Hop til indhold

August billeder


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

IMG2084.jpg

Min søster kom for at lave ansøgninger. Aya bliver så lykkelig for at min søster er der, så selvom der ikke er plads i sofaen finder hun en måde at klemme sig ind og putte med hende. Så røv og hale på radiatoren og så var der plads hihihi :engel: Og så måtte jeg jo lige finde kameraet frem :lun::lun:

 

Senere cyklede vi ud med ansøgningerne og Aya var med hele turen i cykelkurven. Den sidste kilometer er markvej så der trillede vi og Aya fik lov at strække benene. Jeg kunne lige så godt være usynlig for hun skulle op og gå ved siden af min søster:fornaermet: fik jeg nævnt at min hund er meget glad for min søster :lun:

IMG2094.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber at vi bliver ligeså gode som Dexter :klap:

Jeg har aldrig interesseret mig for agility, kan bestemt godt se at hundene var dygtige, men det var så det.

Her i huset bor lille Luna, som er lynhurtig både fysisk og indlæringsmæssigt, når vi er ude, kommer hun ofte hen og kontakter mig og det ville jeg jo gerne udnytte, her i huset bliver hundene brugt, til det de viser evner for, så jeg gik lidt i tænkeboks og endte ud med at agility måtte være den aktivitet, hvor jeg kunne bruge de ting hun viste mig, så jeg meldte os til et begynderhold.

Luna har intet lydighed lært, så jeg var meget skeptisk om vi nu blev hældt af holdet ret hurtigt :lol:

Men for pokker det gik simpelt hen som smurt, jeg fik ungpige kuløren tilbage og måtte puste af ind imellem (lettere overvægt og overgangs alder sætter sit præg :-D )

Det kommer vi til at bruge meget tid på tror jeg, det var faktisk sjovt.

11926047_10207620718186016_6294260528990338218_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber at vi bliver ligeså gode som Dexter :klap:

Jeg har aldrig interesseret mig for agility, kan bestemt godt se at hundene var dygtige, men det var så det.

Her i huset bor lille Luna, som er lynhurtig både fysisk og indlæringsmæssigt, når vi er ude, kommer hun ofte hen og kontakter mig og det ville jeg jo gerne udnytte, her i huset bliver hundene brugt, til det de viser evner for, så jeg gik lidt i tænkeboks og endte ud med at agility måtte være den aktivitet, hvor jeg kunne bruge de ting hun viste mig, så jeg meldte os til et begynderhold.

Luna har intet lydighed lært, så jeg var meget skeptisk om vi nu blev hældt af holdet ret hurtigt :lol:

Men for pokker det gik simpelt hen som smurt, jeg fik ungpige kuløren tilbage og måtte puste af ind imellem (lettere overvægt og overgangs alder sætter sit præg :-D )

Det kommer vi til at bruge meget tid på tror jeg, det var faktisk sjovt.

[ATTACH=CONFIG]128080[/ATTACH]

 

Hvor fedt for jer begge! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag jer ikke af min forfærdelige stemme xD Men Inca har lært sig selv at hoppe ind på plads! :mrgreen: Hun gjorde det bare pludselig i sidste uge da vi legede på engen og jeg bad hende komme :vedikke: Og så har hun gjort det hver gang siden :-D

Elsker altså den hund :lun:

 

 

Fjolle gulle :slem: (eller er det ejeren?)

 

11889403_10155948084780387_1434760830866623446_n.jpg

 

Og nu har vi jo haft fisk i et par år efterhånden, og Inca har aldrig givet dem nogen som helst opmærksomhed, men så her den anden dag var de pludselig VILDT spændende :hmm:

DSC_0080_1.jpg

 

<3

DSC_0094_1.jpg

 

Besøg hos svigermor og Kenya :hjerte: Kenya er den vildeste hyggefis og hun siger aldrig nej til en god nusse tur :mrgreen:

DSC_1364.jpg

 

DSC_1366.jpg

 

Inca og Kenya har kendt hinanden siden Inca var hvalp og Kenya var knap 1 år, de misforstår nogle gange hinanden når der skal leges, men de kan nu alligevel godt lide hinanden :lun:

DSC_1368.jpg

 

IMG_20150815_172103.jpg

 

IMG_20150817_134017.jpg

Redigeret af Claudia2500
Link til indlæg
Del på andre sites

Håber at vi bliver ligeså gode som Dexter :klap:

Jeg har aldrig interesseret mig for agility, kan bestemt godt se at hundene var dygtige, men det var så det.

Her i huset bor lille Luna, som er lynhurtig både fysisk og indlæringsmæssigt, når vi er ude, kommer hun ofte hen og kontakter mig og det ville jeg jo gerne udnytte, her i huset bliver hundene brugt, til det de viser evner for, så jeg gik lidt i tænkeboks og endte ud med at agility måtte være den aktivitet, hvor jeg kunne bruge de ting hun viste mig, så jeg meldte os til et begynderhold.

Luna har intet lydighed lært, så jeg var meget skeptisk om vi nu blev hældt af holdet ret hurtigt :lol:

Men for pokker det gik simpelt hen som smurt, jeg fik ungpige kuløren tilbage og måtte puste af ind imellem (lettere overvægt og overgangs alder sætter sit præg :-D )

Det kommer vi til at bruge meget tid på tror jeg, det var faktisk sjovt.

[ATTACH=CONFIG]128080[/ATTACH]

 

Kan du SÅ melde dig ind i agilitytråden, du!!! :-D Hvor fedt!!! Er det hos Lene I går??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde egentlig besluttet mig for at der skulle gøres hovedrent i hytten, for det træner virkelig og for at have to bare lidt trætte hunde tænkte jeg: "Hey. vi kører da en tur i Knudsskov". Så i bilen med hundene og kameraet med i farten, for så kunne jeg tage lidt billeder på turen. Så her er vores tur i billeder(jeg har dog kun billeder med af hundene).

 

DSC03615.jpg

Ved godt det lyder skørt, men elsker altså de border collie rumper...

 

DSC03644.jpg

Cassi er ved at være helt hårløs, eller dvs. der er absolut INGEN underuld og hun ser forfærdelig ud.

 

DSC03724.jpg

Dejlige hunde :hjerte:

 

DSC03752.jpg

Og så fandt vi stranden, og lillebror er kommet sig over sin vandskræk...

 

DSC03765.jpg

Fællesbillede

 

DSC03776.jpg

Mere vandpjaskeri

DSC03779.jpg

Og selv Cassi kom ud i det ulækre vand...

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg præsentere, mit sommerprojekt ;) hystade katten, en vildkat begavede os med dette lille vidunder, jeg har arbejdet på at få dens fortrolighed og lige pludselig i denne weekend virker det, hun kan slet ikke få stoppet igen, tumler rundt om benene på mig og spinder som en lille symaskine ;) er hun ikke dejlig;)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er weekenden ved at være ovre :hjerte: min mor har været her og vi har været i skoven, og badet i skovsøen og været på stranden og badet og fundet spændene ting :mrsgreen:

 

Først dypper vi lige tæerne for at tjekke temperaturen :mrsgreen:

92AF9E87-F2AC-4BF7-9255-CC9509CDAFA8.jpg

46F05D06-8D4E-4D04-86E1-32ABE4DCE8DD.jpg

 

Izzie kan altså ikke lide at jeg er ude i vandet uden hende :lol:

 

A9B661FC-FDD8-459A-97D1-4B2F3E686DCB.png.jpeg

EF3749E9-C982-49D0-8F81-5B9652B7EC8D.jpg

 

 

Fandt en STOOR krabbeklo :shock: seriøst store krabber der har sådan nogen!!

B45BE4C0-C711-42FB-BBE0-2DF795D18A9E.jpg

 

Nyder solen :hjerte:

90DDA3F0-5EBD-42C0-9A76-5ABF1E2DDC0D.png.jpeg

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille smule Oluf spam :oops:

 

Aww yiss, pivedyr!

 

7ND6Cwr.jpg

NWo3yQM.jpg

 

Første tur på stranden i 3 måneder - det er dejligt!

 

NfCMBHE.jpg

 

Vinden fik ørerne til at forsvinde, men det var stadig dejligt.

 

5z5aK1x.jpg

 

Se mig, jeg tør da godt at soppe!

 

ACYqqBY.jpg

 

Jeg tør også at sidde på denne sten...

 

aEHalHN.jpg

 

Men kun hvis du ikke går fra mig!

 

E0EdaAW.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oluf har så mange skønne udtryk :lun:

men dog, et r*vhul han bærer rundt på :shock:

 

Der berører du mit ømme punkt :lol: Han har simpelthen den største udstødning, jeg nogensinde har set på en hund, og det er altså ikke særlig pænt :oops:

Ingen er perfekt, desværre. Heldigvis er han selv fri for at have komplekser over det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der berører du mit ømme punkt :lol: Han har simpelthen den største udstødning, jeg nogensinde har set på en hund, og det er altså ikke særlig pænt :oops:

Ingen er perfekt, desværre. Heldigvis er han selv fri for at have komplekser over det :5up:

 

 

:lol: mange sorte labber får ligesom større og større ... udstødning... jo ældre de bliver, synes jeg. Så mærkeligt og lidt derfor jeg ikke vil have en sort :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...