Hop til indhold

TV 2's Basta jagter hundehandlere


ridiger
 Share

Recommended Posts

Var jeg den eneste, der syntes at det var et lidt tamt program?

De hundehandlere, de havde fat i, havde kun gjort det én gang, og lovede højt og helligt at de aldrig ville gøre det mere, og det var så det..?

 

Hvad med at tjekke hvor mange hvalpe de har solgt før, for de løj garanteret. Og hende der solgte hvalpe med falske papirer - hvorfor spurgte de ikke hvorfor hun overhovedet kunne finde på at købe et helt kuld hvalpe i Tyskland?

 

Jeg synes det virkede meget dårligt gennemarbejdet og som om journalisterne egentlig ikke selv interesserede sig for emnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

helt enig med dig.

 

Det var da utrolig synd for de hunde man så. Men sælgerne hvordan f.... kunne journalisterne tro på at det var første gang de gjorde det og tro på at "jeg gør det aldrig mere" ........

 

Jeg syntes udsendelsen var lidt for blød - der findes nogle hundehandlere der er værrer og har fået dom for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var jeg den eneste, der syntes at det var et lidt tamt program?

De hundehandlere, de havde fat i, havde kun gjort det én gang, og lovede højt og helligt at de aldrig ville gøre det mere, og det var så det..?

 

Hvad med at tjekke hvor mange hvalpe de har solgt før, for de løj garanteret. Og hende der solgte hvalpe med falske papirer - hvorfor spurgte de ikke hvorfor hun overhovedet kunne finde på at købe et helt kuld hvalpe i Tyskland?

 

Jeg synes det virkede meget dårligt gennemarbejdet og som om journalisterne egentlig ikke selv interesserede sig for emnet.

 

Nej, du er ikke den eneste. Jeg syntes også programmet var noget tamt.. Blev også overrasket over, at det kun varede en halv time! Men det er da bedre end ingen ting og man fik bekræftet fra politiet at der findes RIGTIG slemme eksempler på hundehandlere derude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...