Hop til indhold

Hvem er hvem?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for info :-) - Gad vidst om jeg kan huske det :confused: nu var jeg lige blevet vant til Misty :???:

Men jeg blev selv lidt i tvivl om hvem jeg var engang imellem, især nu da Jubii og Forum ligner hinanden i layoutet (hedder det sådan?). Så nu hedder jeg det samme begge steder ligesom dig. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for info :-) - Gad vidst om jeg kan huske det :confused: nu var jeg lige blevet vant til Misty :???:

 

Men jeg blev selv lidt i tvivl om hvem jeg var engang imellem, især nu da Jubii og Forum ligner hinanden i layoutet (hedder det sådan?). Så nu hedder jeg det samme begge steder ligesom dig. :-D

 

Nej, det er ikke sådan at lide af alheimers light :blink:

 

Jeg bliver simpelhen nødt til at hedde det samme alle steder, ellers kan jeg ikke huske det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Dit skift vænnede jeg mig hurtigt til. Det hjælper lidt når folk har billeder i forbindelse med deres brugernavn. Jeg er desværre rigtig dårlig til at huske folks navne. :oops:

 

 

Ja, jeg regnede også med at det ville være lidt nemmere, når det kun var navnet der var ændret.

Jeg kikker også mest på billedet, og blir helt forvirret når folk skifter billedet ud :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...