Hop til indhold

What to do nr. 2 (nyt emne)


Nollike
 Share

Recommended Posts

Spørgsmålet er om hun overhovedet vil kunne huske det i morgen :cry:

Desværre er der ikke ret mange børn/unge her på 10-12 år, så sandsynligheden for at der er sådan en der melder sig på banen er nok ikke ret stor :cry: Æv, det er svært det her synes jeg a025.gif

 

Ja, men selv hvis der var er jeg ikke sikker på forældrene ville gå med til det.

 

Jeg syntes da du har gjort en god indsats for at gøre hende opmærksom på hundens ve og vel, et eller andet skal vel nok have sat sig med at hun kørte med en fremmed ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg syntes da det var meget flot gjort af dig. Nogen gange må man bare overskride egne grænser...Det kunne måske være aktuelt at kontakte Dyrenes beskyttelse, hvis du oplever problemer med damen og hendes hund gentagne gange..

Mvh Gitte og Bianco:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: what to do? i dont know!

 

 

Men jeg tilslutter mig flokken over dem der syntes det var flot det du gjorde.

 

Jeg havde nok overvejet at tage hunden med og skrive en seddel hvor hun kunne hente den!

 

Kunne man ringe til falck, politit eller anden og få dem til at hente hende? Og så sige man tager sig af hunden indtil damen kan hente den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg syntes da det var meget flot gjort af dig. Nogen gange må man bare overskride egne grænser...Det kunne måske være aktuelt at kontakte Dyrenes beskyttelse, hvis du oplever problemer med damen og hendes hund gentagne gange..

Mvh Gitte og Bianco:vinken:

 

Det er egentlig også det jeg er kommet frem til, jeg må holde lidt øje og reagere hvis jeg ser det flere gange. Det er virklig grænseoverskridende at blande sig i andre folks liv når man ikke kender dem særlig godt :cry: Men DB må være en mulighed hvis det gentager sig :5up:

Tak for svar :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: what to do? i dont know!

 

 

Men jeg tilslutter mig flokken over dem der syntes det var flot det du gjorde.

 

Jeg havde nok overvejet at tage hunden med og skrive en seddel hvor hun kunne hente den!

 

Kunne man ringe til falck, politit eller anden og få dem til at hente hende? Og så sige man tager sig af hunden indtil damen kan hente den?

 

Det var overhovedet ikke en mulighed at tage hunden med :cry: Hun havde tævet mig hvis jeg havde taget den fra hende :lol: I øvrigt er det nok heller ikke den rigtige indfaldsvinkel, det vil nok være smartere at prøve med den positive i stedet, altså tale lidt med hende når jeg møder hende, sådan hundeejer til hundeejer, for DET gik ind, alt det andet duede ikke :blink:

Desuden er hunden SÅ nervøs at det ville have været alt for voldsomt for den hvis jeg havde taget den med mig, det havde været super synd for den. Så havde den trods alt nok bedre af at komme hjem i vante omgivelser selv om "mor" formentlig er gået direkte i brædderne efter at være kommet ind af døren...

 

Som jeg skrev til dig i PM så var hun ikke fuld nok til at politiet ville have kørt hende til afrusning (tror jeg), hun var nok nærmere blevet kørt hjem som jeg gjorde og så var vi jo lige vidt :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var flot det du gjorde og jeg tror ikke der er så meget mere du kan gøre pt.

Hvis kvinden har et alkohold problem, kunne man godt forestille sig at kommunen er bekendt med det.

Jeg er bange for at DB ikke kan gøre så meget ved det, hvis det kun er et enkel stående tilfælde du har at gå videre med.

 

Jeg forstår godt at du føler at du bør gøre noget, for den lille hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var flot det du gjorde og jeg tror ikke der er så meget mere du kan gøre pt.

Hvis kvinden har et alkohold problem, kunne man godt forestille sig at kommunen er bekendt med det.

Jeg er bange for at DB ikke kan gøre så meget ved det, hvis det kun er et enkel stående tilfælde du har at gå videre med.

 

Jeg forstår godt at du føler at du bør gøre noget, for den lille hund.

 

Næ, jeg er heller ikke sikker på at de synes at det er nok at tage ud for :cry:

 

Det var virkelig synd for den, den var skræmt fra vid og sans :megaked: Og så alligevel søger den tryghed hos hende som egentlig er årsag til at den er bange :confused: Hmm :hmm:Nu er Noomi jo ikke særlig god til at søge tryghed og hjælp hos mig, måske jeg skulle til at drikke mig skide fuld og på rulleskøjter lidt oftere??? :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...