Hop til indhold

Vil du gå tur med Aslan og mig :)


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Aslan søger nu nogle at gå nogle ture med, da han er ved at være kommet så langt i sin frygt for andre hunde, at han savner andre hundes selskab. Han er ung og legesyg og hvis din hund er rar, så slapper han meget hurtigt af, og den slags gode oplevelser vil vi gerne give ham flere af.

 

Din hund skal du kunne holde hos dig, da han ikke vil hilse - kun nogle gange efter lidt tid på turen sammen, og du skal føre hunden i snor. Din hund må heller ikke gø eller lave udfald mod Aslan. Jeg skal nok love at have fuld kontrol over min naturligvis :)

 

Det vi skal er at mødes og gå sammen måske med nogle meter imellem os.

 

Jeg vil snakke med dig inden vi mødes og instruere dig, men det er ikke raketvidenskab, og han savner sådan andre hunde :)

Han er mest utryg ved mørke hunde, men jeg er frisk på alle typer hunde. Så har du en sort lab, som er hans største frygt, men som er en rar hund, så skal du ikke holde dig tilbage af den grund. Aslan skal jo også stille og roligt lære, at sorte labber ikke slår små hvide bamser ihjel :)

 

Han har med stor glæde været løs sammen med corgi, gravhund, DS Gårdhund og cairn terrier - dvs mindre hunde er mindre skræmmende, men det er ikke et must at din hund er lille. Han reagerer også mindre på hvide hunde og alle spidshunde har han det godt med. Tæver er han forelsket i, det er hanner, der har overfaldet ham. Han skal dog også lære at ikke alle hanner gør dette, så hold dig ikke retur heller er din hund en han :)

 

Vi bor mellem Viborg og Skive, og hvis du kunne tænke dig at hjælpe Aslan videre så han kan få et normalt hundeliv og samtidig gå nogle ture med mig og snakke hund så send os en mail på [email protected]

eller en sms på 3066 0283

 

Fortæl kort om dig og din hund samt hvor du bor, så kan vi finde ud af at mødes.

 

IMAG6550.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...