Hop til indhold

Din hunds navn


Lenschow
 Share

Recommended Posts

 

Jeg har kennelnavn hos DKK, som er identisk med mit efternavn og hvis jeg nogensinde får besluttet lave et kuld hvalpe eller flere, så vil de blive opkaldt efter danske fornavne, der optræder på mit stamtræ. Et medlem af familien har lavet et kæmpe stykke arbejde med slægtsforskning og derfor er det mange forskellige navne på stamtræet.

Kuldene ville blive inddelt i årtier og så ville de navne, der optræder i det årti, blive givet til hvalpene.

 

Det synes jeg er en supersjov ide til navngivning af et kuld. Ville de så hedde årtiet først? Nu kender jeg ikke dit kennelnavn, men fx Madsen 1930ies Elly? Eller er årtiet ikke med? Bliver det bare Madsens Elly?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Milo den ældste er opkaldt efter hunden fra "The Mask". Var vild med den film pga hunden da jeg var yngre :lol::-D

 

Luna er opkaldt efter Luna fra Harry Potter. Vi, min kæreste og jeg, har igang med at læse den som godnathistorie da vi fik hende og vi er begge vilde med Lunas karakter :-D

 

Mana hedder Jatak på stamtavlen men det er ikke rigtig til at kalde, så hun skulle have et kaldenavn. Både min kæreste og jeg har spillet en del Wow og så faldt Mana bare så fint ind.

 

Der er som nogen måske har bemærket et tema med stavelser og antal bogstaver :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...