Hop til indhold

Hvad laver i med jeres hunde når det regner og blæser ?


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Vejrudsigten siger regn, blæst, ja nogle steder storm 97.gif

 

Hvad laver i med hunden når vejret arter sig sådan?

 

 

Hejsa - hunde elsker at komme ud i alt slags vejr, så på med regntøjet og gummistøvlerne din hund vil elske det.

 

Venlig hilsen Irene

Link til indlæg
Del på andre sites

Med Kency laver jeg det samme som når vejret er godt.

 

Hun er altid klar på en gå tur, uanset vejret. Så gælder det bare om at klæde sig ordentligt på, for ud det vil hun.. :wink:

 

Sitto derimod, kan godt lige gå med ud på en lille tur i regnvejret, men kun en lille tur. Og så vil hun helst sove i sengen, eller under et tæppe i sofaen.

 

Så bliver der trænet tricks indenfor, aktivering (½ liters flaske, viskestykke, papkasse osv. hvad jeg ellers kan finde på), og så er der deres foderbolde.

 

Har skrevet Nina Ottesen aktiverings legetøj på min ønskeseddel til jul, så håber at jeg får sådan et aktiverings spil til hundene. 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Vejrudsigten siger regn, blæst, ja nogle steder storm 97.gif

 

Hvad laver i med hunden når vejret arter sig sådan?

 

 

Hejsa - hunde elsker at komme ud i alt slags vejr, så på med regntøjet og gummistøvlerne din hund vil elske det.

 

Venlig hilsen Irene

 

Hvis den var til mig, så kan jeg love dig for at det allerede sker HVER dag :D

 

Tråden blev lavet en dag hvor verjudsigten sagde storm.

 

Det jeg tænker på, er hvad i gør ud over turene :)

 

Mine plejer at være meget ude i haven udover turene, de er fx meget på musejagt, og den del af udelivet synes de er knap så tiltrækkende når det stormer og regner/sner m.m..

 

Derfor har de brug for aktivering udover det vanlige :)

 

Velkommen iøvigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Vejrudsigten siger regn, blæst, ja nogle steder storm 97.gif

 

Hvad laver i med hunden når vejret arter sig sådan?

 

 

Hejsa - hunde elsker at komme ud i alt slags vejr, så på med regntøjet og gummistøvlerne din hund vil elske det.

 

Venlig hilsen Irene

 

Jeg er altså ikke sikker på, at det gælder for Tulle ... det er hende der søger døren så snart hun har gjort det hun nu har skulle ... Det er hende der står og tripper i entreen og ikke vil med ud - og det er hende der har præsteret at mene, at regn og blæst var en plausibel undskyldning for at tisse i udestuen ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...