Hop til indhold

Bimsens knæ er dumt *tud*


Freudika
 Share

Recommended Posts

:megaked:

 

Bimsens knæ driller.

 

Det er bare rigtig dumt - min lille champ som jo skulle ha bettebimser engang i fremtiden ... vi ved endnu ikke om det er en skade eller om det er noget patella-noget ... Det startede i forbindelse med leg med Tullen ... og så har hun haltet on/off (mest off) siden lørdag ...

 

Lige nu ser det lidt dystert ud - og måske venter en operation ... men vi ved ikke noget endnu ... men dumt er det altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:

 

Bimsens knæ driller.

 

Det er bare rigtig dumt - min lille champ som jo skulle ha bettebimser engang i fremtiden ... vi ved endnu ikke om det er en skade eller om det er noget patella-noget ... Det startede i forbindelse med leg med Tullen ... og så har hun haltet on/off (mest off) siden lørdag ...

 

Lige nu ser det lidt dystert ud - og måske venter en operation ... men vi ved ikke noget endnu ... men dumt er det altså!

 

:ae::ae:

 

Håber ikke det er det. Groa har det i mild grad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Både Gudrun og vores lokale dyrlæge har sagt til os at vi skal være opmærksomme på hendes knæ, allerede da hun var helt lille - og samtidig sagt at det var for tidligt at sige noget bestemt ... så det er nok ikke "kun" leg med Tullen tror jeg ... desværre ... Det er mere om legen med Tullen har gjort det værre end det reelt er ... men ... æv!

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:

 

Bimsens knæ driller.

 

Det er bare rigtig dumt - min lille champ som jo skulle ha bettebimser engang i fremtiden ... vi ved endnu ikke om det er en skade eller om det er noget patella-noget ... Det startede i forbindelse med leg med Tullen ... og så har hun haltet on/off (mest off) siden lørdag ...

 

Lige nu ser det lidt dystert ud - og måske venter en operation ... men vi ved ikke noget endnu ... men dumt er det altså!

 

Æv hvor træls for jer:ae:

 

Vi skal krydse fingre for det bedste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:

 

Bimsens knæ driller.

 

Det er bare rigtig dumt - min lille champ som jo skulle ha bettebimser engang i fremtiden ... vi ved endnu ikke om det er en skade eller om det er noget patella-noget ... Det startede i forbindelse med leg med Tullen ... og så har hun haltet on/off (mest off) siden lørdag ...

 

Lige nu ser det lidt dystert ud - og måske venter en operation ... men vi ved ikke noget endnu ... men dumt er det altså!

 

 

God bedring med hende :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg dumt :oops::genert:

 

Men hvis det dersens patella noget er en forskydning af knæskallen, som jo skal holdes på plads bl.a. af sener, kan der så gives noget kosttilskud for at holde disse sener stramme ? og kan det hjælpe at gå til hundesvømning? :genert:

 

Ja, jeg spørger, som jeg har forstand til :genert::roll::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg krydser fingre for at det ikke er noget slemt :ae:

Jeg kan selv huske at jeg var bange for at Pero havde patella da han var lille - det viste sig at det bare var noget vokseværk-agtigt noget der knækkede i haserne... Men det er ikke rare tanker at gå med :ae: Jeg tænker stadig indimellem på om Pero kunne have/få patella. Hans helbror havde det i ret slem grad og blev opereret for det - nu er han frisk og frejdig og man kan overhovedet ikke se han nogensinde har haft et problem med benet! Ejeren overvejer endda at prøve lure coursing med ham:-)

 

Håber det bedste :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber ikke det er det, trods mild grad. Groa har det i meget mild grad, men der er ting hun ikke må.

Har Bella det bedre nu?

 

Jeg har ikke set hende trække benet op i mange dage nu ... men selv da hun gjorde det, virkede hun ikke specielt plaget ... tror måske ikke hun reflekterer så meget ... det kan godt være, at benet hænger lidt højt oppe og ikke kan nå gulvet - men lige nu var hun jo i gang med at banke Tulle - og det kunne hun da virkelig ikke bare lige droppe ... Men altså - nu er det mange dage siden at benet har "hængt oppe" ... så svaret må være ja - hun har det bedre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...