Hop til indhold

ikke lang historie, men lidt komisk :D


Murphy
 Share

Recommended Posts

Jeg har før fortalt, at Murphy var lidt natur-forskrækket... Dét er en ting han ikke er mere ! Fandt jeg ihvertfald ud af igår... :D

 

Jeg skulle ned i gårdhaven med ham fordi jeg ville have, han skulle tisse (han siger ikke selv til)

Men faktisk skulle jeg også tisse selv, så det skulle bare være en hurtig tur på græsset... Men Murphy havde en anden mening... Så han valgte, st vi skulle lege og løb... (Havde ikke snor på ham)

Han havde en pind i munden og løb under en bil, der er parkeret inde i gårdhaven, fordi han ville absolut ikke ind... ;D

Jeg får ham endelig lokket ud med godbidder og tager ham med ind... Men nu kan jeg se, at han lægger an til, at han skal lave nr 2... TYPISK

Og jeg skal altså stadig selv tisse... !

 

WHAT TO DO !

 

Jeg tænker, at jeg kan holde mig og skynder mig op efter snoren... Men nu trækker Murphy vildt, for at komme ud af gårdhaven og over på et græsstykke i et andet boligkvarter... Da han jo før har været natur-forskrækket, ville jeg ikke forhindre hans lyst i, at komme ud...

Han får lavet nr 2, men nu vil han ikke hjem ! :o han sætter sig ned og stritter imod...

Jeg står nu og ligner en klovn, med krydsede ben og er SÅ tæt på at tisse i bukserne... Ligner vel en sjov kylling-dans, jeg har gang i... Får endelig fat i et stort blad, og prøver at lokke ham med leg... DET VIRKER HELDIGVIS...

Jeg tager ham op på armen og spæner hjem...

Der skete ingen uheld, men det var sekunder væk !! :D :D

 

Håber ikke at folk har stået i deres vinduer og set mig med med krydsede ben og en hund der ikke vil med... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...