Hop til indhold
Administrator

Billed upload

Recommended Posts

Er der nogen der har problemer med upload af billeder?

Hvis ja, hvilken fejl får du, og hvilken browser/evt. telefon anvender du?

Hvis telefon, er det så i Appén eller i fuld side?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger Chrome og ofte uploader den og når der nederst i browseren står "venter på hundeforum" så går den tilbage til det indlæg jeg er ved at skrive, uden at have uploadet billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger Chrome og ofte uploader den og når der nederst i browseren står "venter på hundeforum" så går den tilbage til det indlæg jeg er ved at skrive, uden at have uploadet billedet.

Er det fra PC eller telefon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Når jeg uploader billeder på højkant vender de ofte forkert og jeg kan ikke finde ud af at vende dem?

Det er billeder fra telefonen ikke? Det sker fordi telefonen vender billedet, jeg har endnu ikke fundet en løsning der virker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Når jeg uploader billeder på højkant vender de ofte forkert og jeg kan ikke finde ud af at vende dem?

.

hvis jeg smider billeder ind i et billedredigeringsprogram og får vendt dem et par gange, så de vender rigtigt, så vender de rigtigt, når jeg lægger dem op. Det er selvfølgelig lidt omstændigt :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst DorteDK
.

hvis jeg smider billeder ind i et billedredigeringsprogram og får vendt dem et par gange, så de vender rigtigt, så vender de rigtigt, når jeg lægger dem op. Det er selvfølgelig lidt omstændigt :roll:

Det samme her - den kan lade sig gøre men lidt besværligt.

og tager man billeder med iphone så skal den "runde" knap forneden på iphonen være til højre, altså telefonen ligges ned når billedet skal tages, så vender billedet korrekt når man oploader det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal prøve at huske det, men det forvirrede mig lidt for billedet vender jo rigtigt på min computer så derfor undrede det mig at det ikke vendte rigtigt herinde :)

@DorteDK, ja jeg lagde godt mærke til at der ingen problemer var med billeder taget på langs - kun dem på højkant :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der har fif til at uploade billeder, jeg har simpelt hen ikke kunnet uploade billeder til forummet rigtig længe, den siger fejl i upload, jeg har prøvet både i Explorer og Chrome, fra mobil, fra pc, usb og kort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst DorteDK
Er der nogen der har fif til at uploade billeder, jeg har simpelt hen ikke kunnet uploade billeder til forummet rigtig længe, den siger fejl i upload, jeg har prøvet både i Explorer og Chrome, fra mobil, fra pc, usb og kort.

Har samme fejl det lykkes vel hver 20. gang jeg prøver :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vidst kun @Admin der kan løse det problem - og det ser ud til at være en langvarig proces.... :damn:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites