Hop til indhold

Er så stolt af mine piger!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

:klap2::klap2::klap2:

 

Der ligger en lille skov oppe for enden af byen, den leder ud til de der dejlige marker hvor vi slipper hundene l¢s.. men selve skoven, uuuh nej :shock:, det turde jeg godt nok ikke. Lex kan gå l¢s derinde, men mine flejnede fuldstændig ud over færd og synet af egern over det hele.

Har gået derinde mange gange, men det er en blandet forn¢jelse at blive slæbt op og ned af stierne, af 3 hunde på "jagt" :lol:

 

Da jeg ikke var rigtig vågen i morges, fik jeg hverken fodret eller luftet dem f¢r Martin k¢rte på arbejde, så da han var taget afsted fyldte jeg jakkelommen med deres morgenmad, og gik op i skoven.

Slap f¢rst Lex, og smed et par håndfulde, som de alle ivrigt s¢gte, så slap jeg Akita, og gentog, og da de alle var godt tunet ind på legen slap jeg Indy.

I ca 20 minutter lavede de foders¢g i skoven uden en eneste gang at gå efter en dyrefærd! :mrgreen:

Foders¢g er en meget vellidt ¢velse for dem alle, og noget vi brugte rigtig meget da Lex og Akita skulle integreres (da de begge kunne være fri på samme tid, uden at der blev lagt an til ballede), og de ved alle at der ikke blive smidt mere foder f¢r de kommer tilbage til mig, så mens de finder foder, bevæger jeg mig væk, og så skal de "fange" mig f¢r der kommer mere mad.

 

Gjorde det samme her til eftermiddag. Nåede længere ned i skoven, og med hundene på længere afstand fra mig, men de var 100% obs på at finde mig hver gang de var færdige med et areal :mrgreen: Der blev l¢bet og sprunget små træstammer og alt muligt, og alt sammen mens der blev holdt ¢je med hvor jeg var!

 

Måtte bare lige prale med mine 3 dejlige piger:engel:, det er jo ikke så ofte den chance byder sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså det der med fodersøg i f.eks. skoven :confused:

 

Jodie leder ikke efter noget som helst med mindre hun kan se præcis hvor det lander. Hvordan søren når I der til at I kan kaste en håndfuld ud, som hunden så rent faktisk leder efter :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...