Hop til indhold

hjælp forhøjede levertal


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
Da jeg snakkede om at tage gamle Speedy til Gudrun, rystede Jan på hovedet. Men da han så den gamle hund få det bedre, og hvad hun har kunnet gøre for Groa, ja så har han kastet håndklædet i ringen.

Skal jeg være helt ærlig var jeg selv lidt skeptisk når nogen fortalte om Gudrun og hvad hun kan.

Hvis i har en sygeforsikring dækker den, og Gudrun hjælper gerne med at ordne det.

 

 

 

ja jeg tænker også lidt hvad er der med hende der Gudrun som andre ikke kan men det er ihvertfald et forsøg værd og ringe til hende:5up:

har desværre ingen sygeforsikring på ham mere de smed os uf for nogle år siden :megaked:så er på egen regning

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nogen erfaringer med hunde som har fået konstateret høje levertal eller dårlig lever:?::?::?:

 

Jeg havde en berner-sennen tæve, Ronja, der fik konstateret forhøjet levertal da hun var 8 år...

---Hun fik skrappe instrukser om kun at spise det tørfoder, vi fik med hjem fra dyrlægen:shock:.. Og så levede hun ellers uden problemer til hun blev 13 år.

 

Hvis det er blevet opdaget i tide, så behøver det ikke være særlig alvorligt...

 

Hvordan har din hund det, Milder batmusen? Er den syg? eller er det forhøjede levertal blevet opdaget ved en helbredskontrol eller lignende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg havde en berner-sennen tæve, Ronja, der fik konstateret forhøjet levertal da hun var 8 år...

---Hun fik skrappe instrukser om kun at spise det tørfoder, vi fik med hjem fra dyrlægen:shock:.. Og så levede hun ellers uden problemer til hun blev 13 år.

 

Hvis det er blevet opdaget i tide, så behøver det ikke være særlig alvorligt...

 

Hvordan har din hund det, Milder batmusen? Er den syg? eller er det forhøjede levertal blevet opdaget ved en helbredskontrol eller lignende?

 

egentlig havde han det ganske fint synes dog han havde været en anelse mere sløv end normalt på det sidste

 

det blev opdaget ved et helbredskontrol og en blodprøve

 

han havde dog også en infektion i kroppen inden blodprøven blev taget havde det stadig så han er i øjeblikket på antibiotika.

 

jeg fik at vide at han skulle på speciel tørkost som som skåner leveren

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...