Hop til indhold

En trist update på Caisar...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg har været til dyrlægen med Caisar i dag, da han har lignet en der har slugt en ballon, og virket meget vommet i det...

 

Til jer der ikke ved det, så har Caisar dårligt hjerte. Det er 3 gange større end normalt og hjerteklapperne lukker ikke ordenligt til :cry:

 

Hans hjerte er ikke blevet bedre (men hvordan skulle det også kunne blive det!), men hans hjerterytme var meget hurtig, uregelmæssig og hjertet slog meget kraftigt!

Han har væskeophobning i kroppen som følge deraf, og han går derfor og sjat-tisser hele tiden når vi er ude.

 

Så der er faktisk kun en ting at gøre nu, og det er, at tage en beslutning :cry::megaked: Han er på vanddrivende piller nu, for at se om det gør en forskel - men det er kun en midlertidig løsning lige nu, eller hvad man skal kalde det!

 

Så jeg synes at livet er møg hamrende sk*de (og en masse andre grimme ord) uretfærdigt lige nu...

For 2 mdr. siden blev Kimba aflivet, og det var også mega hårdt.

Og nu min Caisar - selvom jeg har vidst at han ikke levede særlig længe, så gør det bare så ondt :megaked: Han er sådan en hund for mig, som man kun har én gang, og jeg har lært så meget af ham - og det er så uretfærdigt at så god en hund som ham, skal have det sådan :cry:

 

Nu skal jeg bare nyde den sidste korte tid med ham, og så mindes alle de gode stunder jeg har haft med ham... min dejlige hund :lun:

 

Øv - life sucks :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er da løgn???? Sgu da ikke allerede??? :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

 

For helvede Susi :megaked: :ae:

 

Vi vidste godt, at det måske lige pludselig kunne gå hurtigt, og bare komme som et lyn fra en klar himmel... og det gjorde det så :cry:

 

Men han er faktisk ved godt humør, spiser, drikker og leger med sin bold, og samler grankogler i skoven...

 

Men vi havde ikke regnet med at det ville komme nu, for han har faktisk haft det rigtig godt de sidste par måneder, været til DM i sommers, givet opvisning for en måned siden - og nu... ja :megaked: :megaked: :megaked: Noget værre l*rt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååhh, Susi.... :megaked:

 

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre :megaked::megaked::megaked:

 

Ham "life" kan virkelig være en dum skid fra tid til anden - jeg skal nok holde, hvis du vil sparke til ham :(

 

:ae: fra mig til jer :ae:

 

Mange medfølende tanker,

Søs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh nej - det er da så uretfærdigt som noget overhovedet kan blive! Knus og kram til dig herfra..

 

Jeg ved ikke om du læste den der "alternative overnaturlige" tråd.. Men jeg fik engang at vide af min morfar passer godt på de dyr som kommer over "på den anden side" til ham.. Indtil jeg selv kommer og ser dem igen om lang tid..

Der er også nogen som passer Kimba og Caisar.. *ae ae*

Link til indlæg
Del på andre sites

fu.. osv og en masse bandeord

Du har min dybeste medfølelse - det er f..... uretfærdigt at du skal det igennem.

 

Indrømmet jeg :megaked: havde vist tårer i øjnene da jeg læste tråden.

 

Du må gerne låne Alto og begrave dig i, når det hele bliver for meget. Han er god til at trøste :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...