Hop til indhold

Hvilken hundebil??


Miss_M
 Share

Recommended Posts

Vi har fået en pis-pot! Vi har netop hentet den! Og jeg synes bagagerummet er KÆMPE stort, og hundene elsker det! Vores store bur passer præcist deromme, så alle de 4 små kan være i bagagerummet!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

@PCB: Behov og smag er selvfølgelig forskellig, jeg synes fx at en let og lav bil med nyreknusende hård undervogn er fantastisk :evil:

Men at købe en dieselbil når man kun kører 10k om året er altså at bede om problemer. Det tror jeg faktisk alle andre end evt. sælger vil give mig ret i.

 

Jeg kørte 25.000 km om året da vi købte den. Nu bruger vi den kun til lidt længere ture da vi jo har 107'eren på benzin til de korte ture - og så har jeg jo motorvarmer (dieselfyr) i så vi ikke kører på kold motor ret tit, så jeg tror det går :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal i hvert tilfælde ikke ha en KIA Picanto som mig - sagde nej til en SKØN Grand D som skulle omplaceres alene pga nul plads i min bil :roll:

 

 

Haha, det er der vist ingen risiko for vi ender ud med.

 

I stedet bliver det en ny Suzuki Vitara på gule plader.

Det er en gammel pige-drøm der går i opfyldelse - Har altid synes de forskellige Vitara-modeller var fede, så endelig får jeg en :lun:

 

Nu skal vi bare blive enige om, hvilken udstyrspakke vi vil have..... Bakkamera er f.eks pænt lækkert, klimaanlæg ligeså.... Men det koster alt sammen, så skal lige blive enig med mig selv (er finansminister i huset) om hvor jeg vil ofre på mere eller mindre "luksus" ting, som strengt taget ikke er nødvendige, meeeen......

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fået en pis-pot! Vi har netop hentet den! Og jeg synes bagagerummet er KÆMPE stort, og hundene elsker det! Vores store bur passer præcist deromme, så alle de 4 små kan være i bagagerummet!

 

 

Hihi, vi har vist ikke samme definition af stort :blink:

Men fedt i er glade for den!

 

Vi skal så overleve i 3 uger med kun 1 bil. Pis-potten er vist afgået ved døden nu........ Sådan for alvor :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, vi har vist ikke samme definition af stort :blink:

Men fedt i er glade for den!

 

Vi skal så overleve i 3 uger med kun 1 bil. Pis-potten er vist afgået ved døden nu........ Sådan for alvor :engel:

 

RIP pis-pot!

 

Haha, ja det handler nok også om hvad man har brug for! Vi skal jo kun have plads til de fire små! De fylder jo intet!

Link til indlæg
Del på andre sites

RIP pis-pot!

 

Haha, ja det handler nok også om hvad man har brug for! Vi skal jo kun have plads til de fire små! De fylder jo intet!

 

Jeps... Temmelig meget RIP tror jeg, nok til jeg ikke tør kører de 400 meter fra hvor den holder, til værkstedet - Så får den lige bugseret i stedet :lol:

 

Men ja, det er lidt forskel på 2 bc størrelse hunde og Kaia og så jeres.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps... Temmelig meget RIP tror jeg, nok til jeg ikke tør kører de 400 meter fra hvor den holder, til værkstedet - Så får den lige bugseret i stedet :lol:

 

Men ja, det er lidt forskel på 2 bc størrelse hunde og Kaia og så jeres.

 

Kunne ikke forestille mig to gange Dexter i bagagerummet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, det er der vist ingen risiko for vi ender ud med.

 

I stedet bliver det en ny Suzuki Vitara på gule plader.

Det er en gammel pige-drøm der går i opfyldelse - Har altid synes de forskellige Vitara-modeller var fede, så endelig får jeg en :lun:

 

Nu skal vi bare blive enige om, hvilken udstyrspakke vi vil have..... Bakkamera er f.eks pænt lækkert, klimaanlæg ligeså.... Men det koster alt sammen, så skal lige blive enig med mig selv (er finansminister i huset) om hvor jeg vil ofre på mere eller mindre "luksus" ting, som strengt taget ikke er nødvendige, meeeen......

 

 

Jeg synes eller x-crossen så fed ud, hvad er mere tiltalende ved Vitaraen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes eller x-crossen så fed ud, hvad er mere tiltalende ved Vitaraen?

 

Sådan ren logisk, så får man også lidt mere udstyr for pengene i en S-cross og den er en smule større end vitara'en.

 

Men sad bare bedre og følte mig bedre tilpas i vitara'en ifht S-cross'en som nærmest virkede som en længere udgave af swiften.

Synes ikke kabinen virkede ret stor, hvor Vitara'en virkede meget større og så kan jeg godt lide at sidde noget højere + mulighed for bakkamera og multimedie center.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...