Hop til indhold

"Kaldenavn" på Hundeforum??


Annett
 Share

Recommended Posts

Jeg er ret ny her på sitet, og jeg vil lige starte med at sige: Hold da op hvor er jeg glad for at jeg har fundet frem til det. Jeg synes det er super brugbart,- og jeg er næsten på hver dag for at se om der er nogle nye indlæg der er relevante for mig og Molly ( Min flatcoated retriever på 8 måneder)

 

En lille ting jeg har undret mig over, er at nogle- (de fleste)- af dem der skriver indlæg og som også svarer på indlæg, har et "kalde navn". F.eks: Udødelig,holdbar,kongelig osv. Mit "kaldenavn",- og andres også har jeg set,- er "nybegynder". Har jeg selv mulighed for at kalde mig noget, eller skal jeg "godkendes" til det eller hvordan foregår det?? :???:

 

Hilsen Annett

Link til indlæg
Del på andre sites

Det handler om hvor aktiv man er i forummet. Du vil opleve hvis du bliver ved med at være på forum at den automatisk vil blive ændret alt efter hvor mange tråde du deltager i og skriver. Så det er ikke noget nogen bestemmer, det sker automatisk ;-)

Super dejligt at du er glad for at være herinde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

så kig lige på mit :megaked:

 

elskede da jeg var adelig men var det i aaalt for kort tid...

 

ja det måtte jeg også..

 

Og jeg er så "Uden liv" - det må jeg sige overrasker mig noget :-)

 

Ja,- du er da tit "på" har jeg set,- så uden liv kan man da ikke kalde dig :hmm:

 

"Uden liv" er HF's (lidt kiksede) måde at konstatere at man skriver mange indlæg, og derfor ikke har noget liv irl:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...