Hop til indhold

Må jeg komme med på tur, Midtsjælland


Louisen
 Share

Recommended Posts

Ja, en underlig forespørgsel I know!! :genert:

 

Min himmelhund Taiki blev jo desværre overfaldet og skambidt af en løs hund, og sidenhen arbejdede vi med, at han selv var blevet aggressiv (grundet angst) over for andre hunde. Det gik faktisk ret godt til sidst. Øv. :cry:

 

Nå, men hurtigt videre: Det var mig, der oplevede overfaldet på ham og det gjorde mig faktisk også lidt traumatiseret; før havde jeg aldrig haft så voldsom en oplevelse med nogen hunde tidligere. Samtidig var jeg meget bevidst om at undgå alle hunde på vores ture, så Taiki ikke blev stresset eller aggressiv (i værste fald ville han jo bide fra sig), og tilfældige hundemøder med fremmede hunde var overhovedet ikke på tale.

 

 

Det sidder stadig meget dybt i mig, og jeg vil gerne af med det, inden jeg overvejer en ny hund.

 

Derfor:

 

Har du en hund, som ikke har problemer med andre hunde og som du ikke har et problem med at lade hilse på fremmede hunde I møder på jeres tur, når den anden ejer siger at det er ok.

Og har du lyst til selskab på en tur af en sød ung kvinde, der bliver lidt nervøs ved fremmede hunde og hundemøder, og som gerne vil "komme over det"?

 

Så skriv gerne.

 

Din hund skal jo helst ikke blive påvirket af at kunne mærke, at en fremmed dames hjerte sidder oppe i hendes hals og hendes mave snører sig sammen i frygt, når der kommer en anden hund hen. Reaktionen er hurtigt overstået, men den er dér, så er din hund sensitiv over for den slags, er det nok ikke jer, jeg skal gå tur med. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...