Hop til indhold

En trist update på Caisar...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst milder batmusen
Jeg har været til dyrlægen med Caisar i dag, da han har lignet en der har slugt en ballon, og virket meget vommet i det...

 

Til jer der ikke ved det, så har Caisar dårligt hjerte. Det er 3 gange større end normalt og hjerteklapperne lukker ikke ordenligt til :cry:

 

Hans hjerte er ikke blevet bedre (men hvordan skulle det også kunne blive det!), men hans hjerterytme var meget hurtig, uregelmæssig og hjertet slog meget kraftigt!

Han har væskeophobning i kroppen som følge deraf, og han går derfor og sjat-tisser hele tiden når vi er ude.

 

Så der er faktisk kun en ting at gøre nu, og det er, at tage en beslutning :cry::megaked: Han er på vanddrivende piller nu, for at se om det gør en forskel - men det er kun en midlertidig løsning lige nu, eller hvad man skal kalde det!

 

Så jeg synes at livet er møg hamrende sk*de (og en masse andre grimme ord) uretfærdigt lige nu...

For 2 mdr. siden blev Kimba aflivet, og det var også mega hårdt.

Og nu min Caisar - selvom jeg har vidst at han ikke levede særlig længe, så gør det bare så ondt :megaked: Han er sådan en hund for mig, som man kun har én gang, og jeg har lært så meget af ham - og det er så uretfærdigt at så god en hund som ham, skal have det sådan :cry:

 

Nu skal jeg bare nyde den sidste korte tid med ham, og så mindes alle de gode stunder jeg har haft med ham... min dejlige hund :lun:

 

Øv - life sucks :cry:

 

 

hvor er de trist og høre og hvor må det være hårdt og er det så den hund som man kun får en gang ilivet så er det et helvede mange tanker herfra:megaked:

 

har det på samme måde med min hanhund jeg kan heller ike forestille mig livet uden ham :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

nej hvor frygteligt hold da op noget skidt :megaked:

 

hvad med pillerne har de ikke virket:?::?:

 

mange tanker og følelser herfra hvor uretfærdigt du har været så uheldig med dine hunde :megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
På fredag d. 21/11 kl.11.15 bliver Caisar sendt afsted til hundehimlen, op til Kimba :megaked::cry:

 

Og nu stortuder jeg igen :cry::megaked:

 

jeg ved slet ikke hvordan du kan forholde dig til virkeligheden og sætte en virkelig dato på, med de ting i har gået igennem. men det er så flot at du tænker på ham og gør hvad der er nødvendigt. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Jeg prøver altid at tænke, at der er en mening med alting. 'Noget' at redde ud af asken efter selv den værste brand, en eller anden lille lysstråle et sted i mørket.

 

Nogle gange er det bare forbandet svært, og man tænker: det her... det kan da ikke være meningen?!?! Caisar, ja ham gør det mig ondt for, men egentlig kun fordi han får så kort tid at 'give' i her på jorden. Han kommer ikke til at mærke noget, og bagefter har han det helt sikkert meget bedre end her på det seneste. Nej, den mit hjerte virkelig bløder for, er dig, Susi. For kort tid siden havde du to dejlige hunde, nu rives de begge fra dig. Det er DER jeg tænker "det her... det kan da ikke være meningen?!?!" Du har det helt sikkert på samme måde, for hvordan kan livet være så uretfærdigt?

 

Jeg tror ikke nogen kan give dig svaret lige nu... til gengæld tror jeg fuldt og fast på, at du med tiden vil finde et svar hist og her og din lysstråle - den vil du helt sikkert også finde igen. Jeg ved du gerne vil starte avl engang... måske er dette den hjerteskærende ballast der vil hjælpe dig til, at dine hvalpe får lige det ekstra sundhedsbaggrund de måske ellers ikke ville have fået, fordi du nu er blevet så usandsynligt opmærksom på alt hvad der kan arves, eller bare måske arves af dårligdomme hos hunde. Jeg glæder mig til den dag, hvor du kan skrive et glad indlæg om små trippende hundepoter og indtil da vil jeg ønske dig al mulig styrke og tro.

 

Mine bedste tanker til dig og Caisar :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

åhhh....nu er i nok på vej, eller ved at gøre jer parat :(

 

Jeg håber det gør så lidt ondt som muligt, selvom jeg godt ved at du nu skal sige farvel til en som har været noget helt specielt for dig :(

 

Jeg ønsker bare for jeg, at det går godt, at i får sagt farvel og Caisar stille finder fred, og i passer godt på hinanden. Jeg er så ked af at i skal igennem det :ae:

 

Lidt over 11 vil jeg sende mine tanker til nogle dejlige hunde jeg kender der også er gået bort. Jeg tror Caisar vil finde mange venner og og varme hvor han kommer hen. De skal nok passe godt på ham.

Redigeret af snevinter
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men her er lidt fra andre som har mistet deres bedste ven :ae:

 

They say memories are golden

well maybe that is true

I never wanted memories,

I only wanted you.

 

A million times I needed you,

a million times I cried.

If love alone could have saved you

you never would have died.

 

If tears could build a stairway

and heartache make a lane,

I'd walk the path to heaven

and bring you back again.

 

Our family chain is broken,

and nothing seems the same.

But as God calls us one by one,

the chain will link again.

 

If it should be that I grow weak

And pain should keep me from my sleep,

Then you must do what must be done,

For this last battle cannot be won.

 

You will be sad, I understand.

Don't let your grief then stay your hand.

For this day, more than all the rest,

Your love for me must stand the test.

 

We've had so many happy years.

What is to come can hold no fears.

You'd not want me to suffer so;

The time has come -- please let me go.

 

Take me where my need they'll tend,

And please stay with me till the end.

Hold me firm and speak to me,

Until my eyes no longer see.

 

I know in time that you will see

The kindness that you did for me.

Although my tail its last has waved,

From pain and suffering I've been saved.

 

Please do not grieve -- it must be you

Who had this painful thing to do.

We've been so close, we two, these years;

Don't let your heart hold back its tears.

 

I shall leave this earth knowing with the last

breath I drew, that my fate was always

safest in your hand.

 

Farvel dejlige Caisar :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Susi, alle mine tanker går til dig og Caisar lige nu a050.gif Jeg har tændt et lys for Caisar og et for Kimba, som står og venter på ham deroppe. Jeg ved at hun tager godt imod ham h050.gif

 

Det er simpelthen så uretfærdigt at du skal igennem det her og hvis der skal være et lille lys i mørket, så tror jeg at ThomasTBO har ret i, at det vil gøre dig endnu mere opsat på at avle kernesunde hunde når du kommer i gang med din kennel. Det er dog en ringe trøst, for det ville du have været alligevel :megaked:

 

Jeg græder med dig, Caisar var en fantastisk hund og du havde fortjent at have ham mange år endnu!!! Jeg vil tænke på ham hver gang Noomi leger "krokodille". Lige som Kimba vil han ikke blive glemt! :lun:

 

d020.gif Caisar, god rejse og hils Kimba fra os a015.gif

 

Susi, jeg er der for dig :ae:

Redigeret af Nollike
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Så fik Caisar fred...

 

Hvil i fred min dejlige dreng, og hils Kimba og alle de andre på regnbuebroen...

 

:megaked::cry::megaked:

 

 

 

for satan hvor jeg føler med dig :megaked:

 

det må være ubeskrivelig hårdt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...