Administrator 90 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2015 Er der nogen der har problemer med upload af billeder? Hvis ja, hvilken fejl får du, og hvilken browser/evt. telefon anvender du? Hvis telefon, er det så i Appén eller i fuld side? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss_M 1.594 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2015 Bruger Chrome og ofte uploader den og når der nederst i browseren står "venter på hundeforum" så går den tilbage til det indlæg jeg er ved at skrive, uden at have uploadet billedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AnneMangetal 2.479 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2015 Ingen fejl, den går bare tilbage til indlægget. Bruger Safari fra iPhone 5S. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sitto 1.851 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2015 Ingen fejl, den uploader dem bare ikke - Safari og i fuld version fra iPhone 6. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Administrator 90 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2015 Bruger Chrome og ofte uploader den og når der nederst i browseren står "venter på hundeforum" så går den tilbage til det indlæg jeg er ved at skrive, uden at have uploadet billedet. Er det fra PC eller telefon? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss_M 1.594 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2015 Er det fra PC eller telefon? Pc - gider ikke bruge tlf til at uploade billeder for så vender de altid forkert Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Administrator 90 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2015 Nu burde det virke med billed upload for alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anettesb 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 Hvordan tilføjer jeg billeder til en post fra tablet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pivpiv 3.651 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 Det virker fandeme!!!!!!! juuubbbiiiiiiiiiiiiiiii. Tak admin, du har fortjent et kys i panden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pivpiv 3.651 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 Se lige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anettesb 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 Se lige Hmm jeg kan kun se en klips og teksten "vedhæftet miniaturebilled" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gæst DorteDK Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 Ja det virker super ! Og tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pivpiv 3.651 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 Hmm jeg kan kun se en klips og teksten "vedhæftet miniaturebilled" sært, jeg kan se det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anettesb 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2016 sært, jeg kan se det Meget sært Kan godt se Dorthes billede Det mærkligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ida Kristine 25 Anmeld indhold Besvaret Maj 9, 2016 Når jeg uploader billeder på højkant vender de ofte forkert og jeg kan ikke finde ud af at vende dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Administrator 90 Anmeld indhold Besvaret Maj 10, 2016 Når jeg uploader billeder på højkant vender de ofte forkert og jeg kan ikke finde ud af at vende dem? Det er billeder fra telefonen ikke? Det sker fordi telefonen vender billedet, jeg har endnu ikke fundet en løsning der virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ida Kristine 25 Anmeld indhold Besvaret Maj 11, 2016 Det er billeder fra telefonen ikke? Det sker fordi telefonen vender billedet, jeg har endnu ikke fundet en løsning der virker. Nej det er fra min computer (en mac) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
esmadsen 4 Anmeld indhold Besvaret Maj 11, 2016 Når jeg uploader billeder på højkant vender de ofte forkert og jeg kan ikke finde ud af at vende dem? . hvis jeg smider billeder ind i et billedredigeringsprogram og får vendt dem et par gange, så de vender rigtigt, så vender de rigtigt, når jeg lægger dem op. Det er selvfølgelig lidt omstændigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gæst DorteDK Anmeld indhold Besvaret Maj 11, 2016 .hvis jeg smider billeder ind i et billedredigeringsprogram og får vendt dem et par gange, så de vender rigtigt, så vender de rigtigt, når jeg lægger dem op. Det er selvfølgelig lidt omstændigt Det samme her - den kan lade sig gøre men lidt besværligt. og tager man billeder med iphone så skal den "runde" knap forneden på iphonen være til højre, altså telefonen ligges ned når billedet skal tages, så vender billedet korrekt når man oploader det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ida Kristine 25 Anmeld indhold Besvaret Maj 15, 2016 Jeg skal prøve at huske det, men det forvirrede mig lidt for billedet vender jo rigtigt på min computer så derfor undrede det mig at det ikke vendte rigtigt herinde @DorteDK, ja jeg lagde godt mærke til at der ingen problemer var med billeder taget på langs - kun dem på højkant Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anettesb 10 Anmeld indhold Besvaret Maj 27, 2016 Hvorfor kommer muligheden vedhæftbillede slet ikke op i min profil på iPhone eller Samsung tablet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Drentsche 85 Anmeld indhold Besvaret Januar 10, 2017 Er der nogen der har fif til at uploade billeder, jeg har simpelt hen ikke kunnet uploade billeder til forummet rigtig længe, den siger fejl i upload, jeg har prøvet både i Explorer og Chrome, fra mobil, fra pc, usb og kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gæst DorteDK Anmeld indhold Besvaret Januar 10, 2017 Er der nogen der har fif til at uploade billeder, jeg har simpelt hen ikke kunnet uploade billeder til forummet rigtig længe, den siger fejl i upload, jeg har prøvet både i Explorer og Chrome, fra mobil, fra pc, usb og kort. Har samme fejl det lykkes vel hver 20. gang jeg prøver :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sitto 1.851 Anmeld indhold Besvaret Januar 11, 2017 Er der nogen der har fif til at uploade billeder, jeg har simpelt hen ikke kunnet uploade billeder til forummet rigtig længe, den siger fejl i upload, jeg har prøvet både i Explorer og Chrome, fra mobil, fra pc, usb og kort. Det er vidst kun @Admin der kan løse det problem - og det ser ud til at være en langvarig proces.... :damn: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites