Hop til indhold

Have hygge


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Hvad laver I når bare lige i har fem min hjemme i haven?

 

Kunne godt lige bruge et frisk pust med ideer til lidt træning/hygge/ aktivitet til når lige hundene og jeg har fem min i haven.

Del gerne jeres fif.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Vi træner lidt apportering, hvor jeg gemmer en dummy i en busk eller et eller andet sted i have, Zeus skal så finde den og aflevere, først en let så øger jeg ret hurtigt sværhedsgraden, han øffer (lyder virkelig som en fiskekutter/gris) rundt for at finde dummy og et par gange eller fem af dem så er han færdig ;-)

 

Ellers (det er altså bare for sjov) så øver vi lidt zig zag, hvor han skal zig zag mellem mine ben mens jeg går.

 

Vi øver lidt "bliv" mens der kastes dummy rundt om ham.

 

Fri ved fod øves der også mens der ligger lækre kyllingstykker på græsset som han ikke må tage ;-)

 

Det er lidt at det vi laver som jeg lige kan komme i tanke om - nå jo så øver vi også lidt "elefant-øvelsen" :-)

 

Walther laver ikke andet en trisse rundt og dufte. Har dog kun Zeus med i haven når jeg træner lidt for sjov.... og han lige mangler lidt hjernetræning for at blive helt træt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der elefant øvelse vil vi gerne, men hun vil ikke jokke op på ting.

I dag har jeg brugt en avis og den fik jeg hende til at jokke på et par gange. Men at træde OP på noget, det vil hun knagme ikke den lille lort.

 

Hyggelige ting, lige noget for os, det kan vi godt finde ud af ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Ellers brug en måtte til at starte med ;-) min den gamle lab vil heller ikke jogge op på noget, vi startede med en bademåtte og nu jogger han i langsom gengivelse op på baljen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...