Hop til indhold

D/S Gårdhunde

ridiger
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Jeg har da et par billeder af et par tøser jeg kender:mrgreen: Dem kender du også, Ditte:lol:

Bailey.jpg

Laika43.jpg

Laika.jpg

Den ene af dem kan oss flyve:lol:

3tser.jpg

Disse billeder er fra juleaftensdag sidste år.. Måske er vejret godt nok til at vi kan få taget nogle flere på lørdag:-D

Det kan du tro, at jeg gør.

Og jeg er meget fornærmet over at du kan få sådanne nogle gode billeder af de 2 damer. Når jeg kun for røv billeder af dem :mrgreen: :mrgreen:

Jeg glæder mig til på lørdag. Måske skulle jeg have Bubber i bad i aften, når han skal være fotomodel i morgen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst pusle_og_asans_mor

Vi har lige fået Pusle og i dag er hun 9 uger+ 3 dage, vi har aldrig haft en så lille hund før og vi glæder os til at se hende vokse op.

Det er en dejlig og lærenem race, skønt med en hund som kræver en helt anden træning end den vi er van til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro, at jeg gør.

Og jeg er meget fornærmet over at du kan få sådanne nogle gode billeder af de 2 damer. Når jeg kun for røv billeder af dem :mrgreen: :mrgreen:

Jeg glæder mig til på lørdag. Måske skulle jeg have Bubber i bad i aften, når han skal være fotomodel i morgen :lol:

hehe. De er nu heller ikke nemme at tage billeder af, der er dælme fart på:mrgreen:

Øv at det blev aflyst i går, men vi må gøre det en anden gang. Jeg ville heller ikke kunne have gået særlig langt, så det er nok meget godt, at vi venter:-D

Link til indlæg
Del på andre sites