Hop til indhold

Puddelhvalpen Elton


esmadsen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
[ATTACH=CONFIG]127657[/ATTACH]

Hej, hvordan går det med lille Elton? :hjerte: Kiela trives og er en værre lille loppe fortsat :lun:

 

Sikke en fin flok :hjerte:

Det går bare rigtigt godt. Må dog indrømme, jeg nogle gange hiver mig lidt i håret over al hans energi og sjove påfund, men han er virkelig skøn :lun:

foto 1-2.jpg

Har opdaget at det er virkelig svært at tage gode billeder af helt sorte hunde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nåååå hvor er han sød er han en mellem?. Vi har selv lige fået pudel nr 2 i juli måned, så nu har vi to hvalpe, begge tæver. Stort arbejde men absolut det hele værd.

 

Alt muligt held og lykke med ham

 

Vi tror han ender på størrelse som mellem, men begge forældre er egentlig dværg. Ja det er hårdt arbejde med sådan en hvalp, men også dejligt :lun:

 

Tak og i lige måde. Du må da gerne lægge et par billeder op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Elton er nu blevet 4 måneder gammel. Generelt går det bare så godt med ham! :5up:

 

Han er virkelig en glad hund og vil hilse på alle mennesker og lege med alle hunde. Jeg fornemmer dog en del delte meninger om, hvorvidt man skal lade sin hund hilse - både på gåturene og træningspladsen. Elton vil jo bare gerne lege og kan blive ret kørt op, hvis det ikke kan lade sig gøre, og det vil jeg rigtig gerne undgå.

Jeg går til hvalpetræning og har suppleret med lidt træning hos en dygtig adfærdsterapeut. Adfærdsterapeuten arbejder meget med at få ro på hunden på træningspladsen, før vi kan gå videre til de øvrige aktiviteter. Det tror jeg selv er enormt godt for mit lille energibundt, der nogle gange har så meget energi, ar han næsten ikke kan være i det.

Til hvalpetræning har vi de to gange, jeg har været der, skullet starte med en hilserunde. Vi deltog første gang og det resulterede i en meget opkørt Elton, der ikke forstod, at vi ikke var til legestue.

Nu har jeg så besluttet, at vi i en periode ikke hilser på andre hunde og slet ikke på træningspladsen, men hvor skal man altså bare forklare sig mange gange og nogle gange være lidt sur og stædig - for hunden vil jo tydeligvis gerne :hundifart:

 

Så har Elton overbevist os om at det er hyggeligt, han er i sengen :stupid:

 

Og han er blevet klippet - han trængte vist også.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...