Hop til indhold

Bimsen har lært at dække ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

Det har været noget af en udfordring at få lært Bella at dække ... hun er altså bare ikke som andre hunde jeg kender og har kendt ...

 

Den med godbiden ned foran maven - den har ikke fungeret - og det er ikke noget hun har tilbudt af sig selv når jeg har prøvet at shape og stået klar med klikkeren ...

 

Men endelig fandt vi en metode der virkede - og så tog det 2 sekunder ... som i "Nåårrrhhh - var det bare det du ville ha mig til? - det ku' du jo bare ha sagt"

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men endelig fandt vi en metode der virkede - og så tog det 2 sekunder ... som i "Nåårrrhhh - var det bare det du ville ha mig til? - det ku' du jo bare ha sagt"

 

 

Meget muligt i fandt en metode...............

 

Men kunne vi andre også hører den?

 

Du afsluttede lige historien for hurtigt :mrgreen:

 

 

Men ellers er det jo bare super dejligt at i fandt jeres måde at få det til at sive ind :klap2: tillykke med det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget muligt i fandt en metode...............

 

Men kunne vi andre også hører den?

 

Du afsluttede lige historien for hurtigt :mrgreen:

 

 

Men ellers er det jo bare super dejligt at i fandt jeres måde at få det til at sive ind :klap2: tillykke med det :5up:

 

Jeg tror ikke at du vil ha helt samme succes med metoden - Aslan er en smule større end Bimsens 4.3 kg ik?

 

Anyway - jeg sad på gulvet med knæene bøjet - og lokkede hende til at gå under knæene - og lige det hun gik ned - så klikkede jeg ... og efter 2-3 forsøg - så forsøgte hun ikke at komme under knæene mere - men lagde sig bare før knæene - og fik klikket for det ... og så sad den der ... klog lille hund jeg har ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke at du vil ha helt samme succes med metoden - Aslan er en smule større end Bimsens 4.3 kg ik?

 

Anyway - jeg sad på gulvet med knæene bøjet - og lokkede hende til at gå under knæene - og lige det hun gik ned - så klikkede jeg ... og efter 2-3 forsøg - så forsøgte hun ikke at komme under knæene mere - men lagde sig bare før knæene - og fik klikket for det ... og så sad den der ... klog lille hund jeg har ;D

 

Ai hvor er i dygtige.

 

Aslan kan godt dække, jeg var nu bare nysgerrig på metoden :blink:

 

Til hunde træning mener de at ALLE skal gå zig-zag OGSÅ aslan og kæresten.....kæresten er ikke enige og så syntes de han er en kylling :mrgreen:

 

Men super dejligt at det var et knæ der skulle til :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...