have gået særlig langt, så det er nok meget godt, at vi venter:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 30, 2008 Rapporter Share Besvaret November 30, 2008 Vi har lige fået Pusle og i dag er hun 9 uger+ 3 dage, vi har aldrig haft en så lille hund før og vi glæder os til at se hende vokse op. Det er en dejlig og lærenem race, skønt med en hund som kræver en helt anden træning end den vi er van til... Tillykke med hende:-) Hvor ser hun sød ud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Vi har lige fået Pusle og i dag er hun 9 uger+ 3 dage, vi har aldrig haft en så lille hund før og vi glæder os til at se hende vokse op. Det er en dejlig og lærenem race, skønt med en hund som kræver en helt anden træning end den vi er van til... Nææ.. endnu en gårdhund Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst pusle_og_asans_mor Besvaret December 3, 2008 Rapporter Share Besvaret December 3, 2008 Tusind tak... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 6, 2008 Rapporter Share Besvaret December 6, 2008 Jeg har da et par stykker til: Olsenbanden på tur (et af de allerførste billeder, med det nye kamera) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts