Hop til indhold

November billedtråd


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så kommer der en verdenspremiere herfra - Iso og Terkel på billede sammen, for første gang!!! :banan:

 

Terkel havde lidt svært ved det dér "sit", og var ikke helt med på at man også kunne gøre det på våde blade i skoven, derfor kom de til at sidde temmelig langt fra hinanden. :lol: De ser ret sjove ud, Terkel ser bare hvalpedum ud og Iso ligner én der synes han er vildt pinlig og irriterende... :lol:

 

thumb_IMG_1680_1024.jpg

 

 

 

Men det er vand i forhold til det næste billede! Terkel reagerer på lyden fra iPhonekameraet, og flyver mod mig. Og det blik han får fra Iso dér siger vist alt om hvad hun synes om ham..! :sjov:

 

thumb_IMG_1681_1024.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

@korvis, hvor er de bare smukke :lun: hvor ser de søde ud også sammen selvom Iso sender sit "blik" :-) kender det for godt - Walther har også nogle gange det der - "hold-da-kæft-hvor-er-du-dum-Zeus-blik"

 

Og @PiaJ hold da op en smuk bamse der på stranden :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer der en verdenspremiere herfra - Iso og Terkel på billede sammen, for første gang!!! :banan:

 

Terkel havde lidt svært ved det dér "sit", og var ikke helt med på at man også kunne gøre det på våde blade i skoven, derfor kom de til at sidde temmelig langt fra hinanden. :lol: De ser ret sjove ud, Terkel ser bare hvalpedum ud og Iso ligner én der synes han er vildt pinlig og irriterende... :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]129387[/ATTACH]

 

 

 

Men det er vand i forhold til det næste billede! Terkel reagerer på lyden fra iPhonekameraet, og flyver mod mig. Og det blik han får fra Iso dér siger vist alt om hvad hun synes om ham..! :sjov:

 

[ATTACH=CONFIG]129388[/ATTACH]

 

Det minder mig om det blik, Tyson sendte Lemon, da hun var mindre, og havde svært ved at blive i en sit, når jeg ville tage et fællesbillede af dem. "Helt ærligt, hørte du ikke, at du skulle sidde? For f***** da, du fatter jo nada!" :roll::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har haft ene ture med hundene i dag - elsker at have tid til det - selvom det giver mig lidt flere km i benene, men det er jo sundt :mrgreen:

 

Først en tur med Walther på en lille times tid, jeg føler at han elsker at gå med mig alene, han får lov at rende uden snor, må gå i sit tempo, må ligge sig i en vandpyt uden der kommer en og hopper på ham ;-)

Beklager men han hader at blive fotograferet og vil helst fotograferes bagfra :fornaermet:

 

Så hjem hvor vi lige fik en bid brød, også tog "hurtig-Zeus" og jeg afsted. Vi tog ud af stien i de flotte farver, og ud i øvelses terrænet - hvor han fik lov at spæne løs, og det bedste jeg havde husket dummyen denne gang :-)

Jeg fik også lige en pause mens han spænede rundt - sad lige i det våde græs to min. inden vi igen gik hjem. Tror han løb i ½ times tid, så nu er han gået i seng :-) turen derud og hjem tager en ½ time hver vej, så han må være træt ;-)

 

IMG_2276.jpg

 

IMG_2279.jpg

 

IMG_2277.jpg

 

IMG_2280.jpg

 

IMG_2282.jpg

 

IMG_2281.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har haft ene ture med hundene i dag - elsker at have tid til det - selvom det giver mig lidt flere km i benene, men det er jo sundt :mrgreen:

 

Først en tur med Walther på en lille times tid, jeg føler at han elsker at gå med mig alene, han får lov at rende uden snor, må gå i sit tempo, må ligge sig i en vandpyt uden der kommer en og hopper på ham ;-)

Beklager men han hader at blive fotograferet og vil helst fotograferes bagfra :fornaermet:

 

Så hjem hvor vi lige fik en bid brød, også tog "hurtig-Zeus" og jeg afsted. Vi tog ud af stien i de flotte farver, og ud i øvelses terrænet - hvor han fik lov at spæne løs, og det bedste jeg havde husket dummyen denne gang :-)

Jeg fik også lige en pause mens han spænede rundt - sad lige i det våde græs to min. inden vi igen gik hjem. Tror han løb i ½ times tid, så nu er han gået i seng :-) turen derud og hjem tager en ½ time hver vej, så han må være træt ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]129399[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]129400[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]129401[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]129402[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]129403[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]129404[/ATTACH]

 

Ja, han er vel træt en times tid før han er på igen ;) Fede billeder! Dejligt sted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja du gjorde ;-) Chica ville også bare hjem med det samme..

 

Ja der er både fordele og ulemper ved en rotte hanhund, de er komplet ligeglade med vejr og vind, fordel for hund, men ikke ejer. Når man selv beder dem gå ud i møgvejr gider de godt, fordel for ejer! :blink: Har haft en tæve der ikke ville ud i regnen, 18 timer før Dixies blære ville tømmes. (Der blev hun tvunget) Kom ikke ind før hun var færdig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...