Hop til indhold

Ny hvalp i huset


Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sov godt alle 3 så, jeg husker disse morgener med hvalp for godt et år siden.

 

Det var gode tider. Ud og lufte hundene. Mille og Bonnie på gå-løbe-ben og Maggie i favnen indtil vi kom ned på vores eng. Hygge, hygge, hygge og så hjem til morgen buffet. De gamle i hunderum og Maggie ind og putte ved siden af stolen mens jeg læste morgen avisen og opdaterede mig på nettet... Så var klokken 6.30 hvor jeg normalt står op. En hvalp der sover ved siden af en eller endda på en. Sådan en morgen må godt være lidt ved og kaffen smager optimalt.

 

Hvalpe er bare top dollar dejlige. De skal nydes, det varer så kort.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, slet ikke, jeg er ved at gøre tyndt i bukserne bare ved tanken! Men her er altså tale om en så ekstrem nødsituation at jeg ikke kan/vil afvise den ekstra hvalp, men jeg må sige, at det er en helt anden situation at skulle forholde sig til og ting bliver noget mere besværlige med to hvalpe og kun en person til at dele sol og vind lige.

Hvis I ikke hører fra mig de næste uger er det fordi jeg ligger vandret enten i luften eller er på vågeblus på sofaen :-D

 

Tillykke med hvalpen(e)

Bare rolig! Du skal nok overleve ;-) Det er en udfordring med 2 hvalpe ad gangen, men skønt at se hvordan de udvikler sig individuelt. Mine "hvalpe" runder snart de magiske 10 år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt fotos fra i dag.

 

Fæhvalpen og Søster fik flaskemad i dag.

Efter at have tømt sin flaske gemte Søster den i rodehjørnet i haven. Hun er en "horder" gemmer alt rundt omkring.

 

Under traileren.jpg

 

På sidste foto ligger Fæhvalpen og bobler under cykeltraileren

20150520_083159.jpg

Søster sover i blomsterskjul.jpg

Flaskemad.jpg

Søster har gemt madflasken.jpg

Redigeret af Ninjamor
Aner ikke hvorfor fotos'ene ikke bliver vist og hvorfor de ikke vender rigtigt
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Lille opdatering.

 

Pyhh.... Sikke nogle dage!

 

Først var fæhvalpne syge i maven og da der var nogenlunde styr på det, måtte jeg på langs med det hele stående ud af begge ender.

Hold nu op, hvor er det uoverskueligt at skulle passe, pleje, supervisere og stimulere nogle små krævende bæster, når man ikke engang kan holde sig oprejst!

Jeg var for syg til at få dårlig samvittighed eller stress over situationen og jeg indså, at det ikke nyttede at tænke over haven og godt det samme, for den er raseret og skidt med det, det kommer igen. Jeg ville nu gerne have set hvalpens udtryk, da de havde fat i chiliplanten...

 

Min søn var sød til at hjælpe når han var hjemme.

 

Nu er jeg ved at være frisk igen og er på computeren første gang i 8 dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Dorte. Det er ikke fordi jeg fisker efter medlidenhed, men lidt hårdt er det altså. Lige nu sover begge sødt med maven fuld af kylling og ris ☺

 

Nej jeg ved godt du ikke fisker efter medlidenhed, men ærligt så synes jeg det var lidt synd for dig - kan sagtens følge dig at det er hårdt, også med to stk på en gang - skal vi snart se flere billeder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu kunne jeg godt undvære at have hvalp i huset :megaked::megaked: Penny er i dag testet positiv for giardia

 

Det var ikke lige sådan noget jeg havde brug for at skulle bakse med da jeg tog hende i pleje.

Jeg forbeholder mig retten til at have ondt af mig selv.

Retten er din og jeg har godt nok også ondt af dig.

En ting er ikke selv at være frisk men at plejehvalpen så heller ikke er frisk - det er sgu "lort i lagkage".

Håber hurtigt hun er frisk og håber snart du kan trække vejret dybt og nyde hvalpene og ikke mere modgang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak pivpiv.

Søster bliver vist hentet i dag, så bliver tingene noget nemmere med kun en hvalp.

I nat har de sovet adskilt, Søster i bur og Penny i indhegningen udenom og med mig på sofaen, jeg nåede ikke rigtigt ind i seng.

Jeg vågnede ved puslelyde og efterfølgende stank og Penny havde selv løst opgaven med at komme ud af indhegningen og havde skidt to steder i stuen. Det er da begyndende renlighed ☺

Det kan være umanerligt svært at få dem til at sove samtidig fordi Søster har mere energi og holder gang i Penny, når hun vil sove, men denne løsning ser god ud. Lige nu sover de til formiddag og har skiftet plads.

Så venter jeg bare på at dyrlægen ringer og fremlægger sin behandlingsstrategi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...