Hop til indhold

Hunde på job - Til dem, der kan se Tv2 Charlie


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at man lige for tiden kan se "Hunde på job" på Tv2 Charlie alle hverdage kl. 19.25.

 

I dag er der fx. en hund, der er trænet til at beskytte sin allergiske ejer mod kemikalier og også en hyrdehund.

 

Det er nogle rigtig gode programmer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også en af mine alltime favourites, elskede damen med blodhundene - hun elskede dem simpelthen så højt..

Og var ved at græde da hun fortalte at en hvalpekøber havde skældt sin hund ud for at løfte hovedet når den gik spor/ledte efter mennesker, det er åbenbart karakteristisk for en blodhund at den også tager duft i luften med..

 

Så havde hun hentet den og nurset den tilbage :-) Dejligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er klokken snart 19.25 :mrgreen:

 

Jeg kan også lige fortælle, at der i dag kommer "Det er mig eller hunden" (engelsk udgave) kl. 20.00 - også på Tv2 Charlie = 1 hel times hundetv :klap2:

 

Om dagens episode af "Det er mig eller hunden":

"Da Chris og Claire fik at vide, at de formentlig aldrig kunne få børn, besluttede de sig for at købe labradorerne Red og Jasper, så deres bullterrier, Oscar, havde nogen at lege med. Og så skete miraklet: Claire blev gravid, og lille Ellie sluttede sig til familien. Det, der skulle være en lykkelig tid, udvikler sig hurtigt til lidt af et mareridt - og det er Red og Jasper, der bærer ansvaret for den dårlige stemning. De gør dagen lang, de vælter Claire omkuld, når de er ude at gå tur, og de fiser og farer omkring i hele hytten - uden at tage det fornødne hensyn til familiens yngste medlem. Nu har Claire fået nok: Enten ryger Red og Jasper ud, eller også forlader hun Chris med Ellie på armen. Det ligner et job for Victoria Stilwell - og det er lige, hvad det er!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...