Hop til indhold

Juli billeder


Miss_M
 Share

Recommended Posts

Så er det vist tid til en ny tråd.

 

Og tænker det er passende at starte ud med en fødselar.

Bamse fyldte nemlig 10 år i går :lun:

 

Skønne, skønne Bamse, som har været min bedste ven i 6 år og som nu har rundet et skarpt hjørne.

Men stadig top-lækker :hjerte:

 

 

DSC_0828.jpg

DSC_0785.jpg

DSC_0795.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er det vist tid til en ny tråd.

 

Og tænker det er passende at starte ud med en fødselar.

Bamse fyldte nemlig 10 år i går :lun:

 

Skønne, skønne Bamse, som har været min bedste ven i 6 år og som nu har rundet et skarpt hjørne.

Men stadig top-lækker :hjerte:

 

 

[ATTACH=CONFIG]127133[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]127134[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]127135[/ATTACH]

 

Tillykke med ham :tillykke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det vist tid til en ny tråd.

 

Og tænker det er passende at starte ud med en fødselar.

Bamse fyldte nemlig 10 år i går :lun:

 

Skønne, skønne Bamse, som har været min bedste ven i 6 år og som nu har rundet et skarpt hjørne.

Men stadig top-lækker :hjerte:

 

 

[ATTACH=CONFIG]127133[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]127134[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]127135[/ATTACH]

 

Tillykke med ham, han ser super dejlig ud. Hvad er han egentlig for en race/r? har jo læst lidt med på sidelinjen så blev bare lidt nysgerrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med ham, han ser super dejlig ud. Hvad er han egentlig for en race/r? har jo læst lidt med på sidelinjen så blev bare lidt nysgerrig.

 

Vi har faktisk ikke nogen anelse.

Vi fik ham da han var 4, og hende vi fik hende fra fik ham da han var et år eller to.

Så der er røget en del informationer i rækken af ejere.

 

Hun var dog ret sikker på, at have fået at vide der er hvid schæfer i ham.

Derudover er der helt sikkert noget spids og noget hyrd i ham, men han vejer kun ca. 17 kg og er noget mindre end han ser ud.

Sååå... Dit bud er lige så godt som mit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det vist tid til en ny tråd.

 

Og tænker det er passende at starte ud med en fødselar.

Bamse fyldte nemlig 10 år i går :lun:

 

Skønne, skønne Bamse, som har været min bedste ven i 6 år og som nu har rundet et skarpt hjørne.

Men stadig top-lækker :hjerte:

 

 

[ATTACH=CONFIG]127133[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]127134[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]127135[/ATTACH]

 

Forsinket :tillykke: Han holder sig godt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se billeder af dine hunde:-) for mig der ikke følger med i alt og intet, så er ham der ny?

 

Har du tre hunde nu så?

 

Tullen blev aflivet for 2 år siden :-( ... hun havde kræft og hendes angst var ... temmelig ude af kontrol efterhånden ...

 

Vilbur kom til os sidste år, da hans ejer ville have haft ham aflivet (det var hendes mands hund - og nu var manden død, så mente hun ikke, at hun behøvede at udholde hunden mere) ... Han kom fra en villa, hvor han ud over den daglige gåtur, kunne stå bundet i forhaven - han måtte ikke komme om i haven - for han gravede blomsterne op ... han måtte kun komme i køkkenet - og var i det hele taget - ret meget i vejen, så vidt jeg kan forstå.

Min veninde har en pension/salon/butik i lokalområdet - og efter, at damen på den daglige gåtur var blevet mødt med nogle forargede "Det kan du da ikke" - da hun luftede sin plan om, at han skulle aflives ... så ringede hun til min veninde, som ikke lovede noget, men tilbød at komme ud og tage et kig på ham ... hun tog ham så med - og forsøgte at genhuse ham ... Det gik jo sådan set meget godt ... Nu bor han på landet, hvor man må jage mus og grave huller og bare være terrier, som man bedst kan være det. Han blev 10 år d. 1/7 ... så han er en ældre herre, men han ved det ikke altid :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tullen blev aflivet for 2 år siden :-( ... hun havde kræft og hendes angst var ... temmelig ude af kontrol efterhånden ...

 

Vilbur kom til os sidste år, da hans ejer ville have haft ham aflivet (det var hendes mands hund - og nu var manden død, så mente hun ikke, at hun behøvede at udholde hunden mere) ... Han kom fra en villa, hvor han ud over den daglige gåtur, kunne stå bundet i forhaven - han måtte ikke komme om i haven - for han gravede blomsterne op ... han måtte kun komme i køkkenet - og var i det hele taget - ret meget i vejen, så vidt jeg kan forstå.

Min veninde har en pension/salon/butik i lokalområdet - og efter, at damen på den daglige gåtur var blevet mødt med nogle forargede "Det kan du da ikke" - da hun luftede sin plan om, at han skulle aflives ... så ringede hun til min veninde, som ikke lovede noget, men tilbød at komme ud og tage et kig på ham ... hun tog ham så med - og forsøgte at genhuse ham ... Det gik jo sådan set meget godt ... Nu bor han på landet, hvor man må jage mus og grave huller og bare være terrier, som man bedst kan være det. Han blev 10 år d. 1/7 ... så han er en ældre herre, men han ved det ikke altid :)

 

Det er jeg ked af at høre med søde tulle.

 

Men hvor var det godt at vilbur så fik et herligt pension hjem hos jer. Det lod han da virkelig til at trænge til:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt sommerferie mobilbilleder. Mine hunde døjer godt nok noget med denne varme. De er sådan set kun vågne morgen og sen aften.

 

11207367_10153116254972054_7155640902975577660_n.jpg

 

Det sidste billede her er Wilma der kom ind i stuen en tidlig morgen og helt selv havde taget sin sele på :lol: Det var dog Johnas sele hun havde valgt og den sad ligt bagvendt, men ideen var god nok ;-)

11143666_10153117970982054_1643897493964307106_n.jpg

11705308_10153119426997054_3818500388594886145_n.jpg

11695363_10153125004647054_7107768280561548365_n.jpg

11539624_10153123697262054_1315565436432721904_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]127202[/ATTACH]

 

Det sidste billede her er Wilma der kom ind i stuen en tidlig morgen og helt selv havde taget sin sele på :lol: Det var dog Johnas sele hun havde valgt og den sad ligt bagvendt, men ideen var god nok ;-)

 

Virkelig sjovt at hun selv havde taget sele på. :lol: Var det en hentydning til, at hun gerne ville ud at gå tur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig sjovt at hun selv havde taget sele på. :lol: Var det en hentydning til, at hun gerne ville ud at gå tur?

 

Hun kom ihvertfald ud at gå tur, for hvem kan stå for sådan en forespørgsel? Men om det var hendes intention tør jeg ikke sige :lol: nok mere realistisk, at hun har leget med selen (hun elsker at kaste med ting) og på heldigste vis er end med sit hoved i halshullet...

Link til indlæg
Del på andre sites

søde lille krølle. Hvordan går det med ham? Har han sin egen tråd?

 

det har han et sted, men har slet ikke fået opdateret efter vi har hentet ham:engel: min computer er gået på sommerferie, og jeg er ikke så god til at få skrevet indlæg fra Ipad.

Men det går virkeligt godt med ham synes jeg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...