Hop til indhold

Pavlovs Dorit


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:klap:

 

Jeg kan afsløre at vi er på dag 8, og der er absolut INGEN reaktion:sjov:

 

Det er fordi der går 16 dage...... Kom så Dorit! :D hehe

 

Har faktisk ledt i min litteratur om læringsteori og alt jeg kan finde er "pretty soon the dogs started to show salvation"... "Soon the dogs started to..." "Soon after this Pavlov discovered..."

 

:hmm:... Det må være 16 dage!

 

 

 

:mrgreen:

 

 

Men de skulle jo heller ikke flytte sig men bare savle.... Måske det tager 19 dage så?

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi der går 16 dage...... Kom så Dorit! :D hehe

 

Har faktisk ledt i min litteratur om læringsteori og alt jeg kan finde er "pretty soon the dogs started to show salvation"... "Soon the dogs started to..." "Soon after this Pavlov discovered..."

 

:hmm:... Det må være 16 dage!

 

 

 

:mrgreen:

 

 

Men de skulle jo heller ikke flytte sig men bare savle.... Måske det tager 19 dage så?

 

:mrgreen:

Ja jeg tænker også hun er nødt til at have en savle måler på for reelt at vide hvornår det virker. Det kan være Dorit allerede kan savle jo:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Faldt lige over denne tråd :-D Hvordan går det? Har hun lært det? :mrgreen:

 

Ehhhh..... Pavlov var en meget tålmodig mand! Dorit stopper op når jeg fløjter, og stå så bare og tænker rigtig meget. Jeg tror hun står og tænker over hvorfor hun mon savler:lol:

 

Jeg er begyndt at træne det med fløjt, kalder navn og klapper, og det hjælper lidt:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehhhh..... Pavlov var en meget tålmodig mand! Dorit stopper op når jeg fløjter, og stå så bare og tænker rigtig meget. Jeg tror hun står og tænker over hvorfor hun mon savler:lol:

 

Jeg er begyndt at træne det med fløjt, kalder navn og klapper, og det hjælper lidt:-)

 

Hehe og det siger du ikke bare for at slippe for at give hende ud en weekend som præmie? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe og det siger du ikke bare for at slippe for at give hende ud en weekend som præmie? :slem:

 

Du må gerne låne hende:mrgreen:

 

Cirka hver aften tænker jeg at det ville være rart hvis hun kom lidt på ferie.... Hun stiller sig på hovedet i sofaen og siger de mest vanvittige knurre-lyde, og når man så kommer i nærheden af hende, springer hun op og siger som en tasmansk djævel, og spurter så afsted hen over sofaen, ned på gulvet og rundt i huset:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne låne hende:mrgreen:

 

Cirka hver aften tænker jeg at det ville være rart hvis hun kom lidt på ferie.... Hun stiller sig på hovedet i sofaen og siger de mest vanvittige knurre-lyde, og når man så kommer i nærheden af hende, springer hun op og siger som en tasmansk djævel, og spurter så afsted hen over sofaen, ned på gulvet og rundt i huset:vedikke:

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne låne hende:mrgreen:

 

Cirka hver aften tænker jeg at det ville være rart hvis hun kom lidt på ferie.... Hun stiller sig på hovedet i sofaen og siger de mest vanvittige knurre-lyde, og når man så kommer i nærheden af hende, springer hun op og siger som en tasmansk djævel, og spurter så afsted hen over sofaen, ned på gulvet og rundt i huset:vedikke:

 

Mange tak :lol: Men egentlig tror jeg at jeg er dækket ret godt ind på hundefronten p.t. :genert: (Vi har 5 :shock: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh pjat, en fra eller til! Og Dorit fylder jo ikke så meget i landskabet:lol:

 

En fra eller til gør faktisk en forskel :lol: Indtil december havde vi 6 (vi mistede den ældste) og man kan faktisk godt mærke forskel :cool: Men Zaro ville nok synes at det var super sjovt at få en dame mere i huset :lol: især en med krudt bagi, han synes vist at de er lidt kedelige nogle gange, dem vi har :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

En fra eller til gør faktisk en forskel :lol: Indtil december havde vi 6 (vi mistede den ældste) og man kan faktisk godt mærke forskel :cool: Men Zaro ville nok synes at det var super sjovt at få en dame mere i huset :lol: især en med krudt bagi, han synes vist at de er lidt kedelige nogle gange, dem vi har :slem:

 

Jeg synes faktisk at Zaro skulle have lov at bestemme lidt! Stakkels hund, der ikke har nogle vanvittige legekammerater. Jeg er sikker på at Dorit vil være perfekt selskab:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En fra eller til gør faktisk en forskel :lol: Indtil december havde vi 6 (vi mistede den ældste) og man kan faktisk godt mærke forskel :cool: Men Zaro ville nok synes at det var super sjovt at få en dame mere i huset :lol: især en med krudt bagi, han synes vist at de er lidt kedelige nogle gange, dem vi har :slem:

 

Hvilke hunde har i? Jeg er ked af at læse at I har mistet en, det er altid hårdt:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke hunde har i? Jeg er ked af at læse at I har mistet en, det er altid hårdt:bighug:

 

Tak :-)

 

Det er en sammenbragt familie vi har, min mand havde 4 hunde da jeg mødte ham. Hende vi mistede var Vipsen som blev 13 år, hun var en blanding af bordercollie og labrador. Så er der Freya som også er bordercollie/labrador, Lea er pointer, Nuser er labrador/chesapeak bay retriever, så er der jo Noomi som er golden retriever (hende bragte jeg med) og så er der "fællesbarnet" Zaro, groenendael på 10 mdr. som mest er min ;-) Så vi mangler som sådan ikke hunde her i huset :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...