Hop til indhold

APRIL billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er jeg hjemme efter en 4,5 times tur til Haslev og tilbage :b Har købt en hundetrailer for 350,- :D Er så lykkelig!! Har længe ønsket mig en, så Inca og jeg kan tage hen til hendes ynd. steder, uden at det belaster hendes ben for meget, og den er bare så fed! Man kan også gå med den som en barnevogn :mrgreen: Så nu er det bare igang med stille og rolig træning og tilvænning, men den er vist allerede godkendt, det ligner ihvertfald hun tænker: "Hvaaa? Skal vi snart afsted eller hva'?" :hjerte:

 

 

DSC_0269.JPG

 

 

DSC_0267.JPG

 

 

 

11130222_10155406410905387_5818353391542598832_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme efter en 4,5 times tur til Haslev og tilbage :b Har købt en hundetrailer for 350,- :D Er så lykkelig!! Har længe ønsket mig en, så Inca og jeg kan tage hen til hendes ynd. steder, uden at det belaster hendes ben for meget, og den er bare så fed! Man kan også gå med den som en barnevogn :mrgreen: Så nu er det bare igang med stille og rolig træning og tilvænning, men den er vist allerede godkendt, det ligner ihvertfald hun tænker: "Hvaaa? Skal vi snart afsted eller hva'?" :hjerte:

 

 

Jeg håber du (og søde Inca :lun:) bliver mere glad for den end jeg var for min! Det ser også ud til at det er en lidt bedre model.

Min kostede 700 kr. fra ny, og den røg på lossepladsen efter 3 måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme efter en 4,5 times tur til Haslev og tilbage :b Har købt en hundetrailer for 350,- :D Er så lykkelig!! Har længe ønsket mig en, så Inca og jeg kan tage hen til hendes ynd. steder, uden at det belaster hendes ben for meget, og den er bare så fed! Man kan også gå med den som en barnevogn :mrgreen: Så nu er det bare igang med stille og rolig træning og tilvænning, men den er vist allerede godkendt, det ligner ihvertfald hun tænker: "Hvaaa? Skal vi snart afsted eller hva'?" :hjerte:

 

 

Jeg håber du (og søde Inca :lun:) bliver mere glad for den end jeg var for min! Det ser også ud til at det er en lidt bedre model.

Min kostede 700 kr. fra ny, og den røg på lossepladsen efter 3 måneder.

 

Det håber jeg ihvertfald vi gør, den virker ret holdbar ^^ øv :/ hvad var der galt siden du måtte smide den ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det håber jeg ihvertfald vi gør, den virker ret holdbar ^^ øv :/ hvad var der galt siden du måtte smide den ud?

 

Den havde en håndskrue der hvor den skulle spændes på cyklen, og når der kom for meget belastning på (dvs. da Oluf kom op over 10 kg) drejede skruen ind i baghjulet og ryddede det for eger. Det skete to gange, så var det ud med den. Jeg ville ikke engang være bekendt at forære den væk til nogen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Den havde en håndskrue der hvor den skulle spændes på cyklen, og når der kom for meget belastning på (dvs. da Oluf kom op over 10 kg) drejede skruen ind i baghjulet og ryddede det for eger. Det skete to gange, så var det ud med den. Jeg ville ikke engang være bekendt at forære den væk til nogen.

 

Wauw :S Det lyder godt nok ikke særlig fedt... Kan godt forstå den bare røg ud så! Den her skulle kunne holde til Inca's vægt :) Hvordan sad den fast på cyklen? Nede på bagakslen? Der skal min nemlig sidde. Sådan her:

 

dog_anhaenger_31_6.jpg

 

Men tror jeg smutter over på den anden side af vejen og hører min cykelhandler hvordan jeg bedst fastgør den, måske han har et trick :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Så soler vi os igen, efter en lang dag med aktiviteter ;-)

 

Havde besøg af min søster og niece i dag - på 5 år, vi gik ned til hestene sammen rigtig hyggelig tur, fik plukket anemoner, og fik set læææææææææææææææææææææænge på heste, så lang tid at Zeus begyndte at pive det var lige lidt for længe at stå stille :mrgreen:

 

Hjem og lege i haven og igen hvor var de dygtige til hende og hun til dem :hjerte:

 

IMG_1741.jpg

IMG_1742.jpg

 

 

IMG_1743.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagens hyrde-billeder.

Dinglen var en rigtig lort til at starte med og måtte kalde ham af og bede ham køle ned, inden han fik lov at sætte sine poter i folden igen :fyfy:

 

Men da han så forstod, at man ikke får lov at hyrde når man ikke høre efter, så gik han bare så fint :lun:

 

Det ene af fårene har haft lidt bøvl med maven efter ormekuren, men vi fik styr på det for en uges tid siden med en gang wrap der gav lidt ro i maven.

Men for dælen, hvor sidder sådan noget lort godt fast i uld - Omend det så småt er tørret ind og begynder at falde af.

De der billeder af små hvide fine får, den holder altså ikke IRL :lol: Men godt det snart er klippe-tid, så hun kan blive fri for det.

 

 

DSC_0010.jpg

 

DSC_0019.jpg

 

DSC_0027.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...